Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Siggy,

welk dagdeel was je morgen van plan te gaan vliegen man?

Goeienavond allemaal trouwens :)
New guy die de vliegsport ontdekt heeft!!

have fun voor allen die vanavond indoor gaan klapperen!

Laatst bewerkt door een moderator:
En klapperen dat gaan we zeer zeker..

Misschien handig om de "meer vliegers tegelijkertijd" achter elkaar te zetten op de ranglijst, dat scheelt weer met het weg halen en plaatsen van de pilonnen steeds.

Nog even en dan gaan we weer lekker los!

Misschien handig om de "meer vliegers tegelijkertijd" achter elkaar te zetten op de ranglijst, dat scheelt weer met het weg halen en plaatsen van de pilonnen steeds.

Zorg jij nou maar voor de cake... dan komt het allemaal goed :mrgreen: ;)

ja , ik begin ook weer indoor kriebels te krijgen , komt door dat wedstrijd knutsel project , helaas nog geen indoor vliegers klaar , maar daar word aan gewerkt , dus volgende keer junkie ook v/d partij .

ook kan ik niet even kijken ,omdat maris werkt .

welkom desertstrike , ik weet niet of we je al gezien hebben ? neef van siggery misschien ?

veel plezier allemaal ,en shoot some movies ,gaarne vooral crashes:cool:

De indeling zal wel goedkomen denk ik, de vorige keer ging het later op de avond ook al sneller om de pylonnen op te bouwen en weg te halen :yes:

@ Sleur: de Elogger en de nooitboek staan niet op de lijst :( ;)
Die lagen al in de auto. ;) :thumbsup:

Ruk die 401 er dan even af :)

250 is bijna helemaal naar mijn zin. In ieder geval vliegbaar vanavond:)
Ja doei, voor die ene procent dat je niet tevreden bent heb je gewoon pech. Je zei zelf dat-ie nu 99% was dus klaar. :p :D

Best makkelijk zo'n loopjongen,kost dat per maand Sleur :mrgreen:
Niets, nou ja. Ik had al een goede 250-size heli maar voor hem niet goed genoeg dus ondertussen zit er 100 eypo aan gepimpte troep op. :? :mrgreen:
(moet wel zeggen dat-ie gisteravond al superstrak liep :worship:)

Dat doe ik alleen voor vrienden dus voor jou zou ik het ook doen Phil;)

Gratis
Slijmbal... :sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

De indeling zal wel goedkomen denk ik, de vorige keer ging het later op de avond ook al sneller om de pylonnen op te bouwen en weg te halen :yes:
Die pilonnen gaan nu niets sneller omhoog. Maar ervaring heeft geleerd dat de kisten wel kunnen blijven staan of iets aan de kant geschoven moeten worden voor een anderhalve serieuze vlieger. De rest doet zijn best om door de pilonnen heen te vliegen. Da's toch veel leuker. :yes: :rolling: :mrgreen:

@Junkie

zwagert van Siggy en volgens mij hebben wij elkaar vorig weekend heel ffies gezien..

mn Maiden zowel voor mn Mini als voor mij :D

trouwens... nog even iets bekennen en bekends erdoor smijten...

VLIEGEN IS VIRUS... HELP.. GEEN GENEZING MOGELIJK... ohnee wacht...
YEAH IK WIL MEER!!!!

*gaat weer verder met zoeken naar een goeie sim setup voor FF10 en XCop450*

@Junkie

zwagert van Siggy en volgens mij hebben wij elkaar vorig weekend heel ffies gezien..

mn Maiden zowel voor mn Mini als voor mij :D

trouwens... nog even iets bekennen en bekends erdoor smijten...

VLIEGEN IS VIRUS... HELP.. GEEN GENEZING MOGELIJK... ohnee wacht...
YEAH IK WIL MEER!!!!

dan heb jij mijn ex copterx in het bezit ;)

veel plezier ermee ,en koop maar vast wat onderdelen :mrgreen:

Hehehe lol

gaat helemaal goedkomen :D
dan gelijk de vraag voor je... hoe had je hem afgesteld staan?? (regelaar en gyro)

ik ben me ook suf aan het zoeken naar goeie settings voor de ff10... beetje balen dat je overal alles over de ff7/spec ex6/7 vind maar nergens voor 10ch zendertje met 7 stappen ipv 5 voor throttle en pitch curves :confused:

Hehehe lol

dan gelijk de vraag voor je... hoe had je hem afgesteld staan?? (regelaar en gyro)

ik ben me ook suf aan het zoeken naar goeie settings voor de ff10... beetje balen dat je overal alles over de ff7/spec ex6/7 vind maar nergens voor 10ch zendertje met 7 stappen ipv 5 voor throttle en pitch curves :confused:
Heb je niet nodig gewoon een arobatic profieltje aan maken en klaar is kees ,bye de weg welkom hierzo je moet alleen niet te veel naar die gasten luisteren ik ben de enige die hier serieuz is.

Hehehe lol

dat is de reden dat ik met heli's gestopt ben , snap er de ballen van , en had geen zin om me er in te verdiepen ;)

bij een aantal hier kun je met je vragen terecht .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back