K
knaller
Guest
Dat doe ik alleen voor vrienden dus voor jou zou ik het ook doen Phil
Gratis

Gratis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En klapperen dat gaan we zeer zeker..
Misschien handig om de "meer vliegers tegelijkertijd" achter elkaar te zetten op de ranglijst, dat scheelt weer met het weg halen en plaatsen van de pilonnen steeds.
Nog even en dan gaan we weer lekker los!
Zorg jij nou maar voor de cake... dan komt het allemaal goed![]()
![]()
En klapperen dat gaan we zeer zeker..
Misschien handig om de "meer vliegers tegelijkertijd" achter elkaar te zetten op de ranglijst, dat scheelt weer met het weg halen en plaatsen van de pilonnen steeds.
Nog even en dan gaan we weer lekker los!
Die lagen al in de auto.@ Sleur: de Elogger en de nooitboek staan niet op de lijst![]()
![]()
Ja doei, voor die ene procent dat je niet tevreden bent heb je gewoon pech. Je zei zelf dat-ie nu 99% was dus klaar.Ruk die 401 er dan even af
250 is bijna helemaal naar mijn zin. In ieder geval vliegbaar vanavond![]()
Niets, nou ja. Ik had al een goede 250-size heli maar voor hem niet goed genoeg dus ondertussen zit er 100 eypo aan gepimpte troep op. :?Best makkelijk zo'n loopjongen,kost dat per maand Sleur![]()
Slijmbal... :sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:Dat doe ik alleen voor vrienden dus voor jou zou ik het ook doen Phil
Gratis
Die pilonnen gaan nu niets sneller omhoog. Maar ervaring heeft geleerd dat de kisten wel kunnen blijven staan of iets aan de kant geschoven moeten worden voor een anderhalve serieuze vlieger. De rest doet zijn best om door de pilonnen heen te vliegen. Da's toch veel leuker.De indeling zal wel goedkomen denk ik, de vorige keer ging het later op de avond ook al sneller om de pylonnen op te bouwen en weg te halen![]()
De rest doet zijn best om door de pilonnen heen te vliegen. Da's toch veel leuker.:rolling:
![]()
Dat doe ik alleen voor vrienden dus voor jou zou ik het ook doen Phil
Gratis
*gaat spullen inpakken en richting de Octopus*
*nog even wacht want de Zeekoe is om de hoek*---gaat richting de Zebrapaard---
*nog even wacht want de Zeekoe is om de hoek*![]()
Straks op de gang even dan maar? 8OLik me zuurstok![]()
@Junkie
zwagert van Siggy en volgens mij hebben wij elkaar vorig weekend heel ffies gezien..
mn Maiden zowel voor mn Mini als voor mij
trouwens... nog even iets bekennen en bekends erdoor smijten...
VLIEGEN IS VIRUS... HELP.. GEEN GENEZING MOGELIJK... ohnee wacht...
YEAH IK WIL MEER!!!!
Heb je niet nodig gewoon een arobatic profieltje aan maken en klaar is kees ,bye de weg welkom hierzo je moet alleen niet te veel naar die gasten luisteren ik ben de enige die hier serieuz is.Hehehe lol
gaat helemaal goedkomen
dan gelijk de vraag voor je... hoe had je hem afgesteld staan?? (regelaar en gyro)
ik ben me ook suf aan het zoeken naar goeie settings voor de ff10... beetje balen dat je overal alles over de ff7/spec ex6/7 vind maar nergens voor 10ch zendertje met 7 stappen ipv 5 voor throttle en pitch curves![]()
Hehehe lol
gaat helemaal goedkomen
dan gelijk de vraag voor je... hoe had je hem afgesteld staan?? (regelaar en gyro)
ik ben me ook suf aan het zoeken naar goeie settings voor de ff10... beetje balen dat je overal alles over de ff7/spec ex6/7 vind maar nergens voor 10ch zendertje met 7 stappen ipv 5 voor throttle en pitch curves![]()