Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch geen losse LEDs hoop ik. Dat is wel heeeeeeeel veel werk als je er 129 stuks moet solderen (grrrr, de blauwe en gele strips waren korter dan verwacht :evil:). Gewoon deze strips (ook in wit, geel, groen en rood), per 3 LEDs af te knippen, voorzien van plakstrip (echte 3M dus goed vast) en het nodige weerstandje. En als je er meer dan 3 achter elkaar laat zitten, hoef je maar 1x te solderen. 8)

En die Nemo staat al klaar in het winkelende wagentje maar even wachten op wat andere financieel economische zaken. Zender en ontvanger zijn er toch nog niet dus een week of twee later maakt ook niet uit. :nooo:

ehhh, deze RCtechnics - Modelbouw Shop Online zal wel weer niet goed genoeg zijn :)

ehhh, deze RCtechnics - Modelbouw Shop Online zal wel weer niet goed genoeg zijn :)
Die zijn ook goed. :yes: :thumbsup: Kun je per 9 LEDs inkorten. Gewoon een 3S LiPootjes eraan hangen en schijnen met die dingen. 8)

Uiteindelijk 153 LEDs kwijt weten te raken op de MiniNacht. 8O kom er nog wel wat tekort. Heb nog een stukje van 5x 3 blauw en 2x 3 geel nodig (da's nog eens 21 LEDs erbij). :lol: :?

Dan ziet het er ongeveer zo uit. :rolling:

mininacht_rtf1.jpg

mininacht_rtf2.jpg

Alleen nog even de raamstickers en een paar donkere strepen onder de vleugels voor het vliegen op grotere hoogtes overdag. Dus morgen maar even ontmaagden. :thumbsup:

@Sleur,

Ziet er goed uit.

Jullie waren nog lekker aan het vliegen om 19:30.
Kwam net uit ABCoude.

Ik heb de PARAT ook weer voorzien van een nieuw stabilo.
Net even de motor er op geschroeft en alles afgesteld.
Straks maar even testen.

Nu eerst even slapen.

GrTz Jasper

Hoi Siggery,

Waar was je nouw, ben ik om 6:30 op het veld ben je er niet wel jammer:p:p.

Gr. André

PS veel vliegplezier vandaag

Hoi Siggery,

Waar was je nouw, ben ik om 6:30 op het veld ben je er niet wel jammer:p:p.

Gr. André

PS veel vliegplezier vandaag

raar :o , meestal is siggy wel op het veld ;)

Die zijn ook goed. :yes: :thumbsup: Kun je per 9 LEDs inkorten. Gewoon een 3S LiPootjes eraan hangen en schijnen met die dingen. 8)

ziet er goed uit sleur :p

en die strips van rct gaan idd per 9 leds
dus als iemand nog wat uit hk gaat bestellen , houd ik mij aanbevolen voor wat led strips, die gaan per 3 , ;)

Mijn zwagertje heeft vanmiddag zijn piepvliegpilotenbrevet behaald, feli Johan :-)

dat heeft hij snel gedaan :thumbsup:

feli johan ;)

goetver, staat nu al een pittige wind :) , rond 13;00u zal dat wel een stuk heviger zijn, zeker op das velt :mad: eeuwige wind hier in dat land !, best leuk dat windfighten , maar een keertje geen wind zou ook wel eens leuk zijn :p

verder prachtig weertje ;)

vntm , en neemt zijn 2e bakkie pleur :morning:

Goedemorgen allemaal.

De veldbeheerder is ook weer wakker ;-)

Zit lekker buiten op balkon aan een kakkie boffie en een broodje.

Als ik zo naar de windwapper op HT kijk staat er inderdaad een aardig windje.
Maar dit gaat mij er niet van weerhouden om vandaag naar het veld te gaan ;-)

@Jerkev

Ik was vergeten de wekker te zetten maat ;-)

@ junkie

Gewoon je toestellen wat zwaarder bouwen,heb je minder last van de wind :-)

@ junkie

Gewoon je toestellen wat zwaarder bouwen,heb je minder last van de wind :-)

ik heb kwa vliegen geen last v/d wind , mijn hellcat weegt 220 gram met lipo , maar vliegt als een tijger , en kan wk 5 aan :cool:
verder heb je ook nog de ez , kan ook prima .

maar ik word gewoon een beetje moe v/die eeuwige wind , wat dat betreft wonen wij hier helemaal verkeerd zo vlak bij de kust , we hebben hier niet voor niets windmolens ;)

sleur ; wat zeggen de duitsers vandaag , volgens mij wk 6 op het veld rond 13;00u :yes:

*kijkt het nog ff an , en floor heeft buikkramp , dus dat word zeuren :) ;)

sleur ; wat zeggen de duitsers vandaag , volgens mij wk 6 op het veld rond 13;00u :yes:
Keine Ahnung, was die Deutschen sagen. Mij ook een bratwurst. :yes: De zon schijnt bij tijd en wijle, er is wat wind en ik heb een MiniNacht die even uitgetrimd moet worden. Ik ben dus vanmiddag richting veld. Zal zo rond 13:30 worden. Nu eerst zwemmen met de aapjes. :yes:

5108.jpg

@Dessertstrike: Gefeesteliteerd kerel. Goede leermeester gehad hè?! ;) :lol:

-edit-
Voor wie nog goedkoop een nieuwe Mini E-Revo zoekt (nieuw af winkel in Oostenrijk): clicky hiery. :hammer:

Laatst bewerkt:
Voor mij geen vliegen vandaag, het is mooi weer om wat klusjes om het huis te doen :yes:

Desertstrike:gefeliciflapstaart :thumbsup:

Voor mij geen vliegen vandaag, het is mooi weer om wat klusjes om het huis te doen :yes:

idem ;)

ik maak er ook een thuisdagje van , floor is niet helemaal lekker , papa heeft zin om wat te knutselen , en is nog verzadigd van het atv vliegen afgelopen vrijdag ;)
ook een beetje boekhouden is weer nodig , dus zat te doen .

@ hullie ; veel windvliegplezier :p

ik wou volgende week een zaal huren ,maar volgens mij hebben we dan de walvisfly van ragger :p

Hmmmm,geloof het of niet.
Siggy komt vandaag niet naar het veld,heeft ook een familiemiddag :-)

Zal wel even vreemd zijn,Zondag en niet vliegen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back