Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Simpel. Die HK strips zijn clustertjes van 3 LEDs. Om de drie kun je ze door knippen. Aan elke begin en eind zitten soldeereilandjes met een + en - opdruk. Als netjes alle plussen en minnen aan elkaar hebt gesoldeerd dan sluit je alles op een 3S LiPo aan en klaar. :thumbsup:

Ik gebruik draad voor poppenhuizen. Dat is lekker dun en wit. Zie je dus nauwelijks op het piepschuim. 8)

Heldere uitleg "Siggy", ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden ;)

Hoe laat gaan we morgen trouwens ATV vliegen ?

Hoe laat gaan we morgen trouwens ATV vliegen ?

Simpel. Die HK strips zijn clustertjes van 3 LEDs. Om de drie kun je ze door knippen. Aan elke begin en eind zitten soldeereilandjes met een + en - opdruk. Als netjes alle plussen en minnen aan elkaar hebt gesoldeerd dan sluit je alles op een 3S LiPo aan en klaar. :thumbsup:

Ik gebruik draad voor poppenhuizen. Dat is lekker dun en wit. Zie je dus nauwelijks op het piepschuim. 8)

dan is de volgende vraag , wie heeft een paar stripjes over /te koop ? , kan ik morgen gelijk a/d slag ;)

verder ; sleur/siggy ,heb jullie nog zo'n gouden 1400 hk indoor brommer over ? ik monteerde net een het rc motortje ,maar deze werkt niet bij volgas :( , moet dus terug naar lynx .
ik hoef nog maar 1 zo'n hk brommer , voor de komende modellen gebruik ik liever die zwarte

dan is de volgende vraag , wie heeft een paar stripjes over /te koop ? , kan ik morgen gelijk a/d slag ;)

verder ; sleur/siggy ,heb jullie nog zo'n gouden 1400 hk indoor brommer over ? ik monteerde net een het rc motortje ,maar deze werkt niet bij volgas :( , moet dus terug naar lynx .
ik hoef nog maar 1 zo'n hk brommer , voor de komende modellen gebruik ik liever die zwarte

Check, heb ik voor je :yes:

Sorry Junkie, ik heb ze niet meer op voorraad :(

EDIT:

Bym wel gelukkig ;-)

Hoe laat morgen ?

Dat in tegenstelling tot knalster, die hele potten wegsmeert. 8O :oops:

*voorziet een hoop problemen op MSN* :?

Hoho, eerst leen je me mascara, en geeft hem nooit meer terug:o.....
en kan je mij vertellen hoe het kan dat knaller uit zn naad gescheurd is!:mad:
ik zei nog zo niet die de bodem van de fles maar het tuutje:teacher:

Knaller waar blijf je nou? Ik zit maar te warten en te warten, maar geen knaller online :nooo:

Die led strips heb ik nog wel liggen in verschillende kleuren. Even een stukje van elk kan ik wel missen. Je weet waar mijn huis woont. Even bellen van te voren...

vanavond lekker aan de heli gesleuteld. Nieuwe i2 boom-block geplaatst en wat kabels verplaatst. Ook de gyro gainkabel op gear gezet en de zender geherprogrammeerd. Kijken of ik morgen even een testvluchtje kan maken. Weekend zit weer helemaal vol dus vliegen zit er niet in. Zaterdag begint het tennisseizoen weer (competitie) dus op vrijdag moeten er ook boodschappen worden gedaan. Weekend is dus snel voorbij helaas. Zondag weer verplichte verjaardagen enzo, zaterdag avond zelfs 2 :shock:

Voordeel is dan wel weer dat je eigen bier voorraad niet slinkt. En last but not least, morgen ook nog wat aan mijn bootje doen. Ik heb mezelf beloofd dat hij deze zomer vaart dus moet ik daar ook nog wel wat tijd in steken.

Iemand een paar uurtjes over?

Kobus komt over 1,5 uur alweer uit zijn bed, dan slaap ik net denk ik. Moet wel om 8:30u bij de tandarts zijn met de kids dus jullie zien dat tijd schaars is.

*kijken of ik ergens een baan kan vinden waar ik alleen maar vrije tijd heb*

Ons techneuten nemen de wereldheerschappij uiteindelijk over! 8O Denk ik.... :? Ooit.... :( Misschien.... :rmgreen:

ik monteerde net een het rc motortje ,maar deze werkt niet bij volgas :( , moet dus terug naar lynx .
Klinkt als een timing probleem. Zet de timing van de regelaar maar op Hard/Fast en dan werken die HET-RC dingen wel. :teacher:

Hoho, eerst leen je me mascara, en geeft hem nooit meer terug:o.....
en kan je mij vertellen hoe het kan dat knaller uit zn naad gescheurd is!:mad:
ik zei nog zo niet die de bodem van de fles maar het tuutje:teacher:
Ik heb mijn Aceton ook nooit meer terug gezien. En voor wat betreft de kontkloven: Hij wilde wat anders, dus dat was zo geregeld. Het was overigens een jampotje. Het filmpje had-ie op internet gezet. Iets met one guy, one cup of zo. 8O :rolling:

Nog even 4 uurtjes werken en dan is het vlieeggghhhtimeeee :-)
Make it 6 hours. Zo rond 13:30/14:00 auf dem Flughafen/auf das Flugfeld (ik weet de meeste naamvallen toch nog steeds ;)). Ik wil vliegûhhhhhhhh!!!!!!

Dus..... :bye:

Klinkt als een timing probleem. Zet de timing van de regelaar maar op Hard/Fast en dan werken die HET-RC dingen wel. :teacher:

Make it 6 hours. Zo rond 13:30/14:00 auf dem Flughafen/auf das Flugfeld (ik weet de meeste naamvallen toch nog steeds ;)). Ik wil vliegûhhhhhhhh!!!!!!

het motortje gaat tot iets meer dan halfgas , dus prophangen kan net , daarna volgas ,en hij begint te krijsen als een verkouden vogel :)

ik heb geen idee hoe ik die turnigy regelaar inregel , wil jij zo'n inregelen dinges meenemen ?

en idd , rustig an , ben totaal brak ,en moet nog wat dingetjes regelen , dus ook zo iets van 13;00 naar het veld hoop ik ;)

het motortje gaat tot iets meer dan halfgas , dus prophangen kan net , daarna volgas ,en hij begint te krijsen als een verkouden vogel :)

ik heb geen idee hoe ik die turnigy regelaar inregel , wil jij zo'n inregelen dinges meenemen ?
Yep, da's een timing probleem. Kaartje ligt in de auto, komt helemaal goed schatje. ;) :thumbsup:

en idd , rustig an , ben totaal brak ,en moet nog wat dingetjes regelen , dus ook zo iets van 13;00 naar het veld hoop ik ;)

goeie morgen
heb zzelf ook zn motor van het-rc
maar die gaat maar tot 2s bij 3s gaat hij ook piepen en knetteren

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Nog héééél even en dan vliegen :yes:

---is alvast alles maar aan het afronden op het werk :wink:---

happy-emoticon-plane-thumb1726331.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back