Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleur: Goed bedoeld, maar nee dankje (of het moet niet teveel gaan kosten) :lol:

Ik ga a.s. zaterdag toch maar wel naar Waalwijk. Even zien wat voor moois hij allemaal heeft staan.

Ik twijfel:

Of een nieuwe Sukhoi kopen en de andere wegtiefen...
Of een Katana kopen
Of een Angel kopen

Bah, keuzes!

ik lees overal dat de sukhoi de beste is
angel is wel heel gaaf
maar zou eerst je setup maar controleren wel zonde van je kist

Is er even uit geweest denk ik. Uitzending gemist, was het wat of niet de moeite waard om te kijken?

Ik zie daar niets mis mee al die heli's, er ijn er zat hier die dat hebben.

ik zie dat er wel veel mis is :)

dit soort programma's moet je niet met je vrouw bekijken , teveel vergelijkingen :rolleyes:
eigenlijk precies het zelfde , behalve dat ik niet in de woonkamer vlieg .

hij heeft er wel meer tijd voor ,omdat hij huisman is ,en het vrouwtje genoeg verdiend , want die heeft uiteindelijk de heli's bekostigd :rolleyes: ,eigen schuld :mrgreen:

maar dit zet me wel te denken ,en moest tijdens de uitzending wel ff achter mijn oortjes krabben .
duidelijk flink verslaafd dus :(

ik bedoel , ik kom thuis , alles uitgeladen , en hop naar de zolder , alweer druk de rode protech voorzien van het os 4stroke blok uit de vibrogym .

HELP JUNKIE BESEFT DAT HIJ EEN HOBBY HEEFT !! :o

hier nog wat plaatjes, zijn de laatste ,want ik kap ermee , geen zin meer an ,en voel mij schuldig .

protech met 4stroke , die blokken werken gewoon wel altijd
IMG_2330.jpg

die eeuwige pissende phils
IMG_2327.jpg

IMG_2324.jpg

IMG_2318.jpg

IMG_2314.jpg

IMG_2312.jpg

IMG_2332.jpg

Ik twijfel:

Of een nieuwe Sukhoi kopen en de andere wegtiefen...
Of een Katana kopen
Of een Angel kopen

Bah, keuzes!
Ik niet want:

- Een SuckHooi zuigt. Die van Winfried (wvr) is ook na 3 vluchten aan flappen. Okay, het was een midair schraap-gevalletje met een hele dikke 2,8 meter SuckHooi maar toch, dat is het dus niet.
fms2010-wvr_schade_sukhoi.jpg

- De Katana moet je niet nemen want die wil ik al hebben en twee van hetzelfde is ook niet leuk. :nooo: ;)

- De Angel S vanavond zien vliegen. Superstrakke kist, mooie voor figuurvliegen maar ook voor 3D met een lekkere brommer (en een betere regelaar :oops:).

ik lees overal dat de sukhoi de beste is
angel is wel heel gaaf
maar zou eerst je setup maar controleren wel zonde van je kist

Nuja, op het veld heeft Gorby de regelaar anders ingesteld. Dat zou afdoende
moeten zijn. Hetgeen wat zich voordeed, was dat de motor slipte. Hierdoor 3 a 4 sec. niet aan te spreken was, waardoor de kist crashte uiteindelijk.

Een nieuwe Sukhoi twijfel ik aan, omdat ik niet echt hou van 2 dezelfde kisten vliegen. Aan de andere kant, ik had de Sukhoi effectief pas 3 vluchten.

Ik zie wel, de Katana is ook erg mooi. Ik wil die sowieso even in de doos zien
a.s. zaterdag. In het achterhoofd houdende, dat ik de Sukhoi ook een erg mooie en goed vliegende kist vind.

Hetgeen wat zich voordeed, was dat de motor slipte. Hierdoor 3 a 4 sec. niet aan te spreken was, waardoor de kist crashte uiteindelijk.
De motor kan niet slippen. De spinner/prop zitten op de buitentrommel met magneten. Op de backplate zitten de spoelen. Alleen de as houdt beiden op dezelfde positie maar zelfs bij slippende lagers blijft de motor draaien (zo ook bij mijn Sleurphira waar de trommel 1cm naar voor kwam omdat de borgring verdwenen was 8O).

Ik hou het op een Hard Cut-off van de regelaar. In dat geval hou je alleen nog besturing. Bij Soft Cut-of wordt het motorvermogen beperkt tot 50% maar heb je nog wel aandrijving en kun je je redden. :teacher:

Filmpje van de Sleurphira. Onboard cam achterop de staart. Trilt toch nog best wel (de camera dat is). Niet goed te horen wanneer de motorborging er vandoor ging. Wel iets anders dat vanaf 01:45 los komt en op 02:58 verdwijnt. 8O Geen ramp, andere kant zat er nog één. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back