Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Snoeksel:
Straks even controleren met een andere Spektrumontvanger?
Ik heb hier nog een nieuwe SR3100 ontvanger liggen...
dan weet je daarna genoeg,als we dat gechecked hebben.;)

SPMSR3100-250.jpg
We kunnen het proberen neem de hele zooi wel mee :p ben benieuwd

Je hoeft niet weg te duiken hoor , want ik ben er niet vandaag :(
Ik vond je verhaal niet zo sterk. Stoppen vanwege de kinderen is zo'n cliché. :? En dan ook nog zeggen dat je geld over gaat houden. Natuurlijk is dat zo, maar eigenlijk bedoel je te zeggen dat je moet stoppen omdat je een dure hobby hebt en die graag wil bekostigen. ;) :D

Alles opgeladen zet ik de auto aan en de zender rammelt het aan alle kanten gooit hem op vol gas en weer terug voorwielen klapperen als een gek:confused: iemand enig idee hoe dit kan:(:( Zender al ge-reset opnieuw ge-bind snap er geen moer van
Het kan zijn dat je ontvanger accu teveel geladen is. De Spektrum-ontvangers werken tussen de 3,9V en 9,7V (volgens opgave). Maar uit eigen ervaring weet ikd at als je boven de 6V zit, de ontvanger nog wel eens wil gaan "klapperen". Voor mijn EasyStar ga ik nu zelfs een spanningsregelaar ertussen zetten omdat daar een LiPo in zit en ik soms hetzelfde ervaar. In de lucht is het wat vervelender dan op de grond. ;)

Alle batterijen zijn weer vol. Even zo langs de Makro voor wat versnaperingen en brandhout, de boel inpakken, bakkie doen en wegwezen. :yes:

@ philliams zou je die 2 windjacks mee willen nemen dan kom ik ze vanmiddag op halle op hoogtij :D

:(:(:(kan nog niet rijde met baja heb niet de juiste draadend voor bij de achterste draagarm en nog geen tijd gehad om een nieuwe neus te kopen want deze ligt echt in twee

dus kom ik even kijken en dan naar verjaardag in velsen noord ligt dus mooi in de route ;-)

Ik maak ze liever open met een:
Flesopener2.png

en die €1000 verdien ik dan wel met het echte kettingzaagwerk.:cool:
(Bym kwam me gistermiddag nog tegen in Assendelft,waar we een behoorlijk grote Es tegen de grond hebben gewerkt)

Mijn drinken heeft al een eigen voorziening om geopend te kunnen worden :rolling:
cola.gif

(ik drink geen alcohol, daar kan ik niet tegen :rolleyes:)

He Bart man, wat zag je eruit joh, je had wel je cavia hok kunnen vullen met al dat zaagsel wat in je haar zat :rolling:
Nog aan het bier geweest bij de korte baan draverij?

Ik ben net wakker, ik ga ff kleden en hapje doen en spullenn inladen dan kom ik daarna naar Hoogtij toe.

Ik ga het vandaag niet redden , ik heb geen rijdend spul ,en ben vandaag kinder oppas :eek:

ik volg de ontwikkelingen wel op dit draadje ,is weer eens wat anders :D

veel plezier allemaal ( gaat wel lukken :cool:) :bye:

Toch nog een uurtje komen kijken naar de afdeling offroaders ;)
dochter ging bij vriendjes/vriendinnetjes spelen :rolleyes:

IMG_0716.jpg

Peter kan ook weer lachen :D
IMG_0717.jpg

IMG_0728.jpg

De jongste offroader :turn-l:

en natuurlijk weer een filmpie ;)

en ff nog de andere hobbie :cool:

IMG_0747.jpg

IMG_0749.jpg

Hee Sleurhut, voor mij is er maar een barbecook en dat ben jij.:thumbsup:
De worsten waren prima, en natuurlijk de koffie van Bartman ook.:thumbsup: