@iedereen
Wat is dit nou

Snap er geen sikkepit meer van

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, als je nooit je gezicht laat zien, weet je ook niet wat de nieuwste HoogTij-trends zijn.@iedereen
Wat is dit nouwil ik even meelopen en een baja ss bestellen gaan ze allemaal weer vliegen en onroaden
Snap er geen sikkepit meer van![]()
Zo, vanavond weer hele mooie beelden gemaakt door Siemme met zijn FlyCam-One II. Ahum, *not*!!! 8O :evil: Dit stond erop wel op. :cry:
Nog een geluk dat je de cam niet mee naar de slaapkamer hebt genoemn.denk dat ik de cam mooi terug breng rot ding werkt dus voor geen meter ja alleen als je thuis zit en de verschillende standen probeert en bedankt voor t compliment over mn kids ;-)
Nog een geluk dat je de cam niet mee naar de slaapkamer hebt genoemn.:?
![]()
Nog even de beloofde linkjes...
In Duitsland een EasyStar BK toko met hele leuke prijzen en aanbiedingen. Verzendkosten naar Nederland zijn € 8,90. Geen gedoe met Douane want het komt uit de EU.
En ik heb met succes deze 6x4 prop en deze prop-adapter getest. Ik had ook nog deze prop-saver maar die had ik niet nodig want het was zulk rustig weer.Na zo'n 40 minuten vliegen was de 3200mAh LiPo leeg en sprong de beveiliging van de 30A ESC aan. Die deed dus goed zijn werk, zweven en langzaam vliegen kon nog wel maar vol gas was no-go. Met zo'n grotere prop die rakelings langs de romp gaat is het stroomverbuik wel hoger. De accu was handwarm.
Ik vind het geluid van mijn EZ wel mooi, net of er straalaandrijving op zit. :?sleur ; jij hebt een dubbele set, kan ik de 6x4 prop en adaptor van je overnemen, mits je morgen avond weer op ht vliegt dan . bestel ik eventueel wel een nieuwe set, maar dan kan ik het vast ff proberen
ik heb van jouw nog een mooi landings filmpie
Jaja, met alleen offroad was ik één of twee dagen per week afwezig in het gezinsleven. Maar de afgelopen week ook onroad wezen rijden, wat al extra commentaar opleverde, en nu ook nog eens vliegen. Ik ben bang dat er dan vreemde problemen komen in Huize Sleur.Tuurlijk gaat sleur morgen weer vliegen![]()
![]()
sleur ,ook jij bent er vanavond rond 19;30 ,heb ik net besloten![]()