Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijker een borsteloze ronde. op 4s.

Zit ik net met Jasper aan de telefoon terwijl hij op de A9 rijd, komt hij er niet meer tussen ergens, neemt een stukje vluchtstrook en wordt aangehouden terwijl ik hem aan delijn heb. Hoop dat het goed afloopt:)

oei , vluchtstrook rijden is 180 E geloof ik , bellen is ook niet goedkoop .
hopen dat hij niet beide bonnetjes krijgt :(

ik had net ook iets , stond gewoon een auto langs de snelweg(clio meen ik ) uit te fikken , best heftig gezicht als je er vlak langs rijd .
de eigenares stond iets verderop een potje te janken :(

ik had echt zoiets van ,zal die ontploffen of niet :)

vntm

En als hij wordt aangehouden lult hij zich er nog uit ook :-)

Werden destijds samen in amsterdam aangehouden op de terugweg vanuit almere.
Junkie zat lekker te bellen en klopklop op het raam,meneer agent op de fiets :-)

Ff lullen en doorrijden zonder prent :-)

En als hij wordt aangehouden lult hij zich er nog uit ook :-)

Werden destijds samen in amsterdam aangehouden op de terugweg vanuit almere.
Junkie zat lekker te bellen en klopklop op het raam,meneer agent op de fiets :-)

Ff lullen en doorrijden zonder prent :-)
Ja ja, hij liet zeker zijn ballen zien maar de agent vond de rest zo zielig dat-ie verder mocht. :mrgreen:

*vanavond niet knutselen op de club, gewoon weer iedereen op de vingers kijken* 8O

Oh ja, filmpje van zondag (hehe, eindelijk :?). Is nog wat flutje kwaliteit maar dat ligt niet aan het filmpje dat is in HD, JoepTsjoep is wat traag met een HD filmpje van 12 minuten. :hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Junkie

Schade aan de zwarte doos:

SUNP0002.jpg

SUNP0003.jpg

Valt best mee :mrgreen:

Nou dus wel aangehouden op de vluchtstrook. Was mijn eigen schuld. Had niets met bellen te maken, want ik heb een Parrot carkit. Maar ik mocht niet over de vlucht strook rijden. Boete € 160,-.
Heb gelijk even met de zaak gebeld om te kijken wat er nog in het potje zit voor de bekeuringen. Ik krijg bijna nooit een bekeuring, maar als ik er 1 heb dan is hij fors.

Nou ja, balen, maar kan je overkomen.

*Gaat eten maken voor Bryan en mij. Vrouw is twee dagen op cursus *
Dus geen club vanavond voor mij

GrTz Jasper

Vanavond dus geen

Nou dus wel aangehouden op de vluchtstrook. Was mijn eigen schuld. Had niets met bellen te maken, want ik heb een Parrot carkit. Maar ik mocht niet over de vlucht strook rijden. Boete € 160,-.
Heb gelijk even met de zaak gebeld om te kijken wat er nog in het potje zit voor de bekeuringen. Ik krijg bijna nooit een bekeuring, maar als ik er 1 heb dan is hij fors.

Nou ja, balen, maar kan je overkomen.

*Gaat eten maken voor Bryan en mij. Vrouw is twee dagen op cursus *
Dus geen club vanavond voor mij

GrTz Jasper

Vanavond dus geen

Zoals je zegt,je weet dat je fout zit,dus gewoon pech dat het toevallig gezien wordt ;)

Zoals je zegt,je weet dat je fout zit,dus gewoon pech dat het toevallig gezien wordt ;)
Weet je wie ook pech had dat-ie gezien werd... :? :nooo:

Wat is dat nou voor slap excuses? Gewoon niet doen. Iedereen wil graag naar huis dus zo lang je geen bijzondere signalen voert omdat je naar een noodgeval moet, blijf je lekker op je eigen baan tot je aan de beurt bent. Ik wacht wel, en als ik dan uit wil voegen komt er zo'n mingool voorbij razen en ramt mij bijna in de flank. :evil: Sorry, maar wat mij betreft mogen ze er nog veel strenger op controleren en de boetes voor dit soort kolder meer verhogen (zo ook inhalen over uitvoegstroken en parkeerterreinen bij benzinestations, rijden over verdrijvingsvlakken etc.). :teacher:

/moraalridder

Weet je wie ook pech had dat-ie gezien werd... :? :nooo:

Wat is dat nou voor slap excuses? Gewoon niet doen. Iedereen wil graag naar huis dus zo lang je geen bijzondere signalen voert omdat je naar een noodgeval moet, blijf je lekker op je eigen baan tot je aan de beurt bent. Ik wacht wel, en als ik dan uit wil voegen komt er zo'n mingool voorbij razen en ramt mij bijna in de flank. :evil: Sorry, maar wat mij betreft mogen ze er nog veel strenger op controleren en de boetes voor dit soort kolder meer verhogen (zo ook inhalen over uitvoegstroken en parkeerterreinen bij benzinestations, rijden over verdrijvingsvlakken etc.). :teacher:

/moraalridder

Je bent weer lekker bezig kale moraalridder :mrgreen:

Tuurlijk moet je het gewoon niet doen,maar sommige dingen die niet mogen blijven leuk om te doen ;)

WILDVLIEGEN, KAN DAT ???

Ja ja, hij liet zeker zijn ballen zien maar de agent vond de rest zo zielig dat-ie verder mocht. :mrgreen:

precies :mrgreen:

de reden dat ik geen bonnetje kreeg was toen ook ,omdat we toen net terug kwamen van de almere bash , dus mijn auto stond vol met baja's en savies en minicen , dus dat vond oom agent ook wel mooi ;) ,na 10 minuten babbelen over de hobby, was hij dus een vriend ,en vrienden bekeuren elkaar niet :mrgreen: ;)

maar jasper , over de vluchtstrook rijden is idd 240 E , maris had hem laatst ook :(

leuk filmpie sleur , vooral de beatbox was weer strak , helaas daar geen punten voor gekregen :mad: ;)

siggy ; leer nou toch eens vliegen vriend :mad: ;) zonde v/d black box :(
ik rust hem wel uit met brushless , en bouw hem wat steviger , kijken of het dan vliegt

dit filmpje bewijst dat hij echt kan vliegen , je hoort zelfs dat het brushed motortje erin zit met vertraging [URL="
- Hellcat depron foam[/URL]

ikke verder niet naar den club , ik werk wat verder van huis ,dus dan maak je lange dagen , heerlijk op de bank afgewisseld met wat knutselen :p

Laatst bewerkt door een moderator:
ikke verder niet naar den club , ik werk wat verder van huis ,dus dan maak je lange dagen , heerlijk op de bank afgewisseld met wat knutselen :p

Watje :mrgreen:

Ik werk standaard ver van huis, en ben gisteren wezen sporten, vandaag club, morgen en vrijdagavond weer sporten en woensdag en donderdag bouwen :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back