Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, dat lezen van topics hè.
Voorstel, ipv een bos bloemen, een presentje a la hobby gerelateerd, of cadeaubon?
Lijkt mij persoonlijker dan een bos bloemen, maar dat zijn mijn twee centjes
5 euries zijn digitaal verzonden.
Hé wat is dit nou weer. Gorby in de problemen. Dat mag niet hoor.
Laat even weten of ik nog mee kan doen met de fruitmand.
Gorby, Sterkte man......
GrTz Jasper
Ah ja, telekieren vanuit je nest terwijl je ligt te ketsen is wel risicovol. Voor je het weet haal je de pas door de verkeerde gleuf. 8O Ik zal morgen even een automagische incasso van de rekening die je opgaf uitvoeren.:rolling:
![]()
Vergeet je niet een portie Vlammetjes mee te nemen? Pintje erbij? :celebrate:http://i225.photobucket.com/albums/dd192/marcelsiggery/bloemen_houden_van__190849d.jpg
Worden morgenmiddag vers gehaald en morgenavond bij Gorby bezorgd![]()
blablabla kosten auto's, pffff
@Burp, knaller of andere behulpzame clubgenoten: Ik moet het houtje van het landingsgestel van de Regenboog even strak vastzetten. Kan ik een paar strookjes glasvezel en wat nattigheid pikken?
Hoi mannen.
Ik krijg zojuist een wat minder leuk bericht.
Onze Gorby is vanmiddag op zijn werk niet lekker geworden en opgenomen in het rode kruis ziekenhuis.
Hij kreeg tijdens het werk ineens kramp in de borststreek,collega's hebben hem naar het ziekenhuis gebracht voor controle,hij moet een nacht blijven ter observatie op de hartbewaking.
Ik ga een grote bos bloemen voor hem halen als hij weer thuis komt,doet er iemand mee ?
count me in wel effe schrikken is datLijstje aangepast:
Ik ga een knoepert van een bos halen,we houden het op 5 euro pp. ok ?
Deelnemers:
Bym
Knaller
Junkie
Phil
Sleur
Spijker
Siggy
Savage 35
Ik ga het regelen en bezorgen namens ons allen.
Top mannen !!!!
Stuur jullie allen even een PB![]()
Lijstje aangepast:
Ik ga een knoepert van een bos halen,we houden het op 5 euro pp. ok ?
Voor de MX-12 moet je net als bij vele andere zenders/LCD's klooien. Met een goede tinzuiger is het niet zo'n probleem om de LCD los te krijgen. Grootste risico zit in het lostrekken van de aluminium folie op de achterkant, die zit goed vastgekleefd. Bij het lostrekken loop je het risico dat het glas breekt. 8OHelaas de mx-12 is moelijk aan te passen voor een lcd backlightje anders had ik het wel gedaanIk heb hem net even open gemaakt en mijn lcd paneeltje zit op zijn print vast gesoldeerd.
*overweegt of het het waard is om de het risico te lopen het lcd te slopen tijdens lossolderen....
Ik ben morgen op de club, wat voor glasvezel heb je nodig? G4 lak of epoxy? Ik heb de 25 grams glasmat mee, epoxy en lak ook. Uiteraard mag je daar wel wat van gebruiken hoor, HT$ 5,-![]()
Heel fijn. Dank u wel.Sleur ik neem ook wel wat zooi mee. Ik heb verschillende soorten glasmat en keus uit glasvezelhars of epoxyhars.