Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze lekker niet en wil ze ook niet. :nooo: Ik heb gewoon een snelle (0,04 sec) sterke (3,5kg) servo. :p ;)

En Wendy wil niet mee. Ze vindt dat het muf ruikt op de club en wij ons net zo gedragen (dit naar aanleiding van de foto's en filmpjes van afgelopen zaterdag :?). :rolling:

oja , het is dinsdag :?
denk steeds dat het maandag is ;)

veel plezierrrr op den club , junkie valt weer terug in zijn gaarheid modus :( , dat is gelukkig alleen maar van maandag tot vrijdag , halverwege zaterdag knap ik weer op ;)

willen er nog mensjes vrijvliegen zondag ? of is iedereen indoor moe ?
ik wil boekennnnnn!!!!

bij 4 personen die 14 E willen betalen is het mij al best ;)

dinsdag , de rustigste forum avond v/d week ;)

vntm , heb alleen de outdoor hellcat gerepareerd na een ongelukkige aanvaring met het hek op het veld .

kreeg nog mail v/d mega hal , iets met milieu vergunning :? , ik krijg het gevoel dat ze denken dat we met brandstof gaan vliegen :mrgreen: , ik heb toch echt gezegd met lichte vliegers van 150 gram .

ik ga uit van een misverstand , en heb in een mail incl een demo van eric 3d uitgelegd dat we brave electronen vliegers zijn ;)

word vervolgd ..

gaat mand in :sleepy:

Helaas, 23.51 en te laat voor de club. Zenderloos, dus heli meenemen had toch geen zin.
Of hard rondrennen in het bouwlokaal...

Oh ja, vanavond even lekker twee accu's met de Xeno geleegd. Eerste start was een eenmanslancering. Ging bijna niet goed. Na het gooien draaide de Xeno op zijn zij. Dus snel teruggerold en vol gas gegeven. Daarna gewoon netjes weggevlogen. Toch maar oefenen met links te gooien of te slingerwerpen. Mode 2 vliegen en rechtshandig gooien is wat beperkend. :? Was wel lekker weer, gaande de avond nam de wind steeds verder af. 8)

*Bedankt de vastehapjeshaalmeneren voor de lekkere hapjes en heeft nu al een beetje spijt van bijten en slikken in en van de hapjes*

Oh ja, vanavond even lekker twee accu's met de Xeno geleegd. Eerste start was een eenmanslancering. Ging bijna niet goed. Na het gooien draaide de Xeno op zijn zij. Dus snel teruggerold en vol gas gegeven. Daarna gewoon netjes weggevlogen. Toch maar oefenen met links te gooien of te slingerwerpen. Mode 2 vliegen en rechtshandig gooien is wat beperkend. :? Was wel lekker weer, gaande de avond nam de wind steeds verder af. 8)

Laat je me morgen of nu even weten wat je nou wil met de motormount ? In verband met mijn dagplanning morgen:)

Jasper dat ding moet open kunnen. Hij is eens in elkaar gegaan dus moet ook weer op die manier uitelkaar kunnen :) Mijn gues zou zijn dat het gelijmd zit, alhoewel ik da nog niet met een gyro meegemaakt heb.

@ Jasper: ik heb hem een keer open gehad dus hij moet weer open kunnen, misschien heb ik ze te strak aangedraaid.
Wel weet ik dat je niet te hard op de schroefjes moet drukken, anders gaan ze niet los. Misschien met een mesje er tussen wrikken?
Anders donderdag op de club doen?

Laat je me morgen of nu even weten wat je nou wil met de motormount ? In verband met mijn dagplanning morgen:)
Nou, hypertje. Vandaag of morgen hoef je ze nog niet te maken. Ga maar aan je tuutje knutselen. Eerst nog even met die gast overleggen over hoe en wat. Misschien moet je er wel veeeeeeeeeeel meer maken en gaan we het wat commercieel uitbuiten. :yes:

@ Jasper: ik heb hem een keer open gehad dus hij moet weer open kunnen, misschien heb ik ze te strak aangedraaid.
Wel weet ik dat je niet te hard op de schroefjes moet drukken, anders gaan ze niet los. Misschien met een mesje er tussen wrikken?
Anders donderdag op de club doen?
Ik even helpen....? :? 8)

hamer-beitel.gif

Nog een tip:

roddy%20hunter.jpg

Laatst bewerkt:
Nou, hypertje. Vandaag of morgen hoef je ze nog niet te maken. Ga maar aan je tuutje knutselen. Eerst nog even met die gast overleggen over hoe en wat. Misschien moet je er wel veeeeeeeeeeel meer maken en gaan we het wat commercieel uitbuiten. :yes:

Niks hypertje, jij zegt tegen mij dat je het snel moet hebben.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back