BYM
Forum veteraan
en je gaat vanzelf schrikkenCw-cziuP0zY[/media] - smoke on da field
:shock: Wauw man wat heb ik nu geslikt :shock:

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en je gaat vanzelf schrikkenCw-cziuP0zY[/media] - smoke on da field
![]()
+1 Zowel het vliegen als de gele rakker. Weet niet of de MiniMag al klaar is. Koppie is aardig verkleurd en de oogjes wat zwaar. :sleepy:Wie gaan er morgen wel vliegen ?
*trekt nog een kouwe gele rakker open![]()
![]()
+1 Zowel het vliegen als de gele rakker. Weet niet of de MiniMag al klaar is. Koppie is aardig verkleurd en de oogjes wat zwaar. :sleepy:
*eerst de wielophanging van de E-Revo knutselen gaat*
Mooi man dat bommen-werpen
staat er goed op...
Mwja, je mag niet VLIEGEN met brandstof. Maar de snelheid van deze vierwieler was dusdanig laag dat-ie zelfs een springschans zowel opgaand als neergaand met vier wielen blijft volgen. :?Mag die brandstof kist daar wel rijden trouwens op vrijdag?![]()
Hahahaha, een oorlogskist die niet geschikt is om oorlog te voeren. Zeker naar Amerikaans ontwerp?maar denkt aan de nieuwe hellcat te bouwen, gaat daarna niet meer battelen met de hellcat
![]()
Ik denk in de namiddag als alles stuk is of de peopletjes gaar zijn. Anders 's avonds net na het eten nog een uurtje. 8)zo ook weer thuis , en gaat nu de heli nalopen op gekke geluiden. Hoelaat zijn de mensjes morgen op het veld aanwezig?
Gorby hoelaat ga jij heen dan morgen
Het is zeker niet een tandwiel van de aandrijflijn. Daarvoor was het tempo van het tikken te laag. Misschien mis je een tandje op je belt. Of is een tandwieltje van een servo beschadigd. :?Ben nu de heli aan het nakijken maar zo snel niet weten wat een tik veroorzaakt. Maf hoor![]()
mafkeesik denk dat ik om een uur of 15:00 ga.
Ben nu de heli aan het nakijken maar zo snel niet weten wat een tik veroorzaakt. Maf hoor![]()
@BYM: Die alu knuckles voor de E-Revo zijn superstrak. 0,0 speling meer, alleen nog op de as zelf in de lagers maar dat is niet noemenswaardig (kan er nog wel uitgehaald worden voor nog meer stuurprecisie).Wel een enorme klus om alles weer helemaal goed in te stellen. Zet je de wielen goed met caster/camber dan staat de toe-in/toe-out weer verkeerd. Was wel weer even zoeken. Maar helemaal super.
*op zoek gaat naar de volgende nuttige hopups*
Tsja, moet je maar niet gelijk kopen wat ik koop.Kijkkkkk, nou ik zie die dingen van Toad'z graag tegemoet, mij benieuwen of het dan ook beter rijdt :rolling: