Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
;) mooi hoor bym

@iedereen
Wat is dit nou :confused: wil ik even meelopen en een baja ss bestellen gaan ze allemaal weer vliegen en onroaden

Snap er geen sikkepit meer van :confused::p

@iedereen
Wat is dit nou :confused: wil ik even meelopen en een baja ss bestellen gaan ze allemaal weer vliegen en onroaden

Snap er geen sikkepit meer van :confused::p
Tsja, als je nooit je gezicht laat zien, weet je ook niet wat de nieuwste HoogTij-trends zijn. ;) :?

Zo, vanavond weer hele mooie beelden gemaakt door Siemme met zijn FlyCam-One II. Ahum, *not*!!! 8O :evil: Dit stond erop wel op. :cry: En je hebt schattige kinderen en je bent een volwaardig vader. :thumbsup: Ik weet nu zeker dat ik geen FlyCam-One wil op mijn EZ. :p

*gaat druk editten met de eigen filmpjes*

Zo, de film staat te borrelen en is bijna klaar. Ondertussen wat zoethoudertjes... ;)

Junkie rc die probeert een enorme in de EZ te proppen maar toch wat functionele problemen ondervond. ;)

fly-08-05-09_junkie_battery_too_big.jpg

En een oude bekende, Satoer op het MBF, bracht ook een bezoekje met zijn Fun Jet met brushless. Dat ging iets sneller. 8O Jammer van de storing waar "onze" 35MHz vliegers uiteindelijk geen debet aan hadden. :evil: Een aardige collectie vliegend spul al ondertussen. :yes:

fly-08-05-09_all_airplanes.jpg

Het was dus ontzettend mooi vliegweer, nagenoeg helemaal windstil. De EZ's hebben lekker hoog gevlogen. Ook Philliams met zijn drakending ging lekker en vloog zijn rondjes (naar eigen zeggen met samengeknepen billen en een hartslag van 140 :?) en hier en daar komt nu het betere vliegwerk in de vorm van laag over de grond aanvliegen en weer optrekken, stuntjes in de lucht, zweven, draaien etc. Het zag er allemaal fantastisch uit met 4 vliegtuigen tegelijk in de lucht.

Het is echt heeeel jammer dat de cam van Siemme het (wederom) niet heeft gedaan, want er zaten echt unieke beelden bij. Achtervolgingen in de lucht maar ook de blote billen van een zeker iemand die aangevlogen werden met de Brown Easy Star, mooie laag-over-acties, lichte crash etc. :cry: :?

denk dat ik de cam mooi terug breng rot ding werkt dus voor geen meter ja alleen als je thuis zit en de verschillende standen probeert en bedankt voor t compliment over mn kids ;-)

denk dat ik de cam mooi terug breng rot ding werkt dus voor geen meter ja alleen als je thuis zit en de verschillende standen probeert en bedankt voor t compliment over mn kids ;-)
Nog een geluk dat je de cam niet mee naar de slaapkamer hebt genoemn. :oops: :? ;)

Tijd voor.... Een filmpje... :banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even de beloofde linkjes...

In Duitsland een EasyStar BK toko met hele leuke prijzen en aanbiedingen. Verzendkosten naar Nederland zijn € 8,90. Geen gedoe met Douane want het komt uit de EU.

En ik heb met succes deze 6x4 prop en deze prop-adapter getest. Ik had ook nog deze prop-saver maar die had ik niet nodig want het was zulk rustig weer. ;) Na zo'n 40 minuten vliegen was de 3200mAh LiPo leeg en sprong de beveiliging van de 30A ESC aan. Die deed dus goed zijn werk, zweven en langzaam vliegen kon nog wel maar vol gas was no-go. Met zo'n grotere prop die rakelings langs de romp gaat is het stroomverbuik wel hoger. De accu was handwarm.

Daar ben ik weer .

djeez wat is dat vliegen leuk :p, gaat steeds beter allemaal ,alleen is hij nog iets zwaar in de neus ,dus daar word aan gewerkt

iedereen vliegt steeds beter,zelfs phil gaat het heel goed af :cool:
was echt wind stil ,dat was ff wennen ,omdat je dan meer je motor gebruikt.
morgen de lipo erin en gaaaaaaaaaaaaaan
jammer dat het filmpje weer niet gelukt is :|

IMG_0998.jpg

IMG_0997.jpg

Nog even de beloofde linkjes...

