Sleurhutje
Forum veteraan
Wat een vreselijk geluk met het weer toch. Ondertussen stort het water hier in Beverwijk met bakken uit de hemel.
nweer: Zal 7 kilometer verderop niet veel beter zijn. :?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Komt nog uit de tijd van de 35MHz. :lol: Tsja, kennelijk is een vliegtuigmotor brakker dan die voor autootjes. De motor op mijn Savage heb ik eigenlijk nooit bijgesteld, hooguit als het echt hard vroor en een andere temperatuur gloeiplug erin ging. Vliegtuigmotoren moet je kennelijk bij elke start afstellen