Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen bij minder weer hebben we een indoor Scalpel-competitie bij Burp thuis.![]()
![]()
Hehe, op het forum wel lekker rustig. Niet vreemd want iedereen was zo ongeveer in Heemskerk. :?Weer lekker rustig hier :zon:
Straks ff naar Peter![]()
Ik zonder BBQ. :?Met of zonder BBQ?![]()
Ik zonder BBQ. :?![]()
Nog even afgemaakt , als ik op de servo het gas open maak ,trekken de veren het gas weer dicht ,dus dat werkt ook prima
verder ook a/d niet veer kant een sileconen brandstof slang tussen keering en hevel geplaatst , nu is het echt helemaal af .
ik zal jullie er nu niet meer mee lastig vallen
straks nog ff naar spaarnwoude voor wat vlieg gestuntel ,schijnt een mooie show te zijn
![]()
![]()
18.20 uur was er afgesproken bij Peter![]()
Tsja, was al laat hè... :?Sleur ; soms moet je wat verder terug kijken ,maar met al die foto's gaan de pagina's erg snel
hier de veer constructie aan beide zijde, werkt prima
hoe laat gaat het gros rijden op ht ??
ik vind 18;00 u wel erg vroeg , moet nog douchen ,afwassen , eten ,opruimen enz
denk rond 19;00 u ofzo
laterrrrrrr![]()
Ik ben er zo rond 18:45/19:00 uur.18.20 uur was uitgangspunt indien er geBBQ'D zou worden.
Zover mij bekend gaan we dat vanavond niet doen.. of wel...:?:
Ik ben van plan om morgen even langs de MAKRO te gaan om wat lekkers voor zondag te gaan halen
Heeft er iemand zin om mee te gaan,BBQ boodschappen doen?
Tsja, was al laat hè... :?Een beetje overheen gekeken, al je foto's lijken ook zo op elkaar. Zelfde foto als een paar weken terug, alleen ineens met een veertje extra. :lol:
Mijn Bajaarde 65+ zit ook weer in elkaar. Vanavond even de carburateur afstellen en dan weer knallen. Alleen de voorste brug heeft het wederom begeven.
Rond 19:00 hoogtij iemand trek in hot dogs zondag