Sleurhutje
Forum veteraan
Nee, die gaat niet tussen een stel raggende malloten vliegen. :nooo: Dat wordt mijn wedstrijdkistje voor seizoen 2010/2011 F3P-C.zeer gaaf vliegertje sleur
daar wil jij vast wel mee in de grote hal de vang vliegen
welke vliegtijden vind jij wijs ? ( zie vorige posts )
ps , die wil ik ook wel ff over tekenen !!

Overtekenen lijkt mij geen probleem. Als je de plaatjes opslaat en dan weer opent zijn ze groter dan op het MBF. Verder hangt het van jouw tekenvaardigheden af hoe goed je hem over kunt tekenen. :rolling:

Tijden? Gnotsdag tussen 25:00 en 27:30 uur.

Maandag: Kidsclub, vrouw naar school
Dinsdag: Clubavond vanaf 19:30 uur
Woensdag: Kidsclub, vrouw naar school
Donderdag: Rommeldag, vrouw boodschappen regelen, ik thuis met de kids, na 21:30 uur soms naar de club
Vrijdag: Zou kunnen maar pas vanaf 20:00 uur, minimaal een paar weken vantevoren bekend
Zaterdag: Kansloos, te druk met boodschappen, huishoudelijke zaken en sporten van de kids
Zondag: Mwah, 's morgens lukt nog wel als het minimaal 4 weken vantevoren bekend is, 's middags is al lastiger vanwege sociale contacten met familie, vrouw naar school/bijeenkomst etc.
Wat je al zei, als we na 21:30 op de club aan komen zetten, zal het rap afgelopen zijn met lang open blijven van de club. Dat bleek al toen we op dinsdagavond gingen heliflopteren. :teacher: