Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal wel en anders krijg jij de schuld :rolling: (terwijl Phil of Sleur het meestal de aanstichters zijn ;))

Meestal wel en anders krijg jij de schuld :rolling: (terwijl Phil of Sleur het meestal de aanstichters zijn ;))
Oh ja? Dat is dan weer wat jouw voorbarige conclusie is. :teacher: Zo zie je maar weer, iedereen wijst naar een ander terwijl het niet eens om de desbetreffende persoon gaat. Wel trekken bepaalde mensen zich (herhaaldelijk) dingen aan die helemaal niet betrekking op hen hebben. Dat noemen we argwaan. :? ;)

Nog 29 minuten en dan weer weekend. :banana:

Sleur dat doe ik in het vervolg ook niet meer. Maar wil wel weten wat er nou loos was met je?:D

Hij zei het al, no body ;)

Gorby, iets voor jou?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij zei het al, no body ;)

Gorby, iets voor jou?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ja ,dat is wel iets voor corby , alleen vind ik het zonde als corb er mee gaat vliegen , je weet hoe dat kan aflopen :mrgreen: ;)

Nu het weer nog... :( :onweer:

ach , morgen gewoon grijs ,aardig koud ,en een matig windje , dus lekker vliegen ,als ik je oranje jas kan lenen ,heb ik het ook lekker warm :p

zo ,ff de starterkist in orde maken, de nieuwe accu is een tikkie te hoog , dus moest wat ruimte maken , verder werkt alles naar behoren .

3x nimh's 5 cel pakketten geladen , dus alles klaar voor den start .
alleen nog even de uitslagen vergroten v/d 4stroker/sig en de madness , anders word het te saai ;)

heeft iemand nog zo'n losse glowstarterdinges zonder batterij eraan vast ?
die van mij is wat gaar , en morgen zal lynx wel dicht zijn .

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back