K
knaller
Guest
Voor mij geen club morgen. Geen zin in :teacher:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ knaller
mijn staart rotor werk goed ik mot allen nog ff
goed leren hoe ik die heading hold moet instellen
neem hem a,s dinsdag mee naar club kan je mij
nog een keer uitleggen hoe dat precies werkt
mvg ragger
Doen we Raghengst![]()
Voor mij geen club morgen. Geen zin in :teacher:
Ja heb me bedachtIk heb niet zo'n zin.
Mooi, wordt het toch nog gezelligAlleen jammer dat we dan je pilsje niet weg kunnen gooien
![]()
Zoooooo, even 218GB aan gecomprimeerde ISO's weg zitten werken. Ik denk dat ik nu wel alle spelletjes voor de Wii heb.Eén probleempje: De Wii heeft onvoldoende opslagcapaciteit voor alle save games. Dus de hele tijd schuiven van geheugen naar SD Card en terug. :? Maar het zijn wel heul veel spelletjes en alles aangesloten via USB op een klein harde schijfje. Geen gedoe meer met die DVD's.
![]()
@Spijker: Wat is Fair Use bij hullie op kantoor? Toch vast wel meer dan 280GB in 4 dagen? Nou ja, het was een piek en nu is het klaar.
Oh ja, en wat verf op de vliegerwedstrijddinges gespoten.![]()
Moet je zelf bouwen man. Onwijs gaaf vliegertje. 3x een HXT500 erin, Turnigy 2030 4300kV binnenlopertje met APC-E 4,75x4,75", Turnigy Plush 18A regelaartje en een 2S 1000mAh 30C LiPootje en klaar. Geinig dingetje en gaat best vlot.goeie morgen
iemand nog intresssen in een graupner nemisis 640mm spw
hij is nieuw in doos
kost bij quartel 39,00 mag weg voor 25,-
goeie morgen
iemand nog intresssen in een graupner nemisis 640mm spw
hij is nieuw in doos
kost bij quartel 39,00 mag weg voor 25,-
Moet je zelf bouwen man. Onwijs gaaf vliegertje. 3x een HXT500 erin, Turnigy 2030 4300kV binnenlopertje met APC-E 4,75x4,75", Turnigy Plush 18A regelaartje en een 2S 1000mAh 30C LiPootje en klaar. Geinig dingetje en gaat best vlot.
Helaas heb ik er al één vliegend en één nog nieuw in doos... :? De 45cm is helaas niet meer, die probeerder door het hek te vliegen.
![]()
Oh, ook goedemorgen trouwens
Vinni, je hebt een pb.
gereseveerd voor spijker (staat tegenwoordig bij elke verkoop adv)
en ga binnekort verhuisen
@ spijker
las net mn berichten en zag dat ziggy je voor was
sorry voor t ongemak maar hij was eerst
gereseveerd voor sigggy
aha , dus zoek je een goede schildert, ikke ikke
goedemorgen allemaal
gaat maar weer werken![]()
:rolling: ha ha ha , eindelijk gaat iets niet naar spijkerd
![]()
![]()