Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij moet je eigen adviezen eens op gaan volgen, en een "verkloot de kwoot" ACHterwege laten :mrgreen:
Ik ben ook gestopt met lezen. :oops: :D Waar je mee om gaat, word je mee besmet hè. :yes: ;) :lol:

En verkloot-quoten gaat het helemaal worden in 2010 (in dit draadje). :teacher: :pim:

Ik ben ook gestopt met lezen. :oops: :D Waar je mee om gaat, word je mee besmet hè. :yes: ;) :lol:

En verkloot-quoten gaat het helemaal worden in 2010 (in dit draadje). :teacher: :pim:

LOL :mrgreen:

Je praatje is mooi, je babbel deugt alleen niet :D:eek::rolleyes::mrgreen:

*hopenlijk vanmiddag een klusje in Den Helder heeft*

Dan rijdt ik daar mooi met mijn eigen auto naar toe, en zeg ik daarna doeidoei ik heb twee weken vakantie.

Maandag lekker naar Thermae2000 toe, nachtje slapen samen met de vrouw ....

Dat is een optie , maar dan is het verassings effect eraf ;-)

V/h weekend ok maar een vliegbaar indoor kistje bouwen .

Daarmee wil je zeggen dat de testvlucht op niets uitkwam? Ofwel, project 1 ligt in de prullenbak? :mrgreen:

Maandag lekker naar Thermae2000 toe, nachtje slapen samen met de vrouw ....

Want jullie slapen normaal gezien altijd gescheiden van elkaar? Ik slaap elke nacht naast mijn dinnetje. :mrgreen: :sleepy:

Daarmee wil je zeggen dat de testvlucht op niets uitkwam? Ofwel, project 1 ligt in de prullenbak? :mrgreen:

Nee , het bouwsel is nog niet af , en niet getest , maar dat schijnt niet te mogen ,of is dat een grap , het lijkt me wel nuttig om te weten of het vliegt ,en of hij geschikt is voor indoor .
Verder schat ik in dat hij meer geschikt is voor 3s ,aangezien een 2s te licht in gewicht is ,of ik moet gewicht bijplakken ,en een beetje power is altijd welkom bij junkenbouwsels ;-)

Sleur de 250 vliegt erg goed nu maar dan wel in rate mode. Een rukje aan het rudder stickje gooit de staart 30 cm ver weg en de staart stopt in 1 keer. Maar nou merk ik het volgende. Ik heb op de rudderservo meer uitslag naar de ene kant dan naar de andere kant. Ik kan 3 factorren bedenken die daar shculdig aan kunnen zijn.

De servo zelf
De gyro
De zenderinstellingen

De zender is het sowieso niet
De gyro en de servo ga ik zo testen door even de gryro op mijn staartservo aan te sluiten. Daarna mischien nog mijn gyro op jouw staartservo.

Ik denk zomaar dat het die foekie joekie gyro is, ( die ik toch maar strak heb weten te krijgen op de 250:D)

Edit: het rukje aan de staart werkt 1 kant op heel goed en naar de andere kant tipt de staart nogal, dit is de schuld van de oneven rudder travel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sleur heeft gelijk, ik zoek excusses om niet te hoeven vliegen :)

Morgen zijn hullie een weekje van me verlost maar ik denk dat ik stiekem 's avonds toch wel online ben :twisted:

Savage ben jij op de club vanavond?

Nee, sorry. Was om 04.00 wakker en net thuis. Een paar uurtjes bijslapen.
Voelt zich een beetje grieperig en blaft als een bulldog.
Hopelijk morgen weer normaal voor de walrus.

Mijn 250 nog niet getest. durf de zender nu niet vast te houden.

Pfffff, hoe hou je het vol....

*op 1 april 20 jaar samen zijn waarvan 10 jaar getrouwd wegstreept* :rolling:

ja saaie boel , maar heeft ook zijn voordelen ;)

zooo, morgen heerlijk vrij +weekend +maandag , dus lekker lang weekendje
een hele week vrij houd ik niet uit , dan krijg ik ruzie thuis :mrgreen:

siggy en of andere fladderaars , ik wil morgen niet te laat naar het veld , schijnt regen op komst te zijn , uurtje of 12 op het veld ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back