Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Allemaal op een eigen rode kistje met een grote gele zuil tussen de benen... :? :rolling:---kijkt bezorgd naar de foto's en vraagt zich af hoe Jasper, Sleurhutje en ik volgend jaar op de nr 1. moeten staan.... gaat een stevig kistje timmeren
![]()
---
Waar dan????Hoogtij ACH Crash & Bash wachtwoord = lollie
*en dus andere prioriteiten had*w8 op de grafiekjes :wink:
Hoogtij ACH Crash & Bash wachtwoord = lollie
Tsja, iedereen gebruikt lol als wachtwoord en PHINTJE loopt nog 2 maanden achter. :?Is het wachtwoord van simmen verandert?
ik tik: lol in en hij doet t nie nee
gaat er iemand nog een bestelling in hk doen , ik zou graag een paar hele kleine 2s 250 of 300 mah willen meebestellen .
bij rctechnic's hebben ze die niet , alleen zonder balancer stekkertje
graag hoor ik van u![]()
Die Hyperion CX 25C accuutjes zijn prima. Ik heb de eerste als losse cellen gekocht en daarna tot pakketjes geklodderd maar na de eerste 10 keer laden (continu cyclen op de Ultra Duo Plus 50) waren de cellen al zo goed in balans dat ze niet onderdoen voor laden zonder balancer. Scheelt toch weer 2,5 gram gewicht.gaat er iemand nog een bestelling in hk doen , ik zou graag een paar hele kleine 2s 250 of 300 mah lipootjes willen meebestellen .
bij rctechnic's hebben ze die niet , alleen zonder balancer stekkertje![]()
Die Hyperion CX 25C accuutjes zijn prima. Ik heb de eerste als losse cellen gekocht en daarna tot pakketjes geklodderd maar na de eerste 10 keer laden (continu cyclen op de Ultra Duo Plus 50) waren de cellen al zo goed in balans dat ze niet onderdoen voor laden zonder balancer. Scheelt toch weer 2,5 gram gewicht.![]()