Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:shock: Wauw man wat heb ik nu geslikt :shock:

:mrgreen:

Uh,niets volgens mij ;-)
This was real man :-)

Gevolg is wel dat het veld nu maar voor de helft gemaaid is.

Morgen weer perfect vliegweer,dus weer lekker vroeg op en KNALLUHH !!

Nog wel even vermeldenswaardig is dat de buitenloper op de minimag echt een complete nieuwe beleving geeft aan dit kistje.
Is nu echt zo zwaar overpowered dat je er echt gigagavecapriolen mee kunt uithalen :-)

Ook de HK APC props van 1 dollar functioneren prima.
Volgens Sleur wel wat bladspoor (klinkt als bladluis maar dan anders )maar daar heb je chemische bestrijdingsmiddelen voor he ;-)

Wie gaan er morgen wel vliegen ?

*trekt nog een kouwe gele rakker open :-)

:shock: Wauw man wat heb ik nu geslikt :shock:

:mrgreen:

In navolging van dit bericht :

Dit bericht schreef ik toen ik het filmpje nog niet volledig had gezien.

Nu zeg ik, Wauw man, wat had die bestuurder geslikt :shock: :mrgreen:

Al bekend wat er nou in de fik is gevlogen?

Niet de regelaar, want het is een brandstof kist.
Mag die brandstof kist daar wel rijden trouwens op vrijdag? :mrgreen:

+1 Zowel het vliegen als de gele rakker. Weet niet of de MiniMag al klaar is. Koppie is aardig verkleurd en de oogjes wat zwaar. :sleepy:

*eerst de wielophanging van de E-Revo knutselen gaat*

de extra is weer rtf , mooie breuken dus zo gefixed ;)

de hellcat is toch een ander verhaal :(, hoop nare breuken , daaaaag lievelings vlieger :bye: , ga een poging wagen ,maar denkt aan de nieuwe hellcat te bouwen ;) , gaat daarna niet meer battelen met de hellcat :mad:

zonder hellcat geen vliegen voor mij dit weekend , ff weekje skippen ;)

ehhh, net een flinke dosis z poxy aangemaakt , en de hellcat lijkt uit een coma te ontwaken :p

hier en daar nog een versteviging maken , en gaat wel goedkomen ;)

ik zit wel te denken om een hellcat te bouwen uit 6mm depron ,maar dan 1 maal groter dan origineel :D :cool:

kicken, een grande hellcat windfighter ;)

ps ; heeft iemand nog een paar grote platen 6mm depron ?

zo ook weer thuis , en gaat nu de heli nalopen op gekke geluiden. Hoelaat zijn de mensjes morgen op het veld aanwezig?

Mag die brandstof kist daar wel rijden trouwens op vrijdag? :mrgreen:
Mwja, je mag niet VLIEGEN met brandstof. Maar de snelheid van deze vierwieler was dusdanig laag dat-ie zelfs een springschans zowel opgaand als neergaand met vier wielen blijft volgen. :? ;)

maar denkt aan de nieuwe hellcat te bouwen ;) , gaat daarna niet meer battelen met de hellcat :mad:
Hahahaha, een oorlogskist die niet geschikt is om oorlog te voeren. Zeker naar Amerikaans ontwerp? :( Dat zuigt natuurlijk. :yes: :lol:

zo ook weer thuis , en gaat nu de heli nalopen op gekke geluiden. Hoelaat zijn de mensjes morgen op het veld aanwezig?
Ik denk in de namiddag als alles stuk is of de peopletjes gaar zijn. Anders 's avonds net na het eten nog een uurtje. 8)

@BYM: Die alu knuckles voor de E-Revo zijn superstrak. 0,0 speling meer, alleen nog op de as zelf in de lagers maar dat is niet noemenswaardig (kan er nog wel uitgehaald worden voor nog meer stuurprecisie). :thumbsup: Wel een enorme klus om alles weer helemaal goed in te stellen. Zet je de wielen goed met caster/camber dan staat de toe-in/toe-out weer verkeerd. Was wel weer even zoeken. Maar helemaal super. :D

*op zoek gaat naar de volgende nuttige hopups*

Ok ik hoor het wel hoelaat de rest gaat. Uiteraard klinkt namiddag veel beter in de oren als ochtend bij mij :D Maar nog een voordeel is dat dan vaak de wind is gaan liggen.

mafkees :) ik denk dat ik om een uur of 15:00 ga.

Ben nu de heli aan het nakijken maar zo snel niet weten wat een tik veroorzaakt. Maf hoor :)

Ben nu de heli aan het nakijken maar zo snel niet weten wat een tik veroorzaakt. Maf hoor :)
Het is zeker niet een tandwiel van de aandrijflijn. Daarvoor was het tempo van het tikken te laag. Misschien mis je een tandje op je belt. Of is een tandwieltje van een servo beschadigd. :?

@BYM: Die alu knuckles voor de E-Revo zijn superstrak. 0,0 speling meer, alleen nog op de as zelf in de lagers maar dat is niet noemenswaardig (kan er nog wel uitgehaald worden voor nog meer stuurprecisie). :thumbsup: Wel een enorme klus om alles weer helemaal goed in te stellen. Zet je de wielen goed met caster/camber dan staat de toe-in/toe-out weer verkeerd. Was wel weer even zoeken. Maar helemaal super. :D

*op zoek gaat naar de volgende nuttige hopups*

Kijkkkkk, nou ik zie die dingen van Toad'z graag tegemoet, mij benieuwen of het dan ook beter rijdt :rolling:

Kijkkkkk, nou ik zie die dingen van Toad'z graag tegemoet, mij benieuwen of het dan ook beter rijdt :rolling:
Tsja, moet je maar niet gelijk kopen wat ik koop. :p ;)

En ja, dit ga je echt merken met rijden. In de bochten gaan de wielen nu niet rechtdoor of zelfs naar buiten maar gewoon in de richting zoals bedoeld. :yes: Daarnaast zullen ook lagers en schuifassen het stukken langer volhouden. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back