5p1k3
Forum veteraan
Morgen weer aan de race-kak? 8O![]()
hehe :rolling:
Die AH Sushi's zijn er ook op achteruit gegaan zeg. Vroeger zaten er nog stokjes bij

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen weer aan de race-kak? 8O![]()
Want waarom :nooo:? Kom jij wel dan? 8O :rolling:![]()
Zo, hehe, nou nou... De GeeBee is klaar voor misbruik overmorgen. 8)Alleen tekort aan ontvangers. :evil: Iemand toevallig een Spektrum AR500/AR6100/AR6110 te leen voor vrijdag?
![]()
Gaarne, het is maar voor op een Disc dus gewoon short range. Zelfs zonder antennedraden gaat dat wel lukken.Ik heb een AR500 in mijn auto zitten. Durf alleen niet te zeggen oftie goed genoeg is voor een vliegert, omdat ik de antenne draad er ooit aftrok..Wel weer gesoldeerd netjes, maar blijf het altijd huiverig vinden
Vooral bij een nieuwe kist natuurlijk. Of je moet een soldeerbout meenemen en ter plekke desnoods even handelen
Laat maar weten, kan hem altijd even meenemen voor je.
Gaarne, het is maar voor op een Disc dus gewoon short range. Zelfs zonder antennedraden gaat dat wel lukken.:lol: Kan ik mee video discen. 8)
Zucht ...
*buiten kijkt en _wederom_ witte smurrie ziet*
:nooo:
Enough already .....
Ik ga brood smeren en naar mijn werk, doen hullie voorzichtig?
Je moet toch echt even de laatste paar pagina's lezen voordat je iets onnozels typt. :?KOm je niet?
Maakt dat uit dan. Je ligt toch in je nest.Zucht ...
*buiten kijkt en _wederom_ witte smurrie ziet*
:nooo:
Enough already .....
Iemand nog een pcm 35mhz ontvanger voor vrijdag te leen? Ik wil graag sleur zijn t-rex 250 de maiden geven![]()
Kan die 250 nog zo'n antiek ding omhoog tillen dan? :twisted:
Burp verzint allerlei excuses om niet te komen vliegen... Zijn hele gezin is daar zelfs de dupe van als hij het land ontvlucht.Je moet andermans spullen niet zo afkraken:rolling: