Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke filmpjes Junkie :wink:

@ Ronald: Had je nou je accu's gisteren geladen en vanochtend waren ze leeg? Ik blijf het heel vreemd vinden hoor, maar 2 accu's bol in 2 weken wordt dan wel een dure hobby :cry:
Ik zal mijn Hyperion G3's ook goed in de gaten houden :teacher:

---laadt vanaf nu voorlopig nog maar in een mok---

zou het niet weten :( ;)

maar hier kun je jezelf bekijken ;) [URL="
- indoor bym[/URL]

Leuke filmpjes Junkie,en vooral dat commentaar doet het hem weer ;)

@ Gorby

Wat lees ik nu, was er vanmiddag een crash op het veld ?

VERTELLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!!!!! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand hoe de balanceer stekker heet die op een Graupner Ultra Duo Plsu 50 zit?
Kokam of Robbe (soms ook wel Type 3 genoemd). :teacher:

@ Ronald: Had je nou je accu's gisteren geladen en vanochtend waren ze leeg? Ik blijf het heel vreemd vinden hoor, maar 2 accu's bol in 2 weken wordt dan wel een dure hobby :cry:
Ik zal mijn Hyperion G3's ook goed in de gaten houden :teacher:

---laadt vanaf nu voorlopig nog maar in een mok---
Jullie zijn gewoon prutsers. :yes: Misschien toch eens je instellingen op de lader controleren? De 3 die ik gebruik, hebben er elk zeker 20 vluchten op zitten op de Epilepsia en de GeeBee(s). Heul niets mis met de accuutjes. :nooo:

Hullie moeten allemaal de groeten van hullie familie in de Artis hebben. :bye: ;)

Op de valreep eindelijk een lamp boven de keukentafel geregeld (wat kunnen vrouwen moeilijk doen zeg, pfffff :?). Dus er kan weer volop geknutseld worden 's avonds. 8)

Hahaha, ik weet tog. Maar jij doet net als ik regelmatig je accuutjes een knuffeltje geven. Ronald niet, die laat ze gewoon liggen en neemt ze soms ook mee naar het vlieggebeuren. :lol: :rolling:

P.S. Motortje draait super, volgens mij zelfs iets meer power dan de HK-brommert.
Nu maar hopen dat die brommert van jou nog binnenkomt bij mij :lol:

Ik kruip nog even achter m'n notebook en dan ga ik ook m'n mandje in. Was weer een super dag vandaag. Junkie bedankt voor het indoorvliegen en de leuke filmpjes.

Gelukkig vandaag ondanks de harde wind goede resultaten met de 12cc motor. Hij loopt nu super de luxe. Heb twee mooie vluchten gemaakt met de No-Limit. Deze doet nu z'n naam eer aan.
Wat een PoWerrrrrrrrr. En hij moet nog inlopen.

Ohhhja ook nog even een rondje CopterX 450 gedaan.
Best heftig met die harde wind, maar ging allemaal goed.

Hopelijk volgend weekend beter weer en minder wind.

GrTz Jasper en natuurlijk ook van Bryan

ik ga ook zo lekker mijn nest in , voel me aardig verrot :(

net nog even de malibu bekeken , maar er is wel meer krom dan alleen de vleugel .
maar al die kleine onderdeeltjes/ linkjes /koolstof is wel interessant , allemaal heel licht tov standaart spul .

verder het motortje wat er bij zit ,hoort niet in de kit te zitten , staat in ieder geval niet op de lijst, die is vast voor junkie ;) , de rest gaat terug of ik koop hem voor weinig , kan hem even goed wel bouwen ,maar dan moet ik hier en daar wat koolstof strips plaatsen om de boel recht te krijgen .
of stomen en weer recht maken .

kortom , junkie staat te popelen om weer een vlieger te bouwen ,maar deze moet wel heel licht worden ,en neem er alle tijd voor ;)

vntm

of toch .... zondag a.s werkt maris , dus dan kan ik wel een halletje regelen :mrgreen:
als we van 10;00 tor 12;00 vliegen , is er nog genoeg tijd om buiten te vliegen ;)
doel ; vrijvliegen
te vormen groepjes ; 2 en dan 10 minuten om en om
locatie voorkeur ; de sprong of de tref
bij 6 of 7 personen gaat ikke boeken

laat mij svp even weten

Laatst bewerkt:
omdat jullie het leuk vonden ,krijgen hullie een toetje met veel commentaar ;)
[URL="
- jasper &zoon[/URL]

ps ; hoeveel m2 zou het trias zijn , gokje mag ook .

Wederom een goed filmpje Junkie, zag er zeer gezellig uit,oorverdovend al die lachende mensen :mrgreen:

Ik weet wel waar ik mee rond ga vliegen deze zomer op het veld.

LOl, nou als het puur om geluid gaat dan zet ik er wel een geluidsdemper op :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back