Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
---gaat straks lekker F1 kijken :yes:---

wederom niet veel animo om te vliegen

ik ga na het zwemmen weer even naar ht om deel 2 te filmen v/d hellcat , nu met een lipo die wel vast zit met nieuw klittenband ;)

zal ook een filmpje maken van maiden projectX met multo power :D
ben zelf alweer benieuwd .

allemaal veel plezier met vliegen of gezinsdingentjes ;)

---gaat straks lekker F1 kijken :yes:---

+ 1 :D

Ik heb wel vrij dure kaarten :hammer: want ik had eigenlijk moeten (kunnen) werken , wat toch gauw een paar honderd euri's oplevert :yes: maar goed je moet er wat voor over hebben om samen met je zwager te kijken naar de terugkeer van mijn "idool" en de naamgever van mijn jongste (Michael) :cool:

Valt toch best wel mee :p

Dat weet je toch van mij,als ik ergens voor ga is dit met volle overtuiging en enthousiasme ;)

Aan prutslootn*#kers en slappe zakken mentaliteit heb ik een hekel :mrgreen:

nou , ga dan eens volledig voor je lieve vriendin, lekker naar de woon boulevard !!! ;)

je kan ook rond 14;30 naar ht3 komen , maar ik zie dat het nu al redelijk waait , ik weet niet of dat straks nog heviger word :mad: ,al kan de hellcat dat wel hebben :cool:
gisteren kwamen er al best krachten los op de hellcat bij de looping en de rol en de windstoten , misschien mijn lipo maar vast zetten met Z poxy :mrgreen:

Voor mij ook geen vliegen vandaag. Ga even richting Rotterdam naar
Diergaarden blijdorp. Dus een klein stukje Sleur achtervolgen.
Rij jij dan ook even door naar Zwijndrecht. Is 20 minuten verder. Scheelt mij een hoop gedoe bij oma. 8O :rolling:

echt een sleur vlieger ;)
leuk ding trouwens , nu alleen weeeeeeeer ff bouwen :) ;)
Is een echte retro-vlieger van bijna 20 jaar oud. Lekker lompe bom van 4,3kg leeg gewicht. Dan moet er nog een brommer op en meuk erin. Beoogd vliegklaar gewicht volgens specs is 5,7kg bij een schamele spanwijdte van 1,6 meter. 8O En uh... Ik had er al één die redelijk vliegklaar is maar wat onderdeeltjes etc. (je weet toch, verzameldrang en zo). :lol: Ombouwen naar elektro met een 2000W 380kV brommertje en 8S LiPo en knallen. :yes:

lekkere_vliegers.jpg

Mogge mensjes..

Vandaag even een rondritje maken door de buurt op zoek naar een mooi
afgelegen stuk weiland. Eens zien of ik de minimag kan maidenen.

jullie weten dat junkie er best goed uit ziet , dat is een feit ;)
maar mijn god ,wat een berg lelijke mensen in zaangolf vandaag , dik /vet en ,onder de tatoes , dus maris en ik hielden het er een uurtje uit , en vlug weer weg daar :p wat een opluchting ;)

ik denk dat ik toch ff naar ht rijd , en zie wel of ik een 225 grams vliegertje en een 135 grams vliegertje durf op te gooien :mrgreen:
pleuris wind altijd :mad:

Hier Spijker, iets voor jou ?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat ik toch ff naar ht rijd , en zie wel of ik een 225 grams vliegertje en een 135 grams vliegertje durf op te gooien :mrgreen:
pleuris wind altijd :mad:

Neem je wel stormlijnen mee voor je depronvlieger,je kunt hem wel eens kwijt raken met een dikke 5 BFT. :mrgreen:

/wacht de filmpjes af waarop te zien is hoe junkie zijn vlieger uit het kanaal staat te vissen :D

Hier Spijker, iets voor jou ?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Hey BYM, had hem al zien staan ja. Maar neen. Ik wacht Sleur even af, want die schijnt iets te hebben misschien. Het setje wat hier wordt aangeboden is wel heel erg compleet en dan nog heb ik een bril nodig. Dus dat gaat me om mee te beginnen iets te duur worden. Thnx voor het opmerken :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Neem je wel stormlijnen mee voor je depronvlieger,je kunt hem wel eens kwijt raken met een dikke 5 BFT. :mrgreen:

/wacht de filmpjes af waarop te zien is hoe junkie zijn vlieger uit het kanaal staat te vissen :D

hmmm , junkie is net terug van ht :mrgreen: als je nieuwsgierig bent naar de avonturen van junkie met de hellcat deel 2 , moet je nog een uurtje geduld hebben ;)
stond idd een onmenselijke wind , zeker voor een stukje depron van 225 gram .
afloop straks te zien :)

gaat er nog iemand een pintje halen op de club?

Neu.. geen trek in bier ;)

Ga zo nog wel even een vlucht proberen te maken met mijn EZ*. Ineens bedenk ik mij dat hier in de buurt (Vathorst) een mooi stuk braakliggend terein ligt. Zal zo even een filmpje schieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back