K
knaller
Guest
JUnkie mijn complimenten, ik vind hem echt super.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, maar gelijk even mallen maken van de Depron FunJet.8)
![]()
Zo, maar gelijk even mallen maken van de Depron FunJet.8)
![]()
Ik heb zelf ook een FunJet.dus je vind hem wel mooi ?![]()
Ik heb zelf ook een FunJet.:lol: Ja, voor indoor wel lachen denk ik. Heb jij hem ook 1:1 dus 95cm (spanwijdte) x 65cm (lengte) of heb je hem kleiner gemaakt (zo te zien aan de prop niet).
Hoepla dan. Zowel in groot A0 formaat als fröbelwerk met A4'tjes. Ik heb even ruitjes op de achtergrond gezet, is makkelijker met de losse A4'tjes. Vakjes moeten even groot zijn (geen idee hoeveel). Overlap van elk A4'tje is 5mm dus recht knippen is geen noodzaak.Netjes Sleur, zou je dat in PDF formaat kunnen / willen exporteren en ergens ter upload aanbieden in A4 formaat? Dan kunnen we allemaal zo'n ding maken![]()
Snel vraagje:
Hoe maak je carbon staafjes het beste vast in depron?
Snel vraagje:
Snel vraagje:
sleur ; kijk maar , even groot . plus minus 95% van origineel , 1,5 cm smaller en 2 cm korter uiteindelijk![]()
Het is geen wedstrijdmodel, gewoon een ragding.Dan hoop ik niet voor je dat ie meedoet aan de wedstrijd a.s. zondag.. Dat mag namelijk geen bestaand model zijn.. En dat is deze Fukslet wel
Ziet er wel heel geil uit overigens. Ik ga hem maar snel op depron zetten de mijne, want het lijkt me ook een hele fijne buitenvliegert
Het is geen wedstrijdmodel, gewoon een ragding.En junkie's ontwerp is one-of-a-kind met misschien wel enige gelijkenis maar daar houdt het op.
![]()
Dan hoop ik niet voor je dat ie meedoet aan de wedstrijd a.s. zondag.. Dat mag namelijk geen bestaand model zijn.. En dat is deze Fukslet wel
Ziet er wel heel geil uit overigens. Ik ga hem maar snel op depron zetten de mijne, want het lijkt me ook een hele fijne buitenvliegert