Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorstel, ipv een bos bloemen, een presentje a la hobby gerelateerd, of cadeaubon?
Lijkt mij persoonlijker dan een bos bloemen, maar dat zijn mijn twee centjes :)

5 euries zijn digitaal verzonden.

Hé wat is dit nou weer. Gorby in de problemen. Dat mag niet hoor.
Laat even weten of ik nog mee kan doen met de fruitmand.

Gorby, Sterkte man......

GrTz Jasper

Voorstel, ipv een bos bloemen, een presentje a la hobby gerelateerd, of cadeaubon?
Lijkt mij persoonlijker dan een bos bloemen, maar dat zijn mijn twee centjes :)

5 euries zijn digitaal verzonden.

bloemen_houden_van__190849d.jpg

Worden morgenmiddag vers gehaald en morgenavond bij Gorby bezorgd ;)

Hé wat is dit nou weer. Gorby in de problemen. Dat mag niet hoor.
Laat even weten of ik nog mee kan doen met de fruitmand.

Gorby, Sterkte man......

GrTz Jasper

Lijstje aangepast:

Ik ga een knoepert van een bos halen,we houden het op 5 euro pp. ok ?

Deelnemers:

Bym
Knaller
Junkie
Phil
Sleur
Spijker
Siggy
Savage 35
Jasper

@ Jasper

PB

Ah ja, telekieren vanuit je nest terwijl je ligt te ketsen is wel risicovol. Voor je het weet haal je de pas door de verkeerde gleuf. 8O Ik zal morgen even een automagische incasso van de rekening die je opgaf uitvoeren. :D :rolling: :hammer:

Vanuit bed wel ja, tijdens ketsen niet, het lachen vergaat me al snel door de kramp in mijn pens momenteel :rolleyes: dus die pas kan enkelt in de goede gleuf terecht komen.

Helaas de mx-12 is moelijk aan te passen voor een lcd backlightje anders had ik het wel gedaan:( Ik heb hem net even open gemaakt en mijn lcd paneeltje zit op zijn print vast gesoldeerd.

*overweegt of het het waard is om de het risico te lopen het lcd te slopen tijdens lossolderen....

blablabla kosten auto's, pffff

@Burp, knaller of andere behulpzame clubgenoten: Ik moet het houtje van het landingsgestel van de Regenboog even strak vastzetten. Kan ik een paar strookjes glasvezel en wat nattigheid pikken?

Ik ben morgen op de club, wat voor glasvezel heb je nodig? G4 lak of epoxy? Ik heb de 25 grams glasmat mee, epoxy en lak ook. Uiteraard mag je daar wel wat van gebruiken hoor, HT$ 5,- ;)

Hoi mannen.

Ik krijg zojuist een wat minder leuk bericht.
Onze Gorby is vanmiddag op zijn werk niet lekker geworden en opgenomen in het rode kruis ziekenhuis.

Hij kreeg tijdens het werk ineens kramp in de borststreek,collega's hebben hem naar het ziekenhuis gebracht voor controle,hij moet een nacht blijven ter observatie op de hartbewaking.

Ik ga een grote bos bloemen voor hem halen als hij weer thuis komt,doet er iemand mee ?

!!:shock: zeker niet leuk. Voor dit soort dingen mag je mij altijd inschrijven :yes: Let me know.

Sterkte Gorby

Sleur ik neem ook wel wat zooi mee. Ik heb verschillende soorten glasmat en keus uit glasvezelhars of epoxyhars.

Lijstje aangepast:

Ik ga een knoepert van een bos halen,we houden het op 5 euro pp. ok ?

Deelnemers:

Bym
Knaller
Junkie
Phil
Sleur
Spijker
Siggy
Savage 35

Ik ga het regelen en bezorgen namens ons allen.

Top mannen !!!!

Stuur jullie allen even een PB ;)
count me in wel effe schrikken is dat
sterkte gorby hoop dat er weer snel bovenop bent

Helaas de mx-12 is moelijk aan te passen voor een lcd backlightje anders had ik het wel gedaan:( Ik heb hem net even open gemaakt en mijn lcd paneeltje zit op zijn print vast gesoldeerd.

*overweegt of het het waard is om de het risico te lopen het lcd te slopen tijdens lossolderen....
Voor de MX-12 moet je net als bij vele andere zenders/LCD's klooien. Met een goede tinzuiger is het niet zo'n probleem om de LCD los te krijgen. Grootste risico zit in het lostrekken van de aluminium folie op de achterkant, die zit goed vastgekleefd. Bij het lostrekken loop je het risico dat het glas breekt. 8O :( Gelukkig zijn het allemaal standaard displays en als-ie stuk gaat, kun je er gelijk één met backlight nemen. ;)

Ik ben morgen op de club, wat voor glasvezel heb je nodig? G4 lak of epoxy? Ik heb de 25 grams glasmat mee, epoxy en lak ook. Uiteraard mag je daar wel wat van gebruiken hoor, HT$ 5,- ;)
Sleur ik neem ook wel wat zooi mee. Ik heb verschillende soorten glasmat en keus uit glasvezelhars of epoxyhars.
Heel fijn. Dank u wel. :worship: Ik zal jullie wel even uitspelen qua kosten. HT$ 5,- is best prijzig voor een strookje van een paar centimeter. :mrgreen: ;)

*geld overmaken gaat*
smiley_emoticons_cash.gif

-edit-
WTF?!?!! 8O Ik kon niet meer dan 119 euro incasseren van je rekening Siggy. :? Best wel crisis, slinkse manier om aan geld te komen. :rolling:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back