Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
wat plaatjes:

de line up met oefenen:
full

Relatief veel elipsia's FT
full

De Nederlandse deelnemers
full

tussen de 13 beste...
full

en 3e bij de landen titel...
full

Laatst bewerkt door een moderator:
---kijkt bezorgd naar de foto's en vraagt zich af hoe Jasper, Sleurhutje en ik volgend jaar op de nr 1. moeten staan :confused:.... gaat een stevig kistje timmeren :hammer: ;)---

---kijkt bezorgd naar de foto's en vraagt zich af hoe Jasper, Sleurhutje en ik volgend jaar op de nr 1. moeten staan :confused:.... gaat een stevig kistje timmeren :hammer: ;)---
Allemaal op een eigen rode kistje met een grote gele zuil tussen de benen... :? :rolling:

pylons-club_fun_phil.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij eerder af, waarom kistje nr 2 lager is dan kistje nr 3?

@Ronald en Niels: Gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Nederland mag trots zijn op jullie!

Niels (en ook Ronald natuurlijk een beetje) gefeliciteerd jongen, gelukkig weten we allemaal waar je toe in staat bent ;)

@Phil, dat zeg ik, een brommer :mrgreen:
150CC viertakt is niet meer dan een dikke 70CC tweetakt :rolling:

@Jasper, stom, ik had je gisteren nog ff willen tackelen omtrend SAT vragen, nou ja komt wel ff, heeft in principe niet zo heel erg veel haast, medio mei willen we toch pas een leuke aanschaf gaan doen .....

*gaat ff verder luieren*

Laatst bewerkt:
gaaf kistje waar niels mee vliegt :p kost dat dan ? eurootje of 60 ?

ik zag al een bouw verslag bij ronald en niels op hun site , dat uitfrezen laat ik nog maar even achterwege :mrgreen:

*krijgt weer indoor kriebels *

gaat er iemand nog een bestelling in hk doen , ik zou graag een paar hele kleine 2s 250 of 300 mah lipootjes willen meebestellen .

bij rctechnic's hebben ze die niet , alleen zonder balancer stekkertje :(

graag hoor ik van u ;)

gaat er iemand nog een bestelling in hk doen , ik zou graag een paar hele kleine 2s 250 of 300 mah willen meebestellen .

graag hoor ik van u ;)

Is toch niet handig om mee te bestellen man. Bestel bij HC uit het duitse magazijn en je hebt het snel in huis( dag of 3 )

gaat er iemand nog een bestelling in hk doen , ik zou graag een paar hele kleine 2s 250 of 300 mah lipootjes willen meebestellen .

Die Hyperion CX 25C accuutjes zijn prima. Ik heb de eerste als losse cellen gekocht en daarna tot pakketjes geklodderd maar na de eerste 10 keer laden (continu cyclen op de Ultra Duo Plus 50) waren de cellen al zo goed in balans dat ze niet onderdoen voor laden zonder balancer. Scheelt toch weer 2,5 gram gewicht. ;)

Die Hyperion CX 25C accuutjes zijn prima. Ik heb de eerste als losse cellen gekocht en daarna tot pakketjes geklodderd maar na de eerste 10 keer laden (continu cyclen op de Ultra Duo Plus 50) waren de cellen al zo goed in balans dat ze niet onderdoen voor laden zonder balancer. Scheelt toch weer 2,5 gram gewicht. ;)

oke , dan bestel ik er daar een handje van ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back