Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*leest het strakjes wel, gaat nu nog even bouwprojekt afmaken*

Heeft het zin om morgen de hele stapel in de kofferbak mee te nemen?

Want er is nog meer, veel meer :yes:

Neem maar mee die handel, of maak maar even een overzicht.
Kabouter Wesley is bijna gereed voor de strijd morgen, zometeen nog even de roeren instellen.
Daarna een pintje op de club.
m.v.g. Erik

Met alle respect, wat heeft het nou voor zin om nog met modder te gaan gooien?

En ik verkoop dit, niet Peter.

En nee, wordt niet overgenomen, want de nieuwe toko gaat niks met vliegtuigen doen.

ik hoorde dat peter bij suzuki ging werken , maar het interesseert me ook niet .
als ik hem weer is tegenkom vraag ik wel wat hij tegen me heeft , ik hou er niet van als ik dat van derden hoor :mad:
iets met hongkong ofzo ? ,als er hier 1 is die bijna niets in hk haalt ben ik het wel :), ikke haal braaf bij de nederlansche toko's ;)

dus geen moddergooien , maar als ik de naam peter hoor word ik een beetje naar van binnen .
maar ik zal het er hier verder niet meer over hebben

heeft verder niets met jouw van doen ;)

maar verder, een blizzard is leuk , minimag ook ,maar ik hou een vlieg modellen stop ;)

siggy , ziet er goed uit :p net pakketje binnen van rct (nl) mede de 10 amp regelaar voor borstel motor .
v/d week ga ik bouwen a/d hellcat :p

Laatst bewerkt:
zit er niet een mooi start model voor mij bij sleur/ bym?
Minimag is een leuke trainer :yes:
Dus... Zeker een leuk trainertje, gewoon van piepschuim maar je kunt heb 6zFvZD3l20A[/media] van camera, bU-2HnqRVXY[/media], -NMV3iypdFQ[/media] heftige motor etc. ;) Daar kun jij zeker mee vliegen. :yes:

Kijk, als er een mooie 2 mtr Electrokist bij zit, dan hou ik mij aanbevolen..

Die S140 Sukhoi is ook best een knapperd :D
Yep, maar ook wel een stuk groter en weer niet handig om "even" mee te nemen. :? ;)

Wijsneus.... noteert alvast -10 punten voor de bouwwedstrijd :wink:
*voor de eerste plaats van onderaf gaat* :pim:

Kabouter Wesley is bijna gereed voor de strijd morgen, zometeen nog even de roeren instellen.
Zo jammer hè, nu is het geen verrassing meer. :( :cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
bym wat kost de minimag en wat zit erbij ?
en ik wil hem wel dnek ik .

edit: ik las het al, laat maar :) voor mij teveel geld nu op dit moment.

Grappig om te constateren dat Peet geen vliegspul verkocht en nu het opeens goedkoper is vliegt het eruit....

zo , nu weer even over leuke zaken praten

morgen gaat mee de aito dubbeldekker / nexus / deprofunjet / en als hoofdgerecht , secret model X :p , nu maar hopen dat het een beetje vliegt , en het balans punt een beetje leuk ligt ;)
straks nog even wat kleine modificaties verrichten ,en dan klaar .

V 70 staat er weer zeer strak bij , (na 3 uur werk :mad: )ook het leer gereinigd ,en opnieuw in het vet gezet , like that smell :p
achterbank plat ,en dan is er net genoeg ruimte voor 4 modellen , hoop ik .

MOet passen op de achterbank 4 modellen:

4models_day.jpg

niks mis mee met siliconen:) Ik gaat de tuin doen, inplaats van gras is het nu modder. Dus netten troep van de graszoden eruit rukken en dan grond verticuteren en bemesten en zaaien. Ik wil wel op het gazon kunnen spelen met de 250 van de zomer natuurlijk:) Ook even de vijver waterverversen want er zit steeds een reiger en ik zie nog maar 2 van de 8 vissen :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back