snoeksel
Forum veteraan
Laat me raden, je standaard zender en ontvanger is geen spektrum?
Je hebt er ervaring mee toch maar een NOMADIO![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laat me raden, je standaard zender en ontvanger is geen spektrum?
Je hebt er ervaring mee toch maar een NOMADIO![]()
We kunnen het proberen neem de hele zooi wel mee@Snoeksel:
Straks even controleren met een andere Spektrumontvanger?
Ik heb hier nog een nieuwe SR3100 ontvanger liggen...
dan weet je daarna genoeg,als we dat gechecked hebben.![]()
![]()
Ik maak ze liever open met een:
![]()
Rijden zat mensen mee met de DX3R zal toch geen echte rotzooi zijnof hebben ze er allemaal last van8O8O
Was een inkoppertje heHet is geen echte rotzooi, maar gewoon rotzooi![]()
![]()
Ja misschien heb je gelijk
Ik vond je verhaal niet zo sterk. Stoppen vanwege de kinderen is zo'n cliché. :? En dan ook nog zeggen dat je geld over gaat houden. Natuurlijk is dat zo, maar eigenlijk bedoel je te zeggen dat je moet stoppen omdat je een dure hobby hebt en die graag wil bekostigen.Je hoeft niet weg te duiken hoor , want ik ben er niet vandaag![]()
Het kan zijn dat je ontvanger accu teveel geladen is. De Spektrum-ontvangers werken tussen de 3,9V en 9,7V (volgens opgave). Maar uit eigen ervaring weet ikd at als je boven de 6V zit, de ontvanger nog wel eens wil gaan "klapperen". Voor mijn EasyStar ga ik nu zelfs een spanningsregelaar ertussen zetten omdat daar een LiPo in zit en ik soms hetzelfde ervaar. In de lucht is het wat vervelender dan op de grond.Alles opgeladen zet ik de auto aan en de zender rammelt het aan alle kanten gooit hem op vol gas en weer terug voorwielen klapperen als een gekiemand enig idee hoe dit kan
Zender al ge-reset opnieuw ge-bind snap er geen moer van
Alle batterijen zijn weer vol. Even zo langs de Makro voor wat versnaperingen en brandhout, de boel inpakken, bakkie doen en wegwezen.![]()
Verder nog wat nodig?
Rij ik anders ff langs AH
Ik weet niet of je mayo, ketchup, mosterd of dergelijke erbij wilt hebben? Ik neem ook wel een zak uien mee. Bratwürste mit Zwiebeln gaat toch wel lukken....Verder nog wat nodig?
Rij ik anders ff langs AH
Ik weet niet of je mayo, ketchup, mosterd of dergelijke erbij wilt hebben? Ik neem ook wel een zak uien mee. Bratwürste mit Zwiebeln gaat toch wel lukken....
Ik maak ze liever open met een:
![]()
en die €1000 verdien ik dan wel met het echte kettingzaagwerk.
(Bym kwam me gistermiddag nog tegen in Assendelft,waar we een behoorlijk grote Es tegen de grond hebben gewerkt)