Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het moet niet gekker worden :rolling:

Dan kun je hem gelijk begraven

RIP.gif

Was zekers erg gezellig vanmiddag, zonder auto is eigenlijk ook wel eens leuk, niet de "druk" van oh ja, ik moet ook nog rijden. Toch had ik best wel het gevoel van ik wil ook, ik wil ook, zeker toen we Bart`s (eigenlijk Max) Savage tot leven brachten en redelijk knap afstelden :rolleyes:

Van de week deze jongen maar even inrijden en dan eindelijk weer...8O

(plaatjes zijn klikbaar):rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het moet niet gekker worden :rolling:
Wauw, en ook nog luchtdicht. Hopelijk is-ie dan ook explosievast. :? :D Alleen die zwenkwieltjes zullen geen succes zijn bij offroad evenementen. Hij had er beter een paar flinke luchtbanden onder kunnen zetten. ;)

dat lijkt een gezellige bende daar bij jullie.
Wij van HoogTij zijn de best georganiseerde club die geen officiële club is en niets organiseerd omdat alles gewoon gaat zoals het maatschappelijk verantwoord hoort te gaan. *gaap* ;) :lol:

dat lijkt een gezellige bende daar bij jullie.

Daar hoef je geen seconde over te twijfelen. ;) :D
Ik zou zeggen kom maar eens een keertje bij ons langs en overtuig je zelf!

@Ferry:
Bedankt voor de assistentie vanmiddag.;)
Het grote mysterieuze "Nitromotor afstelverhaal" begint me iedere keer weer een beetje duidelijker te worden.:D

@Snoeksel:
de jumps met je Savage waren indrukwekkend :shock:
Scheelt wel hè, banden zonder zand!

Ik heb aan Jacqueline gevraagd of ze deze dingen even wil meenemen van haar werk:

injectienaald.jpg

die dingen in combinatie met :

zo_oi_17421-01.jpg

zorgen ervoor dat je de banden zonder bende en vastgeplakte vingers op de velg kunt verlijmen.:cool:

@Bart & Snoeksel: En even met Bison Kombisnel twee-componenten epoxy lijm de twee gaatjes in de velg dichten anders komt daar alsnog zand door naar binnen. Wel erop letten dat als je de gaatjes gedicht hebt en je de banden gaat verlijmen, je de banden niet staand weg zet anders krijg je een plat kantje eraan (is wel weer op te lossen door met een injectienaald wat lucht erin te spuiten). :thumbsup:

@Iedereen
Bedankt voor een gezellige middag!

@Bart
Bedankt voor de koffie en de koffie-tafel!
En nogmaals sorry voor het koffer-incident(je)
Je hebt gelijk, punt.

@Sleur
Bedankt voor de Barbeknoeiversnapering.

@kevertje
Bedankt voor de assistentie bij het boutje knutselen.

@motorcrosser
Sorry :hammer: dat je onderuit ging toen ik je aansprak, maar de rc-baan is voor rc-auto's, niet voor crossmotoren die dusdanig diepe sporen in het zand trekken dat onze rc-auto's er niet meer kunnen rijden.
Er ligt 4 hectare zoniet meer aan zandvlakte, ga je daar uitleven :rolleyes:

@gladoor
Bedankt voor de M5x35 bevestigingsbout.
In het begin kreeg ik die bout wederom niet door dat steuntje heen, heb toen dat beugeltje weggelaten
tt429enginemount.jpg

Et presto, dat werkt volgens mij net zo goed!

We hebben het BBQ-en thuis tr ouwens nog even dunnetjes over gedaan :yes:

Laatst bewerkt:
@Bart & Snoeksel: En even met Bison Kombisnel twee-componenten epoxy lijm de twee gaatjes in de velg dichten anders komt daar alsnog zand door naar binnen. Wel erop letten dat als je de gaatjes gedicht hebt en je de banden gaat verlijmen, je de banden niet staand weg zet anders krijg je een plat kantje eraan (is wel weer op te lossen door met een injectienaald wat lucht erin te spuiten). :thumbsup:
Van de week komen de dirtbonz binnen weg met die LADA banden en de zender gaat even terug naar Gladoor

@Iedereen
Bedankt voor een gezellige middag!

@Bart
Bedankt voor de koffie en de koffie-tafel!
En nogmaals sorry voor het koffer-incident(je)
Je hebt gelijk, punt.

@Sleur
Bedankt voor de Barbeknoeiversnapering.

@kevertje
Bedankt voor de assistentie bij het boutje knutselen.

@motorcrosser
Sorry :hammer: dat je onderuit ging toen ik je aansprak, maar de rc-baan is voor rc-auto's, niet voor crossmotoren die dusdanig diepe sporen in het zand trekken dat onze rc-auto's er niet meer kunnen rijden.
Er ligt 4 hectare zoniet meer aan zandvlakte, ga je daar uitleven :rolleyes:

@gladoor
Bedankt voor de M5x35 bevestigingsbout.
In het begin kreeg ik die bout wederom niet door dat steuntje heen, heb toen dat beugeltje weggelaten
tt429enginemount.jpg

Et presto, dat werkt volgens mij net zo goed!

We hebben het BBQ-en thuis tr ouwens nog even dunnetjes over gedaan :yes:

volgens mij is dat beugeltje alleen maar om de originele kunstof steuntje wat sterkte te geven ,dus lijkt me nu niet meer nodig .

Mijn DX3R heeft ook een serie nummer(***712) welke in het rijtje voorkomt van zenders met "bindingsangst"
uhh.gif
Zal morgen even bellen met de leverancier hoe ze dit gaan op lossen.
Ik weet dat ze op dit moment niet op voorraad zijn maar zou mooi zijn als ze dit gaan omwisselen.

Jullie horen van mij.

groetjes,

Peter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back