Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeeeeeeedemorgen!!!

Mannen, veel Indoor / Outdoor vlieg plezier! Ik ga vandaag lekker de hele
dag taart eten en limonade drinken (vanacht al hele fles wijn opgedronken)
dus ik vermaak mij ook wel ;).

@Junk: Wanneer zou het zijn, dat indoor vliegen volgende week? Ik kan Zondag sowieso niet, maar misschien dat ik nog wat kan schuivelen met de Zaterdag en de Zondag ;)

Oh enne Junk? Maak ook even wat impressie foto's van de binnenkant van de hal. Ik ben erg benieuwd hoe groot ie is.

BYM: je weet dat een electro motor geen uitlaat nodig heeft?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

:mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, na de kleine test gisteren vandaag toch even naar de staart gekeken. even de linkjes los van de servo en gekeken of alles soepel loopt. Leek wel zo maar er was toch wat binding :shock:

Een schroefje van de tail pitch slider naar de grip zat even te strak. Los gehaal en opnieuw met wat locktite vastgezet en alles loopt zo soepel als ....

Tevens de tailservo keurig in het midden gezet, als ik de servohevel een halve slag draaide zat hij perfect in het midden. Uiteraard ook de rod iets ingekort om hem weer netjes af te stellen.

Nu even sociaal doen en bij vrienden brunchen, daarna weer testen.

We komen er wel :yes:

is de lypo's aan t laden voor de fuckjet, misschien dat ik even ga kijken bij de indoorvliegers. tot zo op t veld mannen.

djeez , wat ga je vroeg :eek: , wie is johan ?
ik zit nu lekker aan een paas maaltje ;)

veel te druk voor junkie zo'n event :)

phils ; neem jij nog een kid mee ? , ik heb floor mee , maris werkt
en anders gaat de ds mee ;)

Johan is ikke... zijn kleine zwager ;)
was wel lekker trouwens.. goed te doen, alleen beetje jammer dat de wind zo snel aantrok en brrrr koud in de kleertjes ging zitten :mrgreen:

Stond inderdaad een beste puist wind,met een ruime 5 werd erg fris aan de oortjes :-)

Goed gevlogen Johan :-)

*gaat zometeen gezellig airbrushen met Arjan :-)

Superdoeiiiii !!!

Was weer even lekker om indoor te kunnen fladderen :yes:

Junkie bedankt voor de zaal :thumbsup:

Geen dank ;-)

Was idd een zeer rustgevende ervaring ,beviel dus goed .
Hoofd beheerder kwam nog ff langs , gelukkig kwam hij vandaag kijken bij de brave vliegers ;-)
Zo , zit nu bij de grote M ,daarna lekker naar huis, mij te fris buiten met P wind ;-)

Dikke doei !!

Er staat zeker een stevige wind. De heli blijft nog even in de hangar. Ga even verder met het bootje.

hier wat vast plaatjes , straks nog wat filmpjes ;)

een geconcentreerd persoon :mrgreen:

vliegenindoor022.jpg

mooie kist bym ;)

vliegenindoor017.jpg

vliegenindoor015.jpg

lijkt op versieren ;)

vliegenindoor012.jpg

vliegenindoor010.jpg

vliegenindoor008.jpg

vliegenindoor006.jpg

verder kunnen wij in het trias altijd terecht ,in ieder geval in de zomer .
voor de winter zal het meer in de vang zijn .

dus bij slecht weer of te veel wind , vrijdag bellen ,zaterdag of zondag vliegennnnnnnn !

klok vliegen beviel goed , je hebt idd de ruimte , en genoeg tijd om te roken of te babbelen en of filmen .

toegegeven , vrijvliegen heeft een hoger fun gehalte , en je lach spieren worden meer gebruikt :mrgreen:

volgende keer weer een junkies freefly spektakel ;)

voor diegene die weer willen figuurvliegen , give me a pb en ik roggel het wel .

Was zeker leuk Junkie, goed geroggeld die hal :worship:
Alleen v/d harde wind buiten met inladen, kleine schade aan de Nexus maar is zo te plakken ;)

Was zeker leuk Junkie, goed geroggeld die hal :worship:
Alleen v/d harde wind buiten met inladen, kleine schade aan de Nexus maar is zo te plakken ;)

:mrgreen: straks kunnen we niet meer indoor vliegen doordat er teveel wind staat om te laden en lossen :mrgreen:

ben nog met een halletje bezig , denk dan maar aan 8x het trias :shock:

kleine kans ,maar wie niet waagt wie niet wint .

was een lekker dagje zo , morgen weer me te pleuris werken :(, maar ach ,het is bijna weekend ;)

hier een topper die toch iets wat ragt ;) JmU6zc3FKh4[/media] - indoorfly krommenie

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo net weer terug van het veld efkes lekker wat branstof verstookt.
De crashmato is storm waardig ware het niet dat ik tijdens de landing tot de ontdekking kwam dat mijn neuswiel tijdens de vlucht door een vliegtuig hooligan gestolen was,maar voor zo'n ervaren piloot als ik geen probleem natuurlijk gewoon netjes aan de grond gezet.
Daarna de crashmato sport z'n maiden gegeven onder de bezielende leiding van ronald waarvoor mijn dank,dat vliegt toch ook wel lekker ging me iets beter af als vorig jaar,door de harde wind wel lastig aan de grond te krijgen en dus maar door Ronald laten doen.
Zoals gezegd op het veld aanwezig waren dus Ronald,ik,ragger,jasper,frank,en die jongen met zijn calmato electra(vergeet steeds zijn naam)andré en phil zijn ook nog wezen kijken.
Tweede crash dit jaar is ook een feit maar dat horen hullie nog wel.
Al met al weer een leuke middag heb nu aleen rooie wangetjes en blauwe klauwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back