Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmmm, ook even een DeproJet knutselen voor zondag. Gaat nog wel lukken denk ik. Altijd leuk als er twee zijn. :yes: ;) Kunnen we air combat doen. 8)

goeie voor de raggers dit , of voor de toppers die hun kist willen terug vouwen :mrgreen:

knaller ; thanx , was weer een hoop knutselwerk :)

zie movie !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, maar gelijk even mallen maken van de Depron FunJet. :thumbsup: 8)

depron_funjet.jpg

Het heeft zo zijn voordelen, thuis moeten zitten vanwege een hersenschudding:

DSCF0179.JPG

Nu even een geschikte locatie in de buurt vinden om hem te lanceren.. :rolleyes:

Netjes Sleur, zou je dat in PDF formaat kunnen / willen exporteren en ergens ter upload aanbieden in A4 formaat? Dan kunnen we allemaal zo'n ding maken :D
Hoepla dan. Zowel in groot A0 formaat als fröbelwerk met A4'tjes. Ik heb even ruitjes op de achtergrond gezet, is makkelijker met de losse A4'tjes. Vakjes moeten even groot zijn (geen idee hoeveel). Overlap van elk A4'tje is 5mm dus recht knippen is geen noodzaak. :thumbsup:

-edit-
Wel een beetje creatief denken hè. Het is maar een snelle schets. Geen garanties, geen uitleg. :bye:

-edit 2-
En de maten van de PDF kloppen ook niet helemaal (heb je met goedkope gratis programmaatjes :evil:).

Laatst bewerkt:
Snel vraagje:

Hoe maak je carbon staafjes het beste vast in depron?

Foamsafe (dat witte flesje) drupje erop doen.... of anders POR :cool:
of 5 minute epoxy :thumbsup:

---is de lader aan het uitproberen en komt erachter dat het een mooi ding is :yes:---

Laatst bewerkt:
*gooit zijn printerstuurprogramma het bos in*

Ongeacht hoe ik de tekening afdruk, die kl***e printer schaalt hem op naar lekker velletjes vullen. :sniper: :cry:
Nou ja, nu heb ik een iets grotere FlutJet. 8)

Snel vraagje:

Hoe maak je carbon staafjes het beste vast in depron?

bym ; niet naar de andere jongens luisteren

komt tie ; wat ik doe , ik schuur de uiteinden v/d koolstofstaafjes ff op
daarna prik ik de staafjes een klein beetje in het depron .
vervolgens eerst een druppie epoxy in de gaatjes dan het staafje erin ,en een druppie na , snapie ?

sleur ; kijk maar , even groot . plus minus 95% van origineel , 1,5 cm smaller en 2 cm korter uiteindelijk ;)

wie is die gast in mijn hobby kamer :confused::confused::confused:

IMG_1972.jpg

IMG_1973.jpg

IMG_1974.jpg

Laatst bewerkt:
sleur ; kijk maar , even groot . plus minus 95% van origineel , 1,5 cm smaller en 2 cm korter uiteindelijk ;)

Dan hoop ik niet voor je dat ie meedoet aan de wedstrijd a.s. zondag.. Dat mag namelijk geen bestaand model zijn.. En dat is deze Fukslet wel :p

Ziet er wel heel geil uit overigens. Ik ga hem maar snel op depron zetten de mijne, want het lijkt me ook een hele fijne buitenvliegert

Dan hoop ik niet voor je dat ie meedoet aan de wedstrijd a.s. zondag.. Dat mag namelijk geen bestaand model zijn.. En dat is deze Fukslet wel :p

Ziet er wel heel geil uit overigens. Ik ga hem maar snel op depron zetten de mijne, want het lijkt me ook een hele fijne buitenvliegert
Het is geen wedstrijdmodel, gewoon een ragding. :yes: En junkie's ontwerp is one-of-a-kind met misschien wel enige gelijkenis maar daar houdt het op. ;)

Voor buiten neem je een gewone FunJet, gaat stukken sneller. :yes: ;) Overigens is die nieuwe FunJet vreselijk lelijk. Waar Multiplex vroeger nog grijs grijs had, is het nu een vies groen/blauw-achtig grijs. En behalve dat de tanks eraf zijn op de vleuegeltips, is er geen verschil (ik heb ook een carbon pijp tegen het doorbuigen onderin liggen, zoals ook bij de nieuwe standaard is). :?

Mc. Sleurie sms even later of ik het kan ophalen na het werk A.U.B.

Baai baai.

Ow ja Copterx is binnen, ziet er erg goed uit. :cool:

Het is geen wedstrijdmodel, gewoon een ragding. :yes: En junkie's ontwerp is one-of-a-kind met misschien wel enige gelijkenis maar daar houdt het op. ;)

jaloers kreng ;) je zal is wat positiefs zeggen :-? maar dat zijn we gewend ;)

deze gebouwd just for fun , telt uiteraard niet mee voor de wedstrijd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back