Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
doet tie ook scannen ? , maris klaagde net nog over het feit dat ze geen kopieer apparaat hebben op haar werk

Jij ook naar Hans Anders toe :mrgreen:

Onze scanner was stuk, en deze printer was alleen printen, en we hebben nu een all in one gekocht dus de printer is overbodig.

Epson Stylus C46, met zowieso nog een nieuwe zwarte inktcartridge nieuw in de verpakking erbij :)

Dag mannen van Zaandam en omgeving.

Hier nog een gegadigde om (bij voorkeur in het weekend) mee te vliegen. (Ik woon in A'dam-Noord).

Lijst wordt dus:
-Junkie
-Knaller
-Gorbatjov
-siggery
-Burp
-Spijker
-Nijsie
-Sleur
+Jeppie

mvg, Jeppie (Ik stel me verder wel voor in de hal -of op het veld-)

Jij ook naar Hans Anders toe :mrgreen:

Onze scanner was stuk, en deze printer was alleen printen, en we hebben nu een all in one gekocht dus de printer is overbodig.

Epson Stylus C46, met zowieso nog een nieuwe zwarte inktcartridge nieuw in de verpakking erbij :)

ja , ga morgen ff naar hans anders ;)

nee , wij hebben net de canon MP620 gekocht , fijn ding .
net als mijn ozo scherpe camera ,ook canon :cool:

dus knallert , als je bym lief aankijkt , its yours ;)

mocht iemand nog een kopieer apparaat weten in ht dollars ,houd ik me aanbevolen .

Dag mannen van Zaandam en omgeving.

Hier nog een gegadigde om (bij voorkeur in het weekend) mee te vliegen. (Ik woon in A'dam-Noord).

Lijst wordt dus:
-Junkie
-Knaller
-Gorbatjov
-siggery
-Burp
-Spijker
-Nijsie
-Sleur
+Jeppie

mvg, Jeppie (Ik stel me verder wel voor in de hal -of op het veld-)

En wie is yeppie :confused: eerst maar is leren kennen .
ik zou zeggen ,kom is langs op de club

Over voorkeur gesproken.. Mijn voorkeur gaat uit naar de Vrijdag. Waarom? Dat is voor mij makkelijker uit werk vandaan.. Mot er toch een pleuris eind voor rije ;)

Club?

De mannen van omgeving Zaandam zijn toch blije vrije rijders/vliegers?

Ik ben al een paar keer op Hoogtij wezen vliegen, maar net op tijden dat er geen van jullie was, helaas. Dus, inderdaad, nog niet in levende lijve kennis met jullie kunnen maken.

BYM,

Inderdaad nog nooit in dit draadje gepost.
Ik lees over het algemeen meer dan dat ik schrijf (zie het aantal postings van mij in 7 jaar :), of ik moet echt iets bij te dragen hebben.

Over voorkeur gesproken.. Mijn voorkeur gaat uit naar de Vrijdag. Waarom? Dat is voor mij makkelijker uit werk vandaan.. Mot er toch een pleuris eind voor rije ;)

blijf je toch bij mij slapen na het vliegen , je kan kiezen tussen 2 logeerkamers ;)

maar zonder dollen , ik weet nog helemaal niet op welke dagen de beheerder plek heeft , dus nog ff afwachten , maar je heb ook kans dat we door de week kunnen in de avond , ook weekenden zijn niet uitgesloten , zoals vandaag stond de vang gewoon leeg :? ,in zo'n geval kunnen we natuurlijk de zaal een keer huren voor een halve dag ,tegen een gereduceerd bedrag ofcourse , kunnen we ook met meer mensen .

jeppie ; in de regel is het al gauw te druk betreft indoor vliegen , zelfs vliegers van de vaste garde moeten soms overslaan wegens drukte , daarom zocht ik naar nog een hal , indien dat doorgaat gaan we eerst de vaste crew indelen , mocht er nog plaats zijn wil ik je zeker niet uitsluiten , maar kom eerst maar eens langs om voor te stellen ( neem voor de zekerheid je vlieger maar mee ) ;)

wat vlieg je eigenlijk ? heli ,of vliegtuigen ? en welke indoorvlieger heb je ? hoe lang vlieg je al ? , zie je wel ,allemaal vragen , dus daarom eerst ff langskomen ;)

Laatst bewerkt:
Wat het indoor-vliegen betreft: No problem. Ik sluit wel achteraan in de rij.

Ik vlieg een jaartje of 10, maar ben geen stervlieger. Vlieg daar ook veel te onregelmatig (huisje verbouwen, kids, etc.) voor. Meestal overigens op een veldje hier in de buurt (Kadoelen)
Ik vlieg zowel vleugelmodellen als heli's.

