Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jup, kadootje voor gladoor, al een tijdje niet waargenomen maar nog stteeds alive.
Spijker een borsteloze ronde. op 4s.
Zit ik net met Jasper aan de telefoon terwijl hij op de A9 rijd, komt hij er niet meer tussen ergens, neemt een stukje vluchtstrook en wordt aangehouden terwijl ik hem aan delijn heb. Hoop dat het goed afloopt![]()
oei , vluchtstrook rijden is 180 E geloof ik ,
oei , vluchtstrook rijden is 180 E geloof ik , bellen is ook niet goedkoop .
hopen dat hij niet beide bonnetjes krijgt![]()
heb ze ook beide uitgevoerd vandaag , maar niet gepakt![]()
Jôh, we krijgen iedereen net zo makkelijk aan de vaste vleugels als jij ze aan wentelwieken hebt geholpen.Ook neem ik mee Sleur zijn 250 mijn 250 en de minimag laat ik nog even thuis. Wel zou het fijn zijn als je even de por meeneemt Sleur. ( hoor mijn nou lullen over por enzo:S )
En nog moderner: Op 2,4GHz met Spektrum. 8)Spijker een borsteloze ronde. op 4s.
Ja ja, hij liet zeker zijn ballen zien maar de agent vond de rest zo zielig dat-ie verder mocht.En als hij wordt aangehouden lult hij zich er nog uit ook
Werden destijds samen in amsterdam aangehouden op de terugweg vanuit almere.
Junkie zat lekker te bellen en klopklop op het raam,meneer agent op de fiets
Ff lullen en doorrijden zonder prent![]()
Nou dus wel aangehouden op de vluchtstrook. Was mijn eigen schuld. Had niets met bellen te maken, want ik heb een Parrot carkit. Maar ik mocht niet over de vlucht strook rijden. Boete € 160,-.
Heb gelijk even met de zaak gebeld om te kijken wat er nog in het potje zit voor de bekeuringen. Ik krijg bijna nooit een bekeuring, maar als ik er 1 heb dan is hij fors.
Nou ja, balen, maar kan je overkomen.
*Gaat eten maken voor Bryan en mij. Vrouw is twee dagen op cursus *
Dus geen club vanavond voor mij
GrTz Jasper
Vanavond dus geen
Weet je wie ook pech had dat-ie gezien werd... :? :nooo:Zoals je zegt,je weet dat je fout zit,dus gewoon pech dat het toevallig gezien wordt![]()
Weet je wie ook pech had dat-ie gezien werd... :? :nooo:
Wat is dat nou voor slap excuses? Gewoon niet doen. Iedereen wil graag naar huis dus zo lang je geen bijzondere signalen voert omdat je naar een noodgeval moet, blijf je lekker op je eigen baan tot je aan de beurt bent. Ik wacht wel, en als ik dan uit wil voegen komt er zo'n mingool voorbij razen en ramt mij bijna in de flank. :evil: Sorry, maar wat mij betreft mogen ze er nog veel strenger op controleren en de boetes voor dit soort kolder meer verhogen (zo ook inhalen over uitvoegstroken en parkeerterreinen bij benzinestations, rijden over verdrijvingsvlakken etc.). :teacher:
/moraalridder
Ja ja, hij liet zeker zijn ballen zien maar de agent vond de rest zo zielig dat-ie verder mocht.![]()
ikke verder niet naar den club , ik werk wat verder van huis ,dus dan maak je lange dagen , heerlijk op de bank afgewisseld met wat knutselen![]()