Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zeer gaaf vliegertje sleur :cool:

daar wil jij vast wel mee in de grote hal de vang vliegen ;)

welke vliegtijden vind jij wijs ? ( zie vorige posts )

ps , die wil ik ook wel ff over tekenen !!
Nee, die gaat niet tussen een stel raggende malloten vliegen. :nooo: Dat wordt mijn wedstrijdkistje voor seizoen 2010/2011 F3P-C. :yes:

Overtekenen lijkt mij geen probleem. Als je de plaatjes opslaat en dan weer opent zijn ze groter dan op het MBF. Verder hangt het van jouw tekenvaardigheden af hoe goed je hem over kunt tekenen. :rolling: :p

Tijden? Gnotsdag tussen 25:00 en 27:30 uur. :hammer: Tijd heb ik ondertussen verdomde weinig. Dubbele afspraken beginnen structureel te worden, de derde afspraak op hetzelfde tijdstip moeten we telkens afzeggen.
:(
Maandag: Kidsclub, vrouw naar school
Dinsdag: Clubavond vanaf 19:30 uur
Woensdag: Kidsclub, vrouw naar school
Donderdag: Rommeldag, vrouw boodschappen regelen, ik thuis met de kids, na 21:30 uur soms naar de club
Vrijdag: Zou kunnen maar pas vanaf 20:00 uur, minimaal een paar weken vantevoren bekend
Zaterdag: Kansloos, te druk met boodschappen, huishoudelijke zaken en sporten van de kids
Zondag: Mwah, 's morgens lukt nog wel als het minimaal 4 weken vantevoren bekend is, 's middags is al lastiger vanwege sociale contacten met familie, vrouw naar school/bijeenkomst etc.

Wat je al zei, als we na 21:30 op de club aan komen zetten, zal het rap afgelopen zijn met lang open blijven van de club. Dat bleek al toen we op dinsdagavond gingen heliflopteren. :teacher:

Nee, die gaat niet tussen een stel raggende malloten vliegen. :nooo: Dat wordt mijn wedstrijdkistje voor seizoen 2010/2011 F3P-C. :yes:

Overtekenen lijkt mij geen probleem. Als je de plaatjes opslaat en dan weer opent zijn ze groter dan op het MBF. Verder hangt het van jouw tekenvaardigheden af hoe goed je hem over kunt tekenen. :rolling: :p

Tijden? Gnotsdag tussen 25:00 en 27:30 uur. :hammer: Tijd heb ik ondertussen verdomde weinig. Dubbele afspraken beginnen structureel te worden, de derde afspraak op hetzelfde tijdstip moeten we telkens afzeggen.
:(
Maandag: Kidsclub, vrouw naar school
Dinsdag: Clubavond vanaf 19:30 uur
Woensdag: Kidsclub, vrouw naar school
Donderdag: Rommeldag, vrouw boodschappen regelen, ik thuis met de kids, na 21:30 uur soms naar de club
Vrijdag: Zou kunnen maar pas vanaf 20:00 uur, minimaal een paar weken vantevoren bekend
Zaterdag: Kansloos, te druk met boodschappen, huishoudelijke zaken en sporten van de kids
Zondag: Mwah, 's morgens lukt nog wel als het minimaal 4 weken vantevoren bekend is, 's middags is al lastiger vanwege sociale contacten met familie, vrouw naar school/bijeenkomst etc.

Wat je al zei, als we na 21:30 op de club aan komen zetten, zal het rap afgelopen zijn met lang open blijven van de club. Dat bleek al toen we op dinsdagavond gingen heliflopteren. :teacher:

hmm , eerste afmelding dus ;) jammer .

als de vang doorgaat is het de bedoeling om rag groepjes te maken evenals rustige training groepjes , als we maar wel met minimaal 2 man vliegen , sommige groepen wat groter .

alles in overleg mogelijk ;)

op een gegeven moment roep ik wat data en tijden , zie maar of je kunt .

Goed, geen thundertiger minititan voor moi..

Verkoper heeft er kennelijk veel moeite mee dat ik niet 123 reageer op zijn pm's terwijl de verkoper weet dat ik thuis zit met een hersenschudding.. Gezien de haast die ermee geboden is mag -ie hem lekker aan een ander verkopen..

*kruipt terug in zijn schulp*

Nee ik wist niet dat je een hersenschudding hebt...dat je je hoofd gestoten had. Daarnaast had ik je diverse pm's gestuurd dat ik best wil wachten, opsturen en je tegemoet wil rijden. Ding eet niks maar wil wel zo nu en dan terugkoppeling op mijn pm's.
En nu nog bied ik je hetzelfde aan en wacht op jouw reactie.

