Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappenmaker he die Phil. Er is 1 overlevende en dat is een Nederlands jongetje.

Een auto is toch wel min of meer een primaire levensbehoefte, modelbouw niet :confused:
Alhoewel.... bij sommige (lees bij de meeste) mensen is modelbouw ook een primaire levensbehoefte :mrgreen: ;)
Dat dan weer wel ;-)

Je moet het bij mij zo zien ; ik heb geen vast salaris , ik neem een klus aan ,en meestal zit ik goed , maar soms zit ik erg goed en loopt de klus soepel , en dat is dan weer gunstig voor de modelbouw ;-)

Ik hoop dat het weertje morgen wat gunstiger is zeg , lijkt wel herfst :-(

Dankzij brandstof vliegen vanavond weinig te doen ,alleen 4 ontvanger nimh'tjes laden en klaar (kijkt naar sleur ) ,daarna af en toe tanken met de sjieke starterkist met de electrische pomp ;-)
Ha,ha ,ha ,ha ,ha ,ha , ook krijgen nu de gloeiplugjes voldoende stroom om in 1 tikkie te starten , hi ,hi ,hi ;-)

Zo, Weekend:D

even de stinger en de edge onder lader hangen, snel even een nachtvlieger plakken, en knallen maar morgen op de FMS;)

Ik neem de camera mee.... + een extra accu voor de camera :mrgreen:

Ohw ,wat ben jij in en in slecht !!!!!!! Lelijk joch dat je bent ! ;-)

Als mijn madness start na 15 minuten ,mag je wel ff een rondje , hebben we er tenminste weer een brandstof vliegenier bij ! ;-)

Ps; volgens mij was het vrijdagavond nacht vliegen op fms .
Ben ik niet bij denk ik , ik werk gewoon op vrijdag ,dus gaar ! :-)

mag ik even weten wie dat label van bijna weer werk heeft geplaatst ? Neem aan dat het op mij slaat namelijk.

Ik ben het watje, ;)

of gebruik watjes.:mrgreen:

Maar het slaat op mij en niet op Knaller.:rolleyes:
Ben na ruim 9 maanden weer bijna aan het werk.:D

Dus voor mij een groot geluk, want ik ben het thuis zitten echt zat.:sleepy:

Nu nog ff fiat van justitie, en dan kan ik weer gewoon doen.:cool:

Edwin.:-D

Verdorie, Gorby kan ook geen vliegtuig heel houden. Nu al twee nominaties voor Crash van het Jaar. Foto's en filmpje te over op nu.nl en rtlnieuws.nl. ;)

*niet met low-budget maatschappijen vliegt* :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back