Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleur, ik heb de vloerverwarming niet uit gehad, zo wist ik meteen of alles heel bleef :D.

Scalpelcompetitie bij mij thuis zou kunnen als het niet zo stoffig was :(

Ik kan niet komen... Ik moet ff naar Rotterdam voor een fg. Misschien ben ik vroeg terug en kom ik toch nog ff maar ik acht de kansen niet zo groot.

Nog even afgemaakt , als ik op de servo het gas open maak ,trekken de veren het gas weer dicht ,dus dat werkt ook prima :cool:

verder ook a/d niet veer kant een sileconen brandstof slang tussen keering en hevel geplaatst , nu is het echt helemaal af .

ik zal jullie er nu niet meer mee lastig vallen ;)

straks nog ff naar spaarnwoude voor wat vlieg gestuntel ,schijnt een mooie show te zijn

IMG_0771.jpg

IMG_0772.jpg

Sleur ; soms moet je wat verder terug kijken ,maar met al die foto's gaan de pagina's erg snel ;)

hier de veer constructie aan beide zijde :cool: , werkt prima

hoe laat gaat het gros rijden op ht ??

ik vind 18;00 u wel erg vroeg , moet nog douchen ,afwassen , eten ,opruimen enz
denk rond 19;00 u ofzo

laterrrrrrr;)

18.20 uur was er afgesproken bij Peter :)

18.20 uur was uitgangspunt indien er geBBQ'D zou worden.;)
Zover mij bekend gaan we dat vanavond niet doen.. of wel...:?:

Ik ben van plan om morgen even langs de MAKRO te gaan om wat lekkers voor zondag te gaan halen :D
Heeft er iemand zin om mee te gaan,BBQ boodschappen doen?

Sleur ; soms moet je wat verder terug kijken ,maar met al die foto's gaan de pagina's erg snel ;)

hier de veer constructie aan beide zijde :cool: , werkt prima
Tsja, was al laat hè... :? :oops: Een beetje overheen gekeken, al je foto's lijken ook zo op elkaar. Zelfde foto als een paar weken terug, alleen ineens met een veertje extra. :lol: ;)

Mijn Bajaarde 65+ zit ook weer in elkaar. Vanavond even de carburateur afstellen en dan weer knallen. Alleen de voorste brug heeft het wederom begeven.

hoe laat gaat het gros rijden op ht ??

ik vind 18;00 u wel erg vroeg , moet nog douchen ,afwassen , eten ,opruimen enz
denk rond 19;00 u ofzo

laterrrrrrr;)
18.20 uur was uitgangspunt indien er geBBQ'D zou worden.;)
Zover mij bekend gaan we dat vanavond niet doen.. of wel...:?:

Ik ben van plan om morgen even langs de MAKRO te gaan om wat lekkers voor zondag te gaan halen :D
Heeft er iemand zin om mee te gaan,BBQ boodschappen doen?
Ik ben er zo rond 18:45/19:00 uur.

Zondag ben ik er denk ik niet, tenzij het vreselijk windstil is. Sociale zaken: kermis/biertent... :proost:

Tsja, was al laat hè... :? :oops: Een beetje overheen gekeken, al je foto's lijken ook zo op elkaar. Zelfde foto als een paar weken terug, alleen ineens met een veertje extra. :lol: ;)

Mijn Bajaarde 65+ zit ook weer in elkaar. Vanavond even de carburateur afstellen en dan weer knallen. Alleen de voorste brug heeft het wederom begeven.

Tja dan heb je weer niet goed gekeken :mad:, dit maal ook de kant v/d veer voorzien van een afdichting en aan beide kanten v/d as een trekveer

ik heb zondag toegezegd met het gezin erop uit te trekken ,dus ikke ook niet zondag aanwezig :o

misschien tot straks , neem ik ook de crashna mee ,kan die ook weer ff te pletter slaan :rolleyes: ( net als gisteren ) word steeds zwaarder v/d lijm :shock:

Morgen boodschappen doen is een goed plan Bart, count me in.

Tevens even wat bestellingen bespreken qua nitro-onroad, ook heel belangrijk :rolling:

Ik denk niet dat ik er straks ben, misschien later even komen kijken. Heb net mijn plafond in de gang voorzien van een synthetische muurverf en ga nu even boodschappen doen en bij mijn maat een lekker ossenhaasje eten. Als ik jullie straks niet zie, veel plezier en anders tot straks :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back