Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er nog iemand HXT 900 servo's liggen? Ik zou er graag 2 van je overnemen / lenen. HK gaat wat langer duren momenteel. Ik heb ze nodig voor de rolroeren in de EZ*

Zo, hehe, nou nou... De GeeBee is klaar voor misbruik overmorgen. 8) :yes: Alleen tekort aan ontvangers. :evil: Iemand toevallig een Spektrum AR500/AR6100/AR6110 te leen voor vrijdag? :worship:

Zo, die pielboutjes uit de tailhub van de 250.
De nieuwe hub erop en morgen maar eens testen.
Benieuwd of de verbeterde versie de oplossing is...

Zo, hehe, nou nou... De GeeBee is klaar voor misbruik overmorgen. 8) :yes: Alleen tekort aan ontvangers. :evil: Iemand toevallig een Spektrum AR500/AR6100/AR6110 te leen voor vrijdag? :worship:

Ik heb een AR500 in mijn auto zitten. Durf alleen niet te zeggen oftie goed genoeg is voor een vliegert, omdat ik de antenne draad er ooit aftrok.. :( Wel weer gesoldeerd netjes, maar blijf het altijd huiverig vinden ;) Vooral bij een nieuwe kist natuurlijk. Of je moet een soldeerbout meenemen en ter plekke desnoods even handelen :mrgreen:

Laat maar weten, kan hem altijd even meenemen voor je.

Ik heb een AR500 in mijn auto zitten. Durf alleen niet te zeggen oftie goed genoeg is voor een vliegert, omdat ik de antenne draad er ooit aftrok.. :( Wel weer gesoldeerd netjes, maar blijf het altijd huiverig vinden ;) Vooral bij een nieuwe kist natuurlijk. Of je moet een soldeerbout meenemen en ter plekke desnoods even handelen :mrgreen:

Laat maar weten, kan hem altijd even meenemen voor je.
Gaarne, het is maar voor op een Disc dus gewoon short range. Zelfs zonder antennedraden gaat dat wel lukken. ;) :lol: Kan ik mee video discen. 8)

Gaarne, het is maar voor op een Disc dus gewoon short range. Zelfs zonder antennedraden gaat dat wel lukken. ;) :lol: Kan ik mee video discen. 8)

Prrrrima..

Dan gaat die op de stapel met spul wat ik morgenavond in de auto moet plempen :)

Lijkt me vooral vet om elkaar te filmen (alsin: disc ragt disc aan gort en het staat allemaal op film!)

*mompelt iets als: gelukkig hebben we de foto's nog*

Iemand nog een pcm 35mhz ontvanger voor vrijdag te leen? Ik wil graag sleur zijn t-rex 250 de maiden geven :)

Ja dat gaat perfect man :) Ik heb er nu een ppm ontvanger op zitten maar die vertrouw ik voor geen meter.

Zucht ...

*buiten kijkt en _wederom_ witte smurrie ziet*

:nooo:

Enough already .....

Ik ga brood smeren en naar mijn werk, doen hullie voorzichtig?

Je moet toch echt even de laatste paar pagina's lezen voordat je iets onnozels typt. :? ;)

Zucht ...

*buiten kijkt en _wederom_ witte smurrie ziet*

:nooo:
Enough already .....
Maakt dat uit dan. Je ligt toch in je nest. :puppydogeyes: :hammer: :p

Zoooooo, bijna weer WEEKEND!!!! :banana: Als het goed is komt vandaag de tweede Xeno binnen (zat bij een abootje op een tijdschrift 8)). En hopelijk de andere cameraatjes en de spulletjes voor de wedstrijdvliegert. :yes:

Iemand nog een pcm 35mhz ontvanger voor vrijdag te leen? Ik wil graag sleur zijn t-rex 250 de maiden geven :)

Ik zal hem vrijdag meenemen Knaller

12361_300.jpg

Kan die 250 nog zo'n antiek ding omhoog tillen dan? :twisted:

Je moet andermans spullen niet zo afkraken :mrgreen: :rolling:

Laatst bewerkt:
goede morgen deze morgen

zo , voor junkie is het een soort vrijdag ,dus ook bijna weekend :p
al schijnt het de komende dagen niet zulk mooi weer te worden :(

geeft niks , desnoods gaat ik lekker een paar dagen relaxen en een beetje bouwen .
zodra mijn wedstrijd projectiel af is ,hop , gelijk a/d volgende :p, ik heb de smaak te pakken , dat word dan weer een eigen verzinsel .

jammer dat ik geen indoorkist heb ,anders was ik vrijdag ook ff naar den walvis gegaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back