Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
junkie heeft net sporthal de vang geregeld om te fladderen !!

Ik krijg binnenkort de tijden waarop gevlogen kan worden , bijvoorkeur door de week in de avond ,en in het weekend , aangezien het rustiger is geworden bij de vang .

Vandaag stond de hal gewoon leeg ,dus hadden we de hele dag kunnen vliegen :-(

Prijzen zullen rond de 8 E liggen met een mannetje of 8 a9 , maar daar ga ik nog even over babbelen .
Het gesprek verliep iig goed ;-)

junkie heeft net sporthal de vang geregeld om te fladderen !!

Ik krijg binnenkort de tijden waarop gevlogen kan worden , bijvoorkeur door de week in de avond ,en in het weekend , aangezien het rustiger is geworden bij de vang .

Vandaag stond de hal gewoon leeg ,dus hadden we de hele dag kunnen vliegen :-(

Prijzen zullen rond de 8 E liggen met een mannetje of 8 a9 , maar daar ga ik nog even over babbelen .
Het gesprek verliep iig goed ;-)

Ik zeg gij zijt goed bezig.

Yôh, update van Sleur...

Tweede ronden wel met rugvlucht cirkel en zonder zenuwen. :p De andere figuurtjes wat minder puntjes maar overall nu tweede (van onderaf). :rolling:
Op naar de derde ronde. :yes:

hahahah, tweede ( van onderaf) .

Doe je goed kale neet ! Maar dat kan beter he ;)

Succes verder.

vanavond ook leeg?;)

ja , vanavond ook leeg ;) , maar ik ga die meneer niet lope lege ophaasten;)

we moeten even in overleg met ons zelf over hoe we de groepen gaan indelen

bijv op de zelfde avond 2 of 3 groepjes maken , dus een rag groepje , en een groepje die rustig vliegen en willen oefenen .

dus in iedergeval dat we veel vlieg minuten kunnen maken .

misschien is er zelf een vrijdagmiddag atv indoorvlieg middag mogelijk , moeten we ff kijken hoeveel man we daarvoor bijelkaar kunnen krijgen , zou wel leuk zijn :p

ik zou hem even een mail sturen , dat ga ik nu doen , dan in spanning afwachten welke tijden/dagen /weekends we kunnen vliegen

Sleur je hebt toch wel je blote billenbroek aan he? Iets zegt me dat je die niet aan hebt anders had je wel op een hogere plaats gestaan :)

Billen%20DOTO.jpg

zo , net een keurige E-mail naar de beheerder gestuurd , leek wel een sollicitatie ;)

dus nu wachten op de data's en goedkeuring .

verder zou ik willen weten wie er in de vang te zaandam wil vliegen , is best een grote zaal .

ik wil toch minimaal 8 mede vliegers willen hebben .
in mijn uppie heb ik niet genoeg lipo's voor 2 uur achterelkaar vliegen :mrgreen:

LAAT DAT DUS EVEN WETEN !!

+1 junkie
+1 ?
+1 enz ....

Hangt van de tijden, dagen en kosten af maar ik wil wel meedoen.

-JUNKIE
-KNALLER

Ja ikke wil meedoen
Junkie
Knaller
Gorbatjov
siggery

siggy nog a/d lijn gehad , dus vast erbij gezet ;)

ik denk dat we voor vanavond wel aan 8 man komen ;)

kosten ? tja , dat ligt aan de hoeveelheid vliegers , ik ben nog in onderhandeling ,maar laten we uitgaan van tussen de 6 en 8 E de man .

maakt mij niet zoveel uit , al zou het 10 E zijn voor 1 uur vliegtijd ,is dat toch netjes ?
als velen alleen willen vliegen ,word het duur ja , maar dat is niet de bedoeling van de vang , daarom rag groepjes en brave groepjes ;)

Ik schrok al.. Ik wil wel mee doen, maar met de hersenschudding die ik heb, lijkt het me niet verstandig daar nu al aan mee te doen voor vanavond dus ;)

Ik schrok al.. Ik wil wel mee doen, maar met de hersenschudding die ik heb, lijkt het me niet verstandig daar nu al aan mee te doen voor vanavond dus ;)

is juist goed om je hersens te trainen ;)

zet jouw en burp ook de lijst , zullen wel meer volgen zoals ragger /freijn/arjan /en wie maar wil .

dus waarschijnlijk animo genoeg , nu even de onderhandeling en tijden afwachten .
zodra ik wat weet ,gooi ik het hier op het forum , en gaan we een groep samenstellen .

ik hoop echt dat het doorgaat , is 1,5 minuut rijden bij mijn huis vandaan :p , kunnen we bij mij thuis afpilsen :mrgreen: , zal maris echt blij zijn :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back