Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook fijn. Vrouw komt uit haar werk. Op de Kanaaldijk bij IJmuiden vond een taxichauffeur (met klant 8O) dat-ie meer haast had dan wie dan ook. Na eerst bijna vrouw geramd te hebben heeft hij in een tweede poging in te halen de collega/vriendin frontaal geramd. Blijft toch fijn kutvolk met een maatschappelijke voorbeeldfunctie. :thumbsup: :sniper:
Ging net mijn dochter ophalen bij pa en ma,Was een behoorlijke ravage dat wel.Ja taxi chauffeurs :rolleyes:

@Junkie

Zijn nog niet binnen,verwacht dat het Woensdag geleverd wordt.

@Sleur

Tsja,,,ben dan ook een echte clubman he ;-)

hey clubman ! woensdag it will be , hopelijk ;)

zo , nu stop ik met latexen thuis , begin aardig gaar te geraken ,latexen en vooraf 2 pilsjes drinken met de dag in de benen is best vermoeiend :mrgreen:

straks maar ff knutselen a/d grande fox ,en bedenken wat ik voor de bouwwedstrijd zal knutselen :?

Grande Fox,que ?

Fauiteilles common le flatteur :-)

ehh, dit dus , nog in aanbouw , ben bezig met de rollende roeren , vleugels en onderkant v/d romp voorzien van koolstof strips , romp is daardoor erg stevig .
gewoon een simpel knutsel projekie ;)

IMG_1806.jpg

IMG_1810.jpg

IMG_1804.jpg

hey clubman ! woensdag it will be , hopelijk ;)

zo , nu stop ik met latexen thuis , begin aardig gaar te geraken ,latexen en vooraf 2 pilsjes drinken met de dag in de benen is best vermoeiend :mrgreen:

straks maar ff knutselen a/d grande fox ,en bedenken wat ik voor de bouwwedstrijd zal knutselen :?
Even je vrouwtje in het latex stoppen,en dan na je 2 biertjes lekker relaxen ;)

Ik kom net bij Sleur vandaan. Het was gezellig :) Met kleine sleurtjes op de bank you tuben op de nieuwe tv:) Beetje ouwehoeren en lachen. Kreeg alleen niets te drinken van die slappe :D ;)

*gaat de 250 verbouwen:P

<sensatiemode>
Wow, zware poep. Nu ook met videobeelden van de ravage. :?
</sensatiemode>

Naar omstandigheden gaat het met de vriendin goed. Vrouwtje is wat verdrietig maar komt wel goed. Dit weekend gaat wat raar verlopen. Verder niets te melden (gaat hullie niets aan ;)).

<sensatiemode>
Wow, zware poep. Nu ook met videobeelden van de ravage. :?
</sensatiemode>

Naar omstandigheden gaat het met de vriendin goed. Vrouwtje is wat verdrietig maar komt wel goed. Dit weekend gaat wat raar verlopen. Verder niets te melden (gaat hullie niets aan ;)).
Reed over de IJmuiderstraatweg,en was blij dat hij niet in de corsa zat,daar werdt je niet vrolijk van,van dat aanzicht :(.

Gaat weer lekker hier lees ik .....

Sterkte Gorby.
Sterkte Siggery.
Sterkte Mrs Sleur, en nog een keer sterkte Mrs Sleur.....

Wat is dat toch met dat bouwhok van Gorby?
Wel een heel speciaal bouwsel als ik het zo lees :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back