Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nou vooruit maar ;) blijft hij heel en vliegt hij als een tijger ? , of is het klaar voor de kliko :confused:
FILMPIE DEEL 2 [URL="
- hellcat flatouts part 2[/URL]

Whaaaaaaaaa,TERINGGGGGGGGG,jij bent echt helemaal leip ouwuhhh :cool:

Wat ging dat ding heen en weer man,echt niet normaal meer.
Na het loslaten schoot dat ding als een dwaas omhoog en in mijn gedachten lag hij ergens op het dak bij Mercurius 8-O

Waanzinnig filmpje Junkie :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes gevlieg toch :yes:

Geen club voor mij, ik lig ziek te bed :nooo:

sterkte bym , en snel weer aan sterken !! :cool:

de hellcat vliegt erg goed , je weet hoe de silent mite vliegt , dit vliegt nagenoeg het zelfde .
een depron vlieger die bij wk 4 a 5 onder controle te houden is moet wel goed zijn ;)

alleen jammer dat ik project x niet kon vliegen door de wind .
v/d week na werktijd maar proberen bij rustig weer

Laatst bewerkt:
Sterke vliegkunsten JUNK:) Leuk filmpje weer :) Wanneer maak je is een filmpje met Maris en jou in de hoofdrol?;)

Die muziek is trouwens ook goed!! Is dat niet die groep van insane in the membrain?

Sterke vliegkunsten JUNK:) Leuk filmpje weer :) Wanneer maak je is een filmpje met Maris en jou in de hoofdrol?;)

Die muziek is trouwens ook goed!! Is dat niet die groep van insane in the membrain?

cypress hill that is .

ehh, met maris en film en ik , dacht je dat ik dat niet allang had :mrgreen: maar is prive :p

Whaaaaaaaaa,TERINGGGGGGGGG,jij bent echt helemaal leip ouwuhhh :cool:

Wat ging dat ding heen en weer man,echt niet normaal meer.
Na het loslaten schoot dat ding als een dwaas omhoog en in mijn gedachten lag hij ergens op het dak bij Mercurius 8-O

Waanzinnig filmpje Junkie :D

ja , ik moest aardig vechten tegen de wind rukken , en idd bij opgooien schoot hij echt een eind weg , moest daarna echt volgas met 5kmpu tegen de wind in terugstoeien , is echt leuk om zo te vliegen :p
bij wat rustiger weer de vlieger wat beter leren kennen /uitrimmen /meskanten /inverted enzo

ja , ik moest aardig vechten tegen de wind rukken , en idd bij opgooien schoot hij echt een eind weg , moest daarna echt volgas met 5kmpu tegen de wind in terugstoeien , is echt leuk om zo te vliegen :p
bij wat rustiger weer de vlieger wat beter leren kennen /uitrimmen /meskanten /inverted enzo

Echt heel knap hoe je die zwieberbak in de lucht hebt weten te houden met een dikke windkracht 5 :cool:

1 ding is zeker,hij vliegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met windstil weer is het dus een topvlieger,maar de versteviging was dus wel nodig ;)

Echt heel knap hoe je die zwieberbak in de lucht hebt weten te houden met een dikke windkracht 5 :cool:

1 ding is zeker,hij vliegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met windstil weer is het dus een topvlieger,maar de versteviging was dus wel nodig ;)

hij zwiebert niet meer door de verstevigingen , het is nu een taaie rakker ;)
verder heb ik de zelfde 3s 610mah lipo die jij ook gebruikte 3 cm naar voren geplaatst door de neus te verlengen , bij jouw lag het gewicht teveel naar achteren denk ik ,dan ook nog een zwieberstaart , dan gaat hij ook heel raar vliegen .

de volgende keer moet je maar ff een rondje knallen , ga je leuk vinden ;)

Hey BYM, had hem al zien staan ja. Maar neen. Ik wacht Sleur even af, want die schijnt iets te hebben misschien. Het setje wat hier wordt aangeboden is wel heel erg compleet en dan nog heb ik een bril nodig. Dus dat gaat me om mee te beginnen iets te duur worden. Thnx voor het opmerken :)
Dat setje van Range Video is een betere set dan wat ik heb liggen. No hard feelings als je wat anders neemt. ;)

Zoooo, vliegertje opgehaald, rompje helemaal strak glasvezel en al het houtwerk mooi schoon en nieuw. Dus nu geen excuses meer om de Jodel af te maken. 8)

Onderweg (heen 12:08 en terug 15:53) nog even getoeterd en gezwaaid naar Jasper. :bye:

Ziezo, weer terug van het vliegen in Vathorst. Prima locatie. Zolang er nog geen nieuwbouw staat tenminste.. haha. Maar kon mij er prima vertoefen.

Filmpje wordt geuploaded. Filmpje is gemaakt met een Flycam One v2, maar moet zeggen dat het beeldkwaliteit dat je met de Spycam maakt, stukken beter is... :confused: Grote voordeel van de Flycam vind ik wel dat je op de grond kunt bedienen om te starten / stoppen met filmen / foto's maken. Hoewel ik begreep dat iemand hier een schakeling voor ontworpen had voor de Spycam?

Laatst bewerkt:
Onderweg (heen 12:08 en terug 15:53) nog even getoeterd en gezwaaid naar Jasper. :bye:

@Sleur,

Toeter hebben we gehoord. Olifant schrok zich een krul in z'n slurf.
Was erg gezellig in Blijdorp. Wij zijn ook net terug.
Nu even wat happn en dan genieten van een rustig avondje.
Best lekker zo'n familie dag.

GrtZ Jasper

Hier is het filmpje van vanmiddag..

leuk , maar waar is het opstijgen en de landing ? en het commentaar ? ;)

gaat starten met de bouw van de hellcat in maagdelijk wit depron ,en wil dat zo licht mogelijk bouwen , for indoors uiteraard , of zwoele zomeravondjes ;)

Hier is het filmpje van vanmiddag..

[URL="
- 1[/URL]

Weer een filmpje van één van de zovelen.... erg mooi die wolken :nooo:, zonde om het forum hiermee te vervuilen :hammer:
Neem een voorbeeld aan Junkie, die neemt tenminste nog moeite om er een leuk filmpje van te maken :teacher:

Weer een filmpje van één van de zovelen.... erg mooi die wolken :nooo:, zonde om het forum hiermee te vervuilen :hammer:
Neem een voorbeeld aan Junkie, die neemt tenminste nog moeite om er een leuk filmpje van te maken :teacher:

ja , maar ik ben een goede regisseur /acteur /filmploeg/piloot/dj//beatboxer/ in 1 :p

dank je voor het compliment phills ;)

maar spijker bedoelt het goed en is enthousiast , maar solo luchtfilmpjes zijn er al genoeg en lijken allemaal het zelfde , das waar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back