Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou iemand vanavond klittenband mee willen nemen? Ik ben het mijne vergeten en kan nu geen cam op mijn disc plakken :( (mag klittenband zijn met kleefzijde, maar hoeft niet perse (heb wel lijm mee namelijk) )

Zou iemand vanavond klittenband mee willen nemen? Ik ben het mijne vergeten en kan nu geen cam op mijn disc plakken :( (mag klittenband zijn met kleefzijde, maar hoeft niet perse (heb wel lijm mee namelijk) )

Neem ik mee, ik heb heelllllllleeeeeeeeeeee goede.

Is er iemand die nog zo eentje over heeft die ik over mag nemen, mijnes is spoorloos....

bmon.jpg

I do, I do... :banana: Vanavond in de Orca? Mooi, zat al in mijn laadkoffertje (en anders nog één in de autovoorraad). ;)

Ah top dank je wel jongen, ik zal geldtransport even bellen, of ze een extra wagen naar de zeearend willen sturen :p

Btw, ik heb trouwens keus voor je, ik heb een AR6000 die je mag lenen, of een AR6100e, wat you want :)

tering jantje zeg, wat is het koud.. brrr ez star heeft iig gevlogen en heb filmpje kunnen maken. nu eerst opwarmen bij pa en ma..

siggy ,ik en later jasper waren even op het veld , ik heb nog even met de ez gevlogen , maar het was brr koud ,nat en blubberig , dus vlug weer weg .

was toch even gezellig , en daarna nog even een kroketje gehapt met siggy en de gokkast aldaar leeggetrokken , dus we hadden lekker winst voor de modelbouw afdeling :p

sleur ; sterkte met de migraine , is erg naar , maris heeft er ook regelmatig last van , ik momenteel ook , maar dat is gewoon hoofdpijn

Ragger vergeet je je esc niet te programmeren?

Brake off
timing low
en super soft start aan.

Ah top dank je wel jongen, ik zal geldtransport even bellen, of ze een extra wagen naar de zeearend willen sturen :p

Btw, ik heb trouwens keus voor je, ik heb een AR6000 die je mag lenen, of een AR6100e, wat you want :)
Kosten: HT$9,85 excl. BTW en een pintje. :celebrate: ;)

En ongeduldig als ik ben (dat herkennen jullie zeker niet) heb ik knaller op pad gestuurd een ontvanger te halen. Nu moest hij toevallig al voor mijn HK-250GT wat dingetjes halen dus dat kwam mooi uit... 8) Dus ik heb nu (weer) een AR6110e erbij. :oops:

Pfff, heb ik daar mijn ar500 voor uit mijn auto gesloopt?
Veel werk he, 4 stekkertjes :p
4 Stekertjes. Als je het mij vraagt is voor een auto 2 al voldoende. :yes: En verder, zie bovenstaande.

Hoe dan ook. Bedankt voor jullie bereidheid een ontvangert mee te nemen. Zeg maar hoeveel je ervoor moet hebben. Ik heb nog genoeg om ze in te hangen. :mrgreen: :yes:

Alles geladen voor vanavond. Ik neem de Midi Raven, GeeBee en Disc mee om te fladderen. Verder mijn cameraatjes voor live crash beelden, de camcorder, de pilonnen en bijbehorende accu's en het nodige reservemateriaal. ;) De Geelikopter niet, lijkt me niet verstandig met een kop vol snot en als een zoutje. :nooo: :(

Kosten: HT$9,85 excl. BTW en een pintje. :celebrate: ;)

En ongeduldig als ik ben (dat herkennen jullie zeker niet) heb ik knaller op pad gestuurd een ontvanger te halen. Nu moest hij toevallig al voor mijn HK-250GT wat dingetjes halen dus dat kwam mooi uit... 8) Dus ik heb nu (weer) een AR6110e erbij. :oops:

4 Stekertjes. Als je het mij vraagt is voor een auto 2 al voldoende. :yes: En verder, zie bovenstaande.

Hoe dan ook. Bedankt voor jullie bereidheid een ontvangert mee te nemen. Zeg maar hoeveel je ervoor moet hebben. Ik heb nog genoeg om ze in te hangen. :mrgreen: :yes:

Alles geladen voor vanavond. Ik neem de Midi Raven, GeeBee en Disc mee om te fladderen. Verder mijn cameraatjes voor live crash beelden, de camcorder, de pilonnen en bijbehorende accu's en het nodige reservemateriaal. ;) De Geelikopter niet, lijkt me niet verstandig met een kop vol snot en als een zoutje. :nooo: :(

Ruk die 401 er dan even af :)

250 is bijna helemaal naar mijn zin. In ieder geval vliegbaar vanavond:)

(

Best makkelijk zo'n loopjongen,kost dat per maand Sleur :mrgreen:

Was vanmiddag zeker lachen in de snackbar met Junkie.
Allebei 4 euro in,en allebei 30 euro uit :D

Allen veel plezier in de octopus vanavond ;)

Kom je morgenavond nog indoor fladderen? Of doe je het nog even rustig aan? (denk eraan he; heb wel gebak morgenavond mee ;))

Nee helaas ik laat verstek gaan ,maar allemaal heel veel plezier.
Morgen wel lope legge vliegen in wormer ga weer een koetube momentje meemaken.
En alvast gefelivliegsteert voor de jarigen en aankomende jarigen en de mensen die al jarig geweest zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back