Gaan hullie even lekker via PB ruzie maken. ;) Tsja dat heb je er van... :rolling: (hoewel je de meeste symptomen al had :oops:)

Vergeetachtigheid
In de periode kort na de hersenschudding kunt u minder goed dingen onthouden. Maakt u zich dus geen zorgen wanneer u zich een telefoonnummer of een naam van een bekende niet herinnert. Ook wanneer u iets wilt pakken en niet meer weet waar het ligt, is dat geen reden tot ongerustheid. Deze geheugenklachten verdwijnen na enige tijd vanzelf. Tot die tijd kan het handig zijn data en afspraken te noteren.

Onhandigheid
Misschien bent u tijdelijk minder handig dan normaal, staat u wankel op uw benen, loopt u tegen het meubilair aan, of laat u dingen uit uw handen vallen. Doe het dan wat rustiger aan. Uw hersenen zijn het controlecentrum voor uw hele lichaam. Ze moeten de informatie die via uw ogen, oren en andere zintuigen binnenkomt, verwerken en de juiste signalen naar de juiste spieren sturen om ervoor te zorgen dat u iets kunt doen. Na een hersenschudding kan dit tijdelijk minder goed gaan. Gun uzelf wat meer tijd om de dingen te doen.

Traagheid
Sommige mensen merken na een hersenschudding dat ze wat trager denken. Ze hebben moeite gesprekken te volgen of instructies uit te voeren en het duurt langer voor ze iets af krijgen. Vraag anderen te herhalen wat ze hebben gezegd of stel zelf vragen. Geef uzelf de extra tijd die u nodig heeft om taken af te maken. Vermijd situaties waarin u onder druk komt te staan om dingen snel te doen.

Prikkelbaarheid
Sommige mensen raken na een hersenschudding snel geïrriteerd door dingen waarvan ze anders niet van slag raken. Dit kan lastig zijn voor u en uw omgeving. De hersenen zijn ook het controlecentrum van uw emoties. Na een hersenschudding heeft u uw emoties misschien niet meer zo goed onder controle. Er zijn verschillende manieren om hier mee om te gaan.
Voor sommige mensen is het verlaten van de kamer of het weglopen van een situatie die hen irriteert een goede oplossing. Anderen proberen zich te ontspannen om zich wat evenwichtiger te voelen. U kunt ook proberen het geïrriteerde gevoel tegen te gaan door afleiding te zoeken, bijvoorbeeld door een eindje te gaan wandelen of fietsen (mits de vermoeidheid het toelaat). De prikkelbaarheid is erger wanneer u moe bent, dus ook rust zal helpen.

Gaan hullie even lekker via PB ruzie maken. ;) Tsja dat heb je er van... :rolling: (hoewel je de meeste symptomen al had :oops:)

Grmbl.. Zo erg zijn ze nu ook weer niet hoor die symptomen..

En ruzie zoeken doe ik niet, schrijf even wat van mij af zoals je gemerkt heb sleur, doe ik dat wel eens vaken :)

*ga nu Riconl een pm sturen en hem succes wensen met de verkoop* ;)

Net m'n zinnen gezet op een originele elipsia FT, komt ie met een zicral...

Het lijkt op een kruising van een clik, elipsia, nexus...

Erg benieuwd naar het proefmodel. Leent graag de mallen tzt..

Vraagje over pakketjes achterhoudende door de douane...

Hoe weet je of de douane iets achterhoud afkomstig van bijvoorbeeld hobbycity? Krijg je daar bericht over? Of merk je het vanzelf wel, als het eeuwenlang duurt voordat je pakketje ariveert?

Net m'n zinnen gezet op een originele elipsia FT, komt ie met een zicral...

Het lijkt op een kruising van een clik, elipsia, nexus...
Yep, alles bekeken is het erg Clik!-erig.

Vraagje over pakketjes achterhoudende door de douane...

Hoe weet je of de douane iets achterhoud afkomstig van bijvoorbeeld hobbycity? Krijg je daar bericht over? Of merk je het vanzelf wel, als het eeuwenlang duurt voordat je pakketje ariveert?
Duurt langer... :yes: :(

Ik ga het met deze proberen volgend seizoen :mrgreen: Gewoon een bekend en succesvol model ;) Heb al eerder met de veel te zware kopie gevlogen, nu wordt het dus tijd voor de superlichte originele :banana: streefgewicht tussen de 110 en 120 gram :wink:

1-s3040%20nexus.jpg

@ Ronald: zou jij mij eventueel wat adviezen kunnen geven met de bouw, jij kent dit model door en door. Eerst ga ik dus nog een kopie bouwen om mee te oefenen maar deze wil ik ook heel licht bouwen, de kopie mag de grond nog wel eens raken (rugvlucht cirkel 8O). Daarna wordt het dus tijd voor de originele :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back