marcelsiggery
Forum veteraan
junkie en ik zijn op het veld,lekker windje,dus gewoon vliegen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
junkie en ik zijn op het veld,lekker windje,dus gewoon vliegen![]()
Zou iemand vanavond klittenband mee willen nemen? Ik ben het mijne vergeten en kan nu geen cam op mijn disc plakken(mag klittenband zijn met kleefzijde, maar hoeft niet perse (heb wel lijm mee namelijk) )
Neem ik mee, ik heb heelllllllleeeeeeeeeeee goede.
Mochten er nog mensen @Veld zijn, dan gaat ik die daar zo zien.. De rest, zie ik vanavond.
I do, I do...Is er iemand die nog zo eentje over heeft die ik over mag nemen, mijnes is spoorloos....
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/catalog/bmon.jpg
I do, I do...Vanavond in de Orca? Mooi, zat al in mijn laadkoffertje (en anders nog één in de autovoorraad).
![]()
Btw, ik heb trouwens keus voor je, ik heb een AR6000 die je mag lenen, of een AR6100e, wat you want![]()
Pfff, heb ik daar mijn ar500 voor uit mijn auto gesloopt?
tering jantje zeg, wat is het koud.. brrr ez star heeft iig gevlogen en heb filmpje kunnen maken. nu eerst opwarmen bij pa en ma..
Kosten: HT$9,85 excl. BTW en een pintje. :celebrate:Ah top dank je wel jongen, ik zal geldtransport even bellen, of ze een extra wagen naar de zeearend willen sturen
Btw, ik heb trouwens keus voor je, ik heb een AR6000 die je mag lenen, of een AR6100e, wat you want![]()
Pfff, heb ik daar mijn ar500 voor uit mijn auto gesloopt?
4 Stekertjes. Als je het mij vraagt is voor een auto 2 al voldoende.Veel werk he, 4 stekkertjes![]()
Kosten: HT$9,85 excl. BTW en een pintje. :celebrate:
En ongeduldig als ik ben (dat herkennen jullie zeker niet) heb ik knaller op pad gestuurd een ontvanger te halen. Nu moest hij toevallig al voor mijn HK-250GT wat dingetjes halen dus dat kwam mooi uit... 8) Dus ik heb nu (weer) een AR6110e erbij.
4 Stekertjes. Als je het mij vraagt is voor een auto 2 al voldoende.En verder, zie bovenstaande.
Hoe dan ook. Bedankt voor jullie bereidheid een ontvangert mee te nemen. Zeg maar hoeveel je ervoor moet hebben. Ik heb nog genoeg om ze in te hangen.![]()
Alles geladen voor vanavond. Ik neem de Midi Raven, GeeBee en Disc mee om te fladderen. Verder mijn cameraatjes voor live crash beelden, de camcorder, de pilonnen en bijbehorende accu's en het nodige reservemateriaal.De Geelikopter niet, lijkt me niet verstandig met een kop vol snot en als een zoutje. :nooo:
![]()
En ongeduldig als ik ben (dat herkennen jullie zeker niet) heb ik knaller op pad gestuurd een ontvanger te halen. Nu moest hij toevallig al voor mijn HK-250GT wat dingetjes halen dus dat kwam mooi uit... 8) Dus ik heb nu (weer) een AR6110e erbij.
(
Kom je morgenavond nog indoor fladderen? Of doe je het nog even rustig aan? (denk eraan he; heb wel gebak morgenavond mee)
Best makkelijk zo'n loopjongen,kost dat per maand Sleur![]()