In Duitsland een EasyStar BK toko met hele leuke prijzen en aanbiedingen. Verzendkosten naar Nederland zijn € 8,90. Geen gedoe met Douane want het komt uit de EU.

En ik heb met succes deze 6x4 prop en deze prop-adapter getest. Ik had ook nog deze prop-saver maar die had ik niet nodig want het was zulk rustig weer. ;) Na zo'n 40 minuten vliegen was de 3200mAh LiPo leeg en sprong de beveiliging van de 30A ESC aan. Die deed dus goed zijn werk, zweven en langzaam vliegen kon nog wel maar vol gas was no-go. Met zo'n grotere prop die rakelings langs de romp gaat is het stroomverbuik wel hoger. De accu was handwarm.

sleur ; jij hebt een dubbele set, kan ik de 6x4 prop en adaptor van je overnemen, mits je morgen avond weer op ht vliegt dan . bestel ik eventueel wel een nieuwe set, maar dan kan ik het vast ff proberen ;)

ik heb van jouw nog een mooi landings filmpie

sleur ; jij hebt een dubbele set, kan ik de 6x4 prop en adaptor van je overnemen, mits je morgen avond weer op ht vliegt dan . bestel ik eventueel wel een nieuwe set, maar dan kan ik het vast ff proberen ;)

ik heb van jouw nog een mooi landings filmpie
Ik vind het geluid van mijn EZ wel mooi, net of er straalaandrijving op zit. :? ;)

De prop kun je wel overnemen, zeg maar of je er een adapter of saver bij wilt hebben. De kosten staan op de website van RC Technics. Je moet alleen de motor andersom laten lopen, dus even de gele en blauwe draad van de motor op de ESC wisselen. Ze hadden geen propjes voor linksdraaiende motoren meer. :? Je moet ze alleen even thuis op komen pikken want ik ga niet morgenavond vliegen (denk ik :? het is wel heeeeel leuk en je gaat weer zonder (noemenswaardige) schade naar huis). :D :cool:

Mooie foto`s jongens
Ben gisterenavond nog ff bezig geweest, en vanavond gaat de mustang maar de lucht in.
Ik hoop dat ik alles goed gedaan heb, en hoop dat de vlucht succesvol verloopt.
heb alleen geen veldlader voor de lipo, maar dat zal wel goedkomen.
Zal vandaag ook nog ff de zwever nalopen, en kijken of ik die ook mee kan nemen.
Ik doe mijn best!!!!!!!!!!!
Zie jullie vanavond op het veld, om ongeveer 19.00 uur.
Was weer erg gezellie!!!!!!!!
En ja het vliegvirus is weer toegenomen.

stanley

kicken hoor, als ik niet op ht vlieg ,doe ik dat wel in mijn slaap :D , jammer dat de film niets oplevert , ik zal spoedig ook een cam kopen , dan wel een echte :squarewink: , sleur wat is de beste koop :confused: . kevertje ; ik neem de lipo lader met balancer wel mee ,ik heb diverse adaptors ,moet lukken , en anders heeft siemme het wel :cool: . sleur ,ook jij bent er vanavond rond 19;30 ,heb ik net besloten ;)

Zozo mannen dat ziet er erg goed uit op het filmpje :grin:
Philliams heeft ook heerlijk gevlogen zag ik,klasse hoor
ik had even mijn bedenkingen bij de beelden die Burp geplaatst had
maar dit zag er erg goed uit :banana:

Van wie is dat rode vliegtuig eigenlijk ?
Deze heeft zo te horen mucho power,ging zo te zien recht de lucht in, wauwww :cool:

Heb gisteren de springs van de Baja ( dat is dat ding waar vroeger iedereen mee reed op HT ) even van een nieuw kleurtje voorzien :grin:
Gelijk de shockers maar van nieuwe olie voorzien en de foams vervangen,deze waren al weer aardig verpulverd :roll:

Vanavond kom ik ook weer even het vlieg spektakel aanschouwen,is erg
leuk om te zien en beter voor je gehoor dan dat Baja geweld :schrik:

Hieronder wat foto's van de nieuw gespoten springs:

springs.jpg

springsback.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back