Sleurhutje
Forum veteraan
@Snoeksel: Controleer het serienummer van je DX3R eens. Misschien dat het één van de probleemseries is: Zie dit artikel. Gaat wel over een binding probleem maar je weet maar nooit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer start de verkoop van de voorjaars/zomer mode weer
dat lijkt een gezellige bende daar bij jullie.
Mijn nrtje staat er tussen 0801 ik ben een van de uitverkornen denk ik@Snoeksel: Controleer het serienummer van je DX3R eens. Misschien dat het één van de probleemseries is: Zie dit artikel. Gaat wel over een binding probleem maar je weet maar nooit.
Wauw, en ook nog luchtdicht. Hopelijk is-ie dan ook explosievast. :?Het moet niet gekker worden :rolling:
Wij van HoogTij zijn de best georganiseerde club die geen officiële club is en niets organiseerd omdat alles gewoon gaat zoals het maatschappelijk verantwoord hoort te gaan. *gaap*dat lijkt een gezellige bende daar bij jullie.
Wij van HoogTij zijn de best georganiseerde club die geen officiële club is en niets organiseerd omdat alles gewoon gaat zoals het maatschappelijk verantwoord hoort te gaan. *gaap*:lol:
dat lijkt een gezellige bende daar bij jullie.
Van de week komen de dirtbonz binnen weg met die LADA banden en de zender gaat even terug naar Gladoor@Bart & Snoeksel: En even met Bison Kombisnel twee-componenten epoxy lijm de twee gaatjes in de velg dichten anders komt daar alsnog zand door naar binnen. Wel erop letten dat als je de gaatjes gedicht hebt en je de banden gaat verlijmen, je de banden niet staand weg zet anders krijg je een plat kantje eraan (is wel weer op te lossen door met een injectienaald wat lucht erin te spuiten).![]()
Mijn nrtje staat er tussen 0801 ik ben een van de uitverkornen denk iknweer:
nweer:
nweer:Hij heeft bindings angst denk ik
@Iedereen
Bedankt voor een gezellige middag!
@Bart
Bedankt voor de koffie en de koffie-tafel!
En nogmaals sorry voor het koffer-incident(je)
Je hebt gelijk, punt.
@Sleur
Bedankt voor de Barbeknoeiversnapering.
@kevertje
Bedankt voor de assistentie bij het boutje knutselen.
@motorcrosser
Sorrydat je onderuit ging toen ik je aansprak, maar de rc-baan is voor rc-auto's, niet voor crossmotoren die dusdanig diepe sporen in het zand trekken dat onze rc-auto's er niet meer kunnen rijden.
Er ligt 4 hectare zoniet meer aan zandvlakte, ga je daar uitleven
@gladoor
Bedankt voor de M5x35 bevestigingsbout.
In het begin kreeg ik die bout wederom niet door dat steuntje heen, heb toen dat beugeltje weggelaten
![]()
Et presto, dat werkt volgens mij net zo goed!
We hebben het BBQ-en thuis tr ouwens nog even dunnetjes over gedaan![]()
Zal morgen even bellen met de leverancier hoe ze dit gaan op lossen.Mijn DX3R heeft ook een serie nummer(***712) welke in het rijtje voorkomt van zenders met "bindingsangst"![]()