Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nou vooruit maarblijft hij heel en vliegt hij als een tijger ? , of is het klaar voor de kliko
FILMPIE DEEL 2 [URL="- hellcat flatouts part 2[/URL]
Netjes gevlieg toch
Geen club voor mij, ik lig ziek te bed :nooo:
Sterke vliegkunsten JUNKLeuk filmpje weer
Wanneer maak je is een filmpje met Maris en jou in de hoofdrol?
Die muziek is trouwens ook goed!! Is dat niet die groep van insane in the membrain?
Whaaaaaaaaa,TERINGGGGGGGGG,jij bent echt helemaal leip ouwuhhh
Wat ging dat ding heen en weer man,echt niet normaal meer.
Na het loslaten schoot dat ding als een dwaas omhoog en in mijn gedachten lag hij ergens op het dak bij Mercurius 8-O
Waanzinnig filmpje Junkie![]()
ja , ik moest aardig vechten tegen de wind rukken , en idd bij opgooien schoot hij echt een eind weg , moest daarna echt volgas met 5kmpu tegen de wind in terugstoeien , is echt leuk om zo te vliegen
bij wat rustiger weer de vlieger wat beter leren kennen /uitrimmen /meskanten /inverted enzo
Echt heel knap hoe je die zwieberbak in de lucht hebt weten te houden met een dikke windkracht 5
1 ding is zeker,hij vliegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met windstil weer is het dus een topvlieger,maar de versteviging was dus wel nodig![]()
Dat setje van Range Video is een betere set dan wat ik heb liggen. No hard feelings als je wat anders neemt.Hey BYM, had hem al zien staan ja. Maar neen. Ik wacht Sleur even af, want die schijnt iets te hebben misschien. Het setje wat hier wordt aangeboden is wel heel erg compleet en dan nog heb ik een bril nodig. Dus dat gaat me om mee te beginnen iets te duur worden. Thnx voor het opmerken![]()
Onderweg (heen 12:08 en terug 15:53) nog even getoeterd en gezwaaid naar Jasper.![]()
Hier is het filmpje van vanmiddag..
Hier is het filmpje van vanmiddag..
[URL="- 1[/URL]
Weer een filmpje van één van de zovelen.... erg mooi die wolken :nooo:, zonde om het forum hiermee te vervuilen
Neem een voorbeeld aan Junkie, die neemt tenminste nog moeite om er een leuk filmpje van te maken :teacher:
Mee eens Phil niks aan![]()