K
knaller
Guest
zit er niet een mooi start model voor mij bij sleur/ bym?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zie PB (interesse in GF35, Tiger Shark, Sukhoi 29, Chipmunk etc.)
RR is Radio Ready, dus met 2x MPX Tiny-S servo, Permax 400, en simpel regelaartjes voor borstelbrommers.
*leest het strakjes wel, gaat nu nog even bouwprojekt afmaken*
Heeft het zin om morgen de hele stapel in de kofferbak mee te nemen?
Want er is nog meer, veel meer![]()
Neem maar mee die handel, of maak maar even een overzicht.
Kabouter Wesley is bijna gereed voor de strijd morgen, zometeen nog even de roeren instellen.
Daarna een pintje op de club.
m.v.g. Erik
Met alle respect, wat heeft het nou voor zin om nog met modder te gaan gooien?
En ik verkoop dit, niet Peter.
En nee, wordt niet overgenomen, want de nieuwe toko gaat niks met vliegtuigen doen.
dus geen moddergooien , maar als ik de naam peter hoor word ik een beetje naar van binnen
Dus... Zeker een leuk trainertje, gewoon van piepschuim maar je kunt heb 6zFvZD3l20A[/media] van camera, bU-2HnqRVXY[/media], -NMV3iypdFQ[/media] heftige motor etc.Minimag is een leuke trainer![]()
Yep, maar ook wel een stuk groter en weer niet handig om "even" mee te nemen. :?Kijk, als er een mooie 2 mtr Electrokist bij zit, dan hou ik mij aanbevolen..
Die S140 Sukhoi is ook best een knapperd![]()
*voor de eerste plaats van onderaf gaat*Wijsneus.... noteert alvast -10 punten voor de bouwwedstrijd :wink:
Zo jammer hè, nu is het geen verrassing meer.Kabouter Wesley is bijna gereed voor de strijd morgen, zometeen nog even de roeren instellen.
MOet passen op de achterbank 4 modellen:
![]()
Ja, alle vijf tegelijk op de berijdersstoel wordt ruzie.mwa , dan liever deze, en 1tje op de berijders stoel
http://i273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/meiden.jpg
racist dat je d'r bent![]()
Ja, alle vijf tegelijk op de berijdersstoel wordt ruzie.Nou ja, in ieder geval zijn er tenminste twee met siliconen oren (2e van links en middelste).
Had Jasper jou nog gebeld?
Jasper heeft net gebeld en ik neem de stopwatch mee.
m.v.g. Erik
:rolling::rolling:
@ Gorby
SMS send![]()