Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even wat lopen testen.... nu nog iemand vinden die me kan uitleggen wat het betekend.... dan heb ik er nog wat aan :wink: :mrgreen:

zoals het eruit iet op de faptop
logview.jpg

zit een dip in de grafiek, deed ik per ongeluk :roll:
laden.jpg

tsja, ook nog ff balanceren, kijken wat dat doet :wink:
balanceren.jpg

Laatst bewerkt:
Ziezo.. Weer een X8 ASSAN hackmodule rijker, voor de FC16 zender en 4x 7 kanaals ontvangers..

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

De HS-65HB servo's wachten nog maar even een maandje :roll::turn-l::rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
En weer het eea. in de verkoop :D

en

Mocht iemand hier interesse hebben van de ACH, dan kan er altijd wel wat aan het prijsje gedaan worden natuurlijk :D

En weer het eea. in de verkoop :D

en

Mocht iemand hier interesse hebben van de ACH, dan kan er altijd wel wat aan het prijsje gedaan worden natuurlijk :D

moet je voor die dash hebben ? ,vond het wel een leuk ding , maar zit een beetje met ruimte gebrek inmiddels , met al die depron gevallen :-? ;)

net siggy de deur uit gestuurd ,was weer erg gezellig ;)

*gaat lege pils flesjes verzamelen en opruimen :roll: :p*

jaloers kreng ;) je zal is wat positiefs zeggen :-? maar dat zijn we gewend ;)

deze gebouwd just for fun , telt uiteraard niet mee voor de wedstrijd ;)
Niet jaloers, geinig idee. Daarom bouw ik er ook één. Dus da's dan toch een compliment, of zie ik dat verkeerd. :? ;) En zoals je zelf al zegt: Just for fun. Dus lekker knallen, waarde heeft het niet, gewoon leuk. :yes:

Net even wat lopen testen.... nu nog iemand vinden die me kan uitleggen wat het betekend.... dan heb ik er nog wat aan :wink: :mrgreen:

zoals het eruit iet op de faptop
logview.jpg
Ja, ik weet het. :teacher:
LiPo Z1 t/m LiPo Z8 (verdeeld over linker en rechter kant) geven de spanning per cel aan in de kleur en met de schaal van die cel/vertikale lijn. Zo ook voor de gemeten temperatuur, spanning, laadstroom, laadcapaciteit etc.

Echt handige indeling is het niet. Met veel geklooi kun je alles wel redelijk op orde krijgen maar na 2x heb je het wel gezien. Handig is het niet en praktisch ook niet echt want alle essentiële zaken staan al op het schermpje van de lader.

Zoek de verschillen :hammer: tussen deze en deze :rtfm: :roll:

Ze kopieëren echt alles in HongKong :cool:

Echt handige indeling is het niet. Met veel geklooi kun je alles wel redelijk op orde krijgen maar na 2x heb je het wel gezien. Handig is het niet en praktisch ook niet echt want alle essentiële zaken staan al op het schermpje van de lader.

Idd, verder weinig nuttigs :yes: wel grappig dat het kan maar daar blijft het ook bij :p

Was vanmiddag zeker weer gezellig Junkie :-)

De depronjet is zeker mooi geworden,jammer dat er teveel wind stond om hem even te proberen.

*Pleurt een piza in de oven ;-)

moet je voor die dash hebben ? ,vond het wel een leuk ding , maar zit een beetje met ruimte gebrek inmiddels , met al die depron gevallen :-? ;)

Is inderdaad een erg leuk ding ja. Alleen verwacht ik van mijzelf dat ik hem alleen erg mooi vind en er voorlopig echt niet mee ga vliegen. Dan liever een ander.

Heb je een pm gestuurd overigens, zie maar wat je doet ;)

trut !! niet de boel verdraaien !! :mad: ;)

Was vanmiddag zeker weer gezellig Junkie :-)

De depronjet is zeker mooi geworden,jammer dat er teveel wind stond om hem even te proberen.

