Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een vreselijk geluk met het weer toch. Ondertussen stort het water hier in Beverwijk met bakken uit de hemel. :onweer: Zal 7 kilometer verderop niet veel beter zijn. :?

Weet je wat ik niet begrijp, waarom hebben die dingen vaak zo'n moeite om te starten? Als alles goed afgesteld is en dergelijke dan moet dat toch gewoon in 1 of 2 keer starten?

Weet je wat ik niet begrijp, waarom hebben die dingen vaak zo'n moeite om te starten? Als alles goed afgesteld is en dergelijke dan moet dat toch gewoon in 1 of 2 keer starten?
Komt nog uit de tijd van de 35MHz. :lol: Tsja, kennelijk is een vliegtuigmotor brakker dan die voor autootjes. De motor op mijn Savage heb ik eigenlijk nooit bijgesteld, hooguit als het echt hard vroor en een andere temperatuur gloeiplug erin ging. Vliegtuigmotoren moet je kennelijk bij elke start afstellen. :?

*weer twee filmpjes in de upload ketst*

-edit-
Lekker discen bij (in) de openhaard

Laatst bewerkt door een moderator:

die blijft goed ja ! ;)

er zijn 2 redenen waarom brstofblokken soms moeilijk starten
1- nog niet voldoende mengsel aangezogen
2- gloeiplug krijgt niet genoeg stroom.

maar het hoort er een beetje bij dat geklooi , , met 4tact gaat het een stuk makkelijker allemaal , maar dan moet ik wel even een nieuwe gloeistarter kopen , die van mij klemt niet goed meer , en valt er steeds af als ik de prop een zwiep geef :mad:

*gaat weer een week werken :( *

Jammer dat deze niet wilde starten. Bruut brommertje... 8O 8)

full

Vinni!! Wat doe je nu??? :( :(

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

tja vindt het wel zonde
maar krijg toch telkens tehoren dat t onmogelijk is om hem op ons veld tevliegen
dus deze verkopen en een lichteren bigscale er voor terug

tja vindt het wel zonde
maar krijg toch telkens tehoren dat t onmogelijk is om hem op ons veld tevliegen
dus deze verkopen en een lichteren bigscale er voor terug

Verstandige keuze. Als ik je een advies mag geven, kies een Axarmodel kist. Goedkoop, licht en net zo sterk als een EF. Een stuk goedkoper alleen ;). Een dikke 50CC erop en je hebt een mooie, lichte kist.

Morgen op de club de T-rex 250 vliegklaar maken :D Heb ik ook wel zin in om die is met mooi weer op het veld los te laten. Op 1 of andere manier heb ik het idee dat dat ding ervoor gaat zorgen dat ik hoop angst kwijtraak om bepaalde moves te doen, wat dus weer ten goede komt aan het vliegen met grotere heli's.

Al PB gestuurd Spijker/BYM? :mrgreen:

Gezien de grootte een 150-200cc blok? wel vet :yes:
Yep, 180 cc'tjes. Mooie 4-takt vier cilinder in lijn. Zal wel mooi geklonken hebben. Net als de 7 cilinder stermotor in fXRBddo-MYw[/media] vliegert een prachtig geluidje gaf. 8)

Morgen op de club de T-rex 250 vliegklaar maken :D Heb ik ook wel zin in om die is met mooi weer op het veld los te laten. Op 1 of andere manier heb ik het idee dat dat ding ervoor gaat zorgen dat ik hoop angst kwijtraak om bepaalde moves te doen, wat dus weer ten goede komt aan het vliegen met grotere heli's.
Hmmmmm, dan moeten we wel kleinere mazen in het hekwerk hebben. Een 250 kan er met gemak doorheen. :yes:

Vierrrrrrrrrrrrrrrr op een rijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Jij wint mijn oma omdat de magnetrons op zijn. Gefeesteliteert... :bday:
granny-yeast.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back