Voor het buitengebeuren heb in (vliegklaar) een EZ*, een DLG-zwevertje en een Mikrokopter (op zolder staat er nog wat ander heli-spul stof te happen).
Voor binnen zal ik so-wie-so wat moeten reïncarneren (IFO), of wat anders van Depron moeten bakken. Dus niet zo erg om even op de "wachtlijst" te staan.
De Mikrokopter kan wel weer voor binnen.

Zo weer terug uit Zevendwergen en het forum weer 'even' gelezen :mrgreen: Ben weer helemaal bij :yes:
Was supergezellig daar en hebben ook weer het nodige gelachen, lekker genast en gezopen :celebrate:
Ook ik heb een echte heuze Donuts Models Nexus gekocht voor het nieuwe seizoen... eerst maar ff een kopietje ervan maken om er mee te vliegen :yes: De originele houden we voor de wedstrijden :yes:

@ Junkie: zet mij ook maar op de lijst maar net als Sleur zal ik ook maar één keer in de maand komen :wink:

Zo even filmpje plaatsen van Sleurs NK F3P maiden :rolleyes:

mannen ik heb ff een vraagje
ik ben nu ook in het bezit van phoenix flight sim
alleen mijn e-sky zender werkt niet, krijg alleen maar
usb interface not connected.
nu heb ik zelf ee futaba ff9 weet iemand wat voor een
kabeltje daar voor nodig hebt.

mvg ragger

Hey Ragger,

Ik heb voor je futaba een verloopkabeltje liggen. Deze had ik voor m'n realflight zender aangeschaft maar dat werkt niet.
Zal hem dinsdag voor je meenemen.

GrTz Jasper

Pffffff, nou, zo zo, eindelijk thuis. De show aan het einde na de het buffet was super gezellig (bovenop de toch al gezellige dag). 8) Pilonnen waren een succes, Erik wil een rookmachine voor Sinterklaas (of zoveel eerder), mooie vliegacties gezien etc. Morgen wat filmpjes knutselen, nu lekker maffen. :sleepy: :bye:

Oh ja, ook een nieuwe indoorkist gescoord. Die moet nog op de website van Donuts Models komen. :thumbsup: Gekocht via RPlanes (en gewoon op de pof :thumbsup: top toko dus, ondertussen betaald ;)).

Laatst bewerkt:
Goed gedaan mannen :thumbsup:

Straks hebben we een competitie met alleen ACH mannen :shock:
Voordeel is dat we dan altijd in de prijzen vallen :mrgreen:

Junkie, Ik weet ook niet of ik elke week wil vliegen, hangt allemaal een beetje van de dagen af wanneer er gevlogen kan worden.

Wat het indoor-vliegen betreft: No problem. Ik sluit wel achteraan in de rij.

Ik vlieg een jaartje of 10, maar ben geen stervlieger. Vlieg daar ook veel te onregelmatig (huisje verbouwen, kids, etc.) voor. Meestal overigens op een veldje hier in de buurt (Kadoelen)
Ik vlieg zowel vleugelmodellen als heli's.

Voor het buitengebeuren heb in (vliegklaar) een EZ*, een DLG-zwevertje en een Mikrokopter (op zolder staat er nog wat ander heli-spul stof te happen).
Voor binnen zal ik so-wie-so wat moeten reïncarneren (IFO), of wat anders van Depron moeten bakken. Dus niet zo erg om even op de "wachtlijst" te staan.
De Mikrokopter kan wel weer voor binnen.

aha , duidelijk ;)

ik ben ook geen stervlieger ,maar kan een indoor kist wel heel houden mits ik niet word aangevallen door derden :)

dus eerst maar afwachten of de hal doorgaat ,dat hoop ik v/d week te weten , daarna kijken we wel even hoe alles gaat lopen .
hou het hier maar in de gaten ;)

en club ? ja de meeste hoogtij vliegers/rijders zijn inmiddels al een tijdje lid van deze club Aero Club Heemskerk , daar kun je dus ook je indoor vlieger bouwen en hulp en of info krijgen , is bovendien ook gezellig .

verder vliegen we ook nog op hoogtij , dit zal v/d zomer weer toenemen ,evenals vliegen op het veld v/d club (moet je wel lid worden )

@ iedereen ; welterusten :sleepy:

Jeppie hier wat foto's van de club:

bouwlokaal
52959-a.jpg

Bouwlokaal:

pylonrace
Schiedam2114.jpg

en de voorzitter:

Chris%20Burke03a.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.