*Pleurt een piza in de oven ;-)

vakmanschap is meesterschap :p
geniet van de pizza , ik heb net een snackbar op ;)

Niet jaloers, geinig idee. Daarom bouw ik er ook één. Dus da's dan toch een compliment, of zie ik dat verkeerd. :? ;) En zoals je zelf al zegt: Just for fun. Dus lekker knallen, waarde heeft het niet, gewoon leuk. :yes:

heeft toch een zekere waarde , een hoop tijd en geduld !!! ,eerst zuinig zijn daarna knallen :p

dus zondag 2 maidens , en v/d hoofdrol mistery project X , en de funpronjet op de reserve bank ,die zeker ook ff gaat vliegen , ben benieuwd , zeker ook naar de andere creaties :p

Oef.. Wat was de werktafel hier nog schoon zeg..

DSCF0060.JPG

Durf nu geen foto te maken hahaha.

ja leuk ding , maar een flinke vraagprijs :-? , ik bouw hem zelf wel in depron ;) was ik toch al van plan om een zeer grote depron vlieger te bouwen voor outdoors , ik ben nu toch op dreef :cool:

ja leuk ding , maar een flinke vraagprijs :-? , ik bouw hem zelf wel in depron ;) was ik toch al van plan om een zeer grote depron vlieger te bouwen voor outdoors , ik ben nu toch op dreef :cool:

Daarom zeg ik je toch; wat bied je?

1: Voor ACH leden maak ik uitzonderingen
2: Vraagprijs is geen koop prijs :rolleyes:

Iemand nog interesse in een veel te grote Depron FunJet van 6mm Depron? Complete vleugel/rompuit één deel (span 98cm 8O), opstaande deel van de romp en twee staartvinnen. Gratis af te halen bij mij thuis, op de club of zondag in Egmondia. :thumbsup: Anders gaat-ie kennismaken met de geduldige rolcontainer. :(

*een nieuwe DepronJet van schappelijk formaat gaat snijden* ;)

Daarom zeg ik je toch; wat bied je?

1: Voor ACH leden maak ik uitzonderingen
2: Vraagprijs is geen koop prijs :rolleyes:

wat ik in gedachte heb wijkt teveel af van jouw vraag prijs :roll:
+ ik ken mezelf ,en gaan er gelijk 4 brushless motoren in en 4 regelaars , dus word het uiteindelijk een dure vliegert :( ;)

ruilen tegen mijn depronfunjet ? , neeeee, die is me nog te lief :p

Iemand nog interesse in een veel te grote Depron FunJet van 6mm Depron? Complete vleugel/rompuit één deel (span 98cm 8O), opstaande deel van de romp en twee staartvinnen. Gratis af te halen bij mij thuis, op de club of zondag in Egmondia. :thumbsup: Anders gaat-ie kennismaken met de geduldige rolcontainer. :(

*een nieuwe DepronJet van schappelijk formaat gaat snijden* ;)

maak hem dan ook in 1 keer goed :-? ;)

geef maar aan junkie die veeeel te grote funjet ;)

dank :p , wel weer een uitgave , maar je

moet wat over hebben voor een outdoor jet ;) , ik heb nog genoeg leuke brommers en roggelaars /servo's op de plank , die willen graag een plekkie op 6mm depron :D
Een EDF in het midden leek me wel wat. Probleem is dat je vleugeloppervlak te groot wordt voor het gewicht en het meer een zweefvliegtuig dan een snelheidsmonster wordt. :(

Zondag ook de pilonnen mee. Lekker er omheen/tegenaan vliegen. ;)

wat ik in gedachte heb wijkt teveel af van jouw vraag prijs :roll:
+ ik ken mezelf ,en gaan er gelijk 4 brushless motoren in en 4 regelaars , dus word het uiteindelijk een dure vliegert :( ;)

ruilen tegen mijn depronfunjet ? , neeeee, die is me nog te lief :p

Ik zou zeggen,

doe me eens een voorstel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back