Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net ff bij de bootjes wezen kijken. :schrik:

Hoog grijs gehalte zeg ik maar... (gem. leeftijd)

Kan je dus altijd nog gaan doen als je het vliegen niet meer kan bijhouden. ;)

Wel een mooie boot van BYM :thumbsup:, daar zit tenminste nog een beetje techniek in :yes:

Ben nog niet buiten geweest, maar als het zo koud is ga ik ook niet naar het veld. Hou me op de hoogte dan als je gaat vliegen. Altijd leuk om te zien :)

Ja dat is behoorlijk fris ja......... ik ga lekke rgeduld hebben tot het weekend dan zou het weer een paar graden meer zijn:)

Vers van de twitter pers :

1ne2gr

Laatst bewerkt:
Zo,

was me een dagje weer wel.
heb lekker lope legge knallen met de stringer bij FMS, en lopen 3D met de edge. was een leue dag bij fms, hoop publiek en mooie vliegers.
tot horen morgen avond nichtvliegen bij fms. nieuwe verse disk met lampies is in de maak.

Zoals ik al zei Ronald, je hebt je snor te vroeg afgeschoren :rolling:

@Vanavond activiteiten, als het zo koud blijft ga ik lekker vroeg mijn nest in :)
Ben behoorlijk rozig zo.

Nog een aanvaring gehad, stoeme randdebiel die zijn aak in mijn duikboot joeg, romp gescheurd en diverse krassen, had hem bijna gehoekt :mad:, vent had dat in de gaten ook, want vlak daarna is hij weggegaan, de lul, bah.

Zooooo, ook weer lekker gevlogen. Maar het was wel frisjes. Gelukkig bijna geen wind. :D

De Sleurphira één rondje mee gevlogen. Camera op de staart geplakt en de vlucht gefilmd. Mooi is te zien hoe de bout uit de canopy trilt en verdwijnt. 8O :oops: Helaas is het bij één vlucht gebleven omdat het lager van de motor uitgelopen is en een borgring verdwenen waardoor de hele trommel van de motor naar voor komt bij gasgeven. :evil:
Filmpje is onderweg naar de interwebs.

De Regenboog is saaaaaaaaaaaai. Punt. :yes: Nou ja, okay. Wel leuk om gewoon wat mee rond te tuffen. 8)

De Super Danone is ook weer de lucht in geweest. Na een korte taxi-weg grasmaaien en het wit in groen te hebben veranderd kwam ze los. Beetje erg agressief op het hoogteroer dus dat moet nog even aangepast worden. Ook het vliegen met zo'n breedgevleugelte is wennen. Bij bochten sturen met hoogte- en richtingsroer en tegensturen met rolroeren om de boel vlak te houden. Net als op de sim maar in het echie ervaar je het toch anders. Bij één vluchtje gehouden even.

Nog een rondje met de Xeno gedaan. Gaat best lekker en begint te wennen. Stukje bij beetje steeds lager vliegen, maar net niet in de klei.

En nog een batterijtje leeg gehangen met de Geelikopter. Ook saai. Met windkracht 5 is veel leuker. :mrgreen:

Oh ja, en alle startperikelen natuurlijk gefilmd. Zal wat knippen en plakken anders duurt het zo lang... :pc: ;)

Nog een aanvaring gehad, stoeme randdebiel die zijn aak in mijn duikboot joeg, romp gescheurd en diverse krassen, had hem bijna gehoekt :mad:, vent had dat in de gaten ook, want vlak daarna is hij weggegaan, de lul, bah.
En daarom wil je óf een onderzeeër met echte torpedo's óf geen onderzeeër omdat niemand hem ziet. :mrgreen:

Zo,ook weer thuis.
De geraniums staan er gelukkig nog :-)
Die dingen worden altijd zo somber als er niemand bij zit he ;-)

Ondanks de zware koppijn toch wel een lekker middagje gehad op het veld.
Moest er toch even uit,binnen zitten word ik gek van.

Was wel iets minder aanwezig als normaal,het ADHD gehalte was erg laag.
Dit tot vreugde van velen :-)

Lekkere vlucht gemaakt met de Pipercub van Burp,lekkere logge bak maar loopings waren geen probleem.
Top burp,was leuk ;-)

Ook even met de Cessna van Robert in de rondte gefladdert,leuke schaalkist hoor ;-)

Denk dat ik voortaan mijn eigen kisten maar thuis laat,dit is een stuk makkelijker :-)

Ook vandaag weer
het een en ander de grond in zien gaan :-(
Hierover zal zometeen wel wat meer info komen.

Gaat nu even plat,mijn kop staat echt te bonken :-(

ammenokkie ;-)

was zeker weer een flinke vliegdag , hoop verstookt !

de rode protech weigerde dienst ,en ik flikker die 2tactblokken troep allemaal het vuilnis in .
gewoon lekker 4stroken , dat werkt wel en is bovendien een heerlijke sound ,en veel koppel .:p

heerlijk veel madness gevlogen , 1x tankleeg gevlogen ,dus motor uit ,en 1 x uitgevallen omdat de demper los zat , voordeel is dat je dan goed kunt oefenen met netjes landen ,je hebt dan immers maar 1 kans ;) ,dus veel vertrouwen opgebouwd .

nadeel vind ik wel al dat gesjouw met al die vliegers , dus volgende keer proberen 2 mee te nemen :)

moet nu nog steeds mijn auto leeg halen , geen zin meer an :(

helaas had spijker weer een zelfde soort pech als vorige keer :(

maar lekker gevlogen en ben weer aardig vlieggaar , en dan doe je het goed .;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back