Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch goed gezien.Hoe bevalt de mini e-revo :D
Ja best. :thumbsup: Hij heeft nu al 7x 3000mAh weggestookt, da's zo'n dikke 2 uur rijden. Veel daarvan was gek doen, stuiteren, twee wielen rijden, lekker ballonnen met de bandjes (goed voor je diffs :nooo:) en straatschrapen. Op wat speling na is er helemaal niets mis met het karretje en alles zit er nog steeds aan. ;) Stukje bij beetje wordt alles beter afgesteld en overal de speling uit gehaald. Maar zeker een gaaf dingetje. Alleen het blijven wel kleine schroefjes. :mrgreen:

*Deans steker bij Mevos heeft gescoord en de MiniMag verder gaat bouwen*

*ondertussen de boombox bijlaadt* 8)

*nadenkt over welke vliegers morgen mee te nemen* :?
-edit-
Het volgende gevleugelte gaat zeker mee: BashDart, Spacecake Walker en Xeno.
Afhankelijk van vanavond: Midi Raven (geen goede propellor voor, 9x4,7" SF), Monsun (twijfels, hangt van de windrichting af) en FuckJet (ESC herprogrammeren maat de Graupner is wat geklooi en anders een Turnigy 40A erin zetten).
Kansloos: Regenboog (nog wat folie en langere bouten voor landingsgestel), Saphira (jajajaja, zo'n 30 jaren project), Jodel Robin (*kuch*), Super Dimona (teveel woei voor de 3e maiden)...

Laatst bewerkt:
Ga de Savage maar weer tevoorschijn toveren,en de Baja inrijden(heeft ook een verse brommer)begint weer te kriebelen met dit mooie weer :mrgreen::D

Ja best. :thumbsup: Hij heeft nu al 7x 3000mAh weggestookt, da's zo'n dikke 2 uur rijden. Veel daarvan was gek doen, stuiteren, twee wielen rijden, lekker ballonnen met de bandjes (goed voor je diffs :nooo:) en straatschrapen. Op wat speling na is er helemaal niets mis met het karretje en alles zit er nog steeds aan. ;) Stukje bij beetje wordt alles beter afgesteld en overal de speling uit gehaald. Maar zeker een gaaf dingetje. Alleen het blijven wel kleine schroefjes. :mrgreen:

-edit-
Afhankelijk van vanavond: Midi Raven (geen goede propellor voor, 9x4,7" SF), Monsun (twijfels, hangt van de windrichting af) en FuckJet (ESC herprogrammeren maat de Graupner is wat geklooi en anders een Turnigy 40A erin zetten).
Kansloos: Regenboog (nog wat folie en langere bouten voor landingsgestel), Saphira (jajajaja, zo'n 30 jaren project), Jodel Robin (*kuch*), Super Dimona (teveel woei voor de 3e maiden)...

je hebt een hoop keuze ;)

ik neem de dikke vette sundancer mee ipv een vette brandstof vlieger , want das verboden morgen ;)

verder natuurlijk de hellcat , wellicht de ez even laten vliegen zodat het stof er even kan afwaaien :mrgreen:

bij wk 1 , kan de nexus mee , maar het zal wel weer aardig waaien :(

-edit-

Toch best lastig he die verzamelwoede ;-)

Maak die Saphira nou eens af Sleur, kunnen we eindelijk samen 3D gaan oefenen :-)

Neemt morgen mee,uh....bij 4bft morgenmiddag wordt het:

Minimag en Deppie.

bij 3bft:

Swift en Easystar.

Ga de Savage maar weer tevoorschijn toveren,en de Baja inrijden(heeft ook een verse brommer)begint weer te kriebelen met dit mooie weer :mrgreen::D

De savage staat hier onder mijn buro , een verse brommer voor de baja moet ik nog steeds ophalen bij burp :rolleyes:

Kriebelen doet het bij mij ook :D nu nog de tijd vinden om te rijden :(

Ik denk dat alle batt. wel flatline zijn :nosmile:

Dit weekend van zaterdagdagavond tot zondagmorgen werken op de A208 en volgen weekend Zaterdag en Zondag overdag werken op de A208 :mad:

En wat ze nog meer aan weekenden verzinnen :confused:

Soms zou een klein beetje crisis bij ons ook wel eens lekker zijn :-?

Toch best lastig he die verzamelwoede ;-)

Maak die Saphira nou eens af Sleur, kunnen we eindelijk samen 3D gaan oefenen :-)
Ja, best lastig. Maar als het allemaal klaar is, is er voor elk soort wind wel een vliegertje beschikbaar. 8) :thumbsup:

En die Saphira moet inderdaad snel klaar. Ik heb immers alles al een paar weken in huis maar er komt vanalles tussendoor. Daarom vanavond ook maar even niet naar de club maar wat knutselen aan de MiniMag Lite. Het is nu toch prachtig mooi weer om even weer te wennen aan het nachtelijke rondknallen. :mrgreen:

BashDartje heeft weer een vaste neus met wat carbon krukken. It will fly. :p :yes: De Spacecake Walker even voorzien van een enorme strook klitteband onder de vleugel zodat de accu "ergens" kan hangen waar het zwaartepunt beter is. :? Midi Raven even een scheurtje geplakt en een carbon staafje erin ter versteviging. Accuutjes komen langzaam aan op stoom. :sleepy:

idem , maar dat kan ik wel vergeten , nu het zonnetje weer gaat schijnen ,gaat de telefoon bijna dagelijks voor opdrachten , ook bij mijn zzp collega's , gooi dat op een berg ,en de zomer zit alweer bijna vol :p

maar morgen neem ik stiekem vrij ;)

kobus , kun jij dan nooit een snipper dagje pakken :confused:, jij werkt alleen maar , volgens mij ben jij a/h sparen voor een zeer vervroegd pensioen ;)

Mijn lichtstrips zijn ook onderweg.
Groen,Rood en Blauw dat is.

Komen bij op de minimag of easystar, daar ben ik nog niet helemaal uit.

De savage staat hier onder mijn buro , een verse brommer voor de baja moet ik nog steeds ophalen bij burp :rolleyes:

Kriebelen doet het bij mij ook :D nu nog de tijd vinden om te rijden :(

Ik denk dat alle batt. wel flatline zijn :nosmile:

Dit weekend van zaterdagdagavond tot zondagmorgen werken op de A208 en volgen weekend Zaterdag en Zondag overdag werken op de A208 :mad:

En wat ze nog meer aan weekenden verzinnen :confused:

Neem mee dat orgel,bij mij een ontbijtje(zit om de hoek)en daarna lekker raggen

Mijn lichtstrips zijn ook onderweg.
Groen,Rood en Blauw dat is.

Komen bij op de minimag of easystar, daar ben ik nog niet helemaal uit.

je moet me toch eens uitleggen hoe ik dat allemaal moet aansluiten :)
ik wil nu ook wel het 1 en ander verlicht hebben
ook leuk voor het veldpark , daar is arjan met zijn raggroep veel te vinden , kan ik ook es mee ;)

kobus , kun jij dan nooit een snipper dagje pakken :confused:, jij werkt alleen maar , volgens mij ben jij a/h sparen voor een zeer vervroegd pensioen ;)

Jawel hoor , in januari en februari ;) :D

Zeer vervroegd pensioen gaat het niet worden , Elles werkt niet (bewuste keuze vanwege de kinderen) dus ik ben alleen verdiener en om dan evengoed de leuke dingen in het leven te kunnen doen zal ik iets meer moeten werken ;) en ik vind mijn werk gewoon leuk :D

Het is ook niet zo dat ik nooit tijd overheb ofzo , maar van de tijd die ik overheb heb , komen mijn vrouw en kinderen eerst en dan als ik nog iets meer tijd overheb komt de hobby , anders word het allemaal wel erg lullig thuis als ik eerst 70/80 + uren , met uitschieters naar 100+ per week werk en ik ga dan op mijn vrije dag met mijn hobby aan de gang , dit is ook de reden waarom ik bv. geen motor heb (terwijl ik al 15 jaar een motor rijbewijs heb) :rolleyes:

Maar je hoeft geen medelijden met mij te hebben hoor :D ;)

Als straks de jongste naar voorgezet onderwijs gaat , wil Elles wel weer wat gaan werken dus kan ik het dan weer iets rustiger aan gaan doen :cool:

Ps. Ook bij jou zou ik nog steeds langs komen meen ik :lol:

je moet me toch eens uitleggen hoe ik dat allemaal moet aansluiten :)
ik wil nu ook wel het 1 en ander verlicht hebben
ook leuk voor het veldpark , daar is arjan met zijn raggroep veel te vinden , kan ik ook es mee ;)
Simpel. Die HK strips zijn clustertjes van 3 LEDs. Om de drie kun je ze door knippen. Aan elke begin en eind zitten soldeereilandjes met een + en - opdruk. Als netjes alle plussen en minnen aan elkaar hebt gesoldeerd dan sluit je alles op een 3S LiPo aan en klaar. :thumbsup:

Ik gebruik draad voor poppenhuizen. Dat is lekker dun en wit. Zie je dus nauwelijks op het piepschuim. 8)

Jawel hoor , in januari en februari ;) :D

Zeer vervroegd pensioen gaat het niet worden , Elles werkt niet (bewuste keuze vanwege de kinderen) dus ik ben alleen verdiener en om dan evengoed de leuke dingen in het leven te kunnen doen zal ik iets meer moeten werken ;) en ik vind mijn werk gewoon leuk :D

Het is ook niet zo dat ik nooit tijd overheb ofzo , maar van de tijd die ik overheb heb , komen mijn vrouw en kinderen eerst en dan als ik nog iets meer tijd overheb komt de hobby , anders word het allemaal wel erg lullig thuis als ik eerst 70/80 + uren , met uitschieters naar 100+ per week werk en ik ga dan op mijn vrije dag met mijn hobby aan de gang , dit is ook de reden waarom ik bv. geen motor heb (terwijl ik al 15 jaar een motor rijbewijs heb) :rolleyes:

Maar je hoeft geen medelijden met mij te hebben hoor :D ;)

Als straks de jongste naar voorgezet onderwijs gaat , wil Elles wel weer wat gaan werken dus kan ik het dan weer iets rustiger aan gaan doen :cool:

Ps. Ook bij jou zou ik nog steeds langs komen meen ik :lol:

ik snap hem ;)

als elles straks weer gaat werken , mag je wel langskomen om de savage spulletjes af te leveren :mrgreen:

ik vind werken ook leuk ,maar liever niet 80 uur per week ;)
maris werkt 20 uur per week , brengt met haar gehersende diploma een leuke bijdrage op , 1 of 2 x per week past oma een paar uurtjes op , en als ze in het weekend werkt ,heb ik floor en kan ik gewoon lekker vliegen en daarna nog ff naar een speeltuintje ofzo ;)

ik mag ook niet klagen :D

Simpel. Die HK strips zijn clustertjes van 3 LEDs. Om de drie kun je ze door knippen. Aan elke begin en eind zitten soldeereilandjes met een + en - opdruk. Als netjes alle plussen en minnen aan elkaar hebt gesoldeerd dan sluit je alles op een 3S LiPo aan en klaar. :thumbsup:

Ik gebruik draad voor poppenhuizen. Dat is lekker dun en wit. Zie je dus nauwelijks op het piepschuim. 8)

oke beetje piel werk maar goed te doen dus ;)
ik kijk het morgen wel ff af :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back