Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoooooo, even 218GB aan gecomprimeerde ISO's weg zitten werken. Ik denk dat ik nu wel alle spelletjes voor de Wii heb. :D Eén probleempje: De Wii heeft onvoldoende opslagcapaciteit voor alle save games. Dus de hele tijd schuiven van geheugen naar SD Card en terug. :? Maar het zijn wel heul veel spelletjes en alles aangesloten via USB op een klein harde schijfje. Geen gedoe meer met die DVD's. :thumbsup:

@Spijker: Wat is Fair Use bij hullie op kantoor? Toch vast wel meer dan 280GB in 4 dagen? Nou ja, het was een piek en nu is het klaar. ;)

Oh ja, en wat verf op de vliegerwedstrijddinges gespoten. :yes:

Zoooooo, even 218GB aan gecomprimeerde ISO's weg zitten werken. Ik denk dat ik nu wel alle spelletjes voor de Wii heb. :D Eén probleempje: De Wii heeft onvoldoende opslagcapaciteit voor alle save games. Dus de hele tijd schuiven van geheugen naar SD Card en terug. :? Maar het zijn wel heul veel spelletjes en alles aangesloten via USB op een klein harde schijfje. Geen gedoe meer met die DVD's. :thumbsup:

@Spijker: Wat is Fair Use bij hullie op kantoor? Toch vast wel meer dan 280GB in 4 dagen? Nou ja, het was een piek en nu is het klaar. ;)

Oh ja, en wat verf op de vliegerwedstrijddinges gespoten. :yes:

WIE??????:confused:

goeie morgen
iemand nog intresssen in een graupner nemisis 640mm spw
hij is nieuw in doos
kost bij quartel 39,00 mag weg voor 25,-

goeie morgen
iemand nog intresssen in een graupner nemisis 640mm spw
hij is nieuw in doos
kost bij quartel 39,00 mag weg voor 25,-
Moet je zelf bouwen man. Onwijs gaaf vliegertje. 3x een HXT500 erin, Turnigy 2030 4300kV binnenlopertje met APC-E 4,75x4,75", Turnigy Plush 18A regelaartje en een 2S 1000mAh 30C LiPootje en klaar. Geinig dingetje en gaat best vlot.

Helaas heb ik er al één vliegend en één nog nieuw in doos... :? De 45cm is helaas niet meer, die probeerder door het hek te vliegen. :oops:
nemesis2x-race_paintjob.jpg

Laatst bewerkt:
Moet je zelf bouwen man. Onwijs gaaf vliegertje. 3x een HXT500 erin, Turnigy 2030 4300kV binnenlopertje met APC-E 4,75x4,75", Turnigy Plush 18A regelaartje en een 2S 1000mAh 30C LiPootje en klaar. Geinig dingetje en gaat best vlot.

Helaas heb ik er al één vliegend en één nog nieuw in doos... :? De 45cm is helaas niet meer, die probeerder door het hek te vliegen. :oops:
nemesis2x-race_paintjob.jpg

hoi sleur
het is idd een leuk vliegertje
maar heb nu zoveel staan dat ik wat moet gaan ruimen
(vrouwtje effe gelukkig maken)
en ga binnekort verhuisen dus moet toch opruimen

@ spijker
las net mn berichten en zag dat ziggy je voor was
sorry voor t ongemak maar hij was eerst
gereseveerd voor sigggy

Status
Niet open voor verdere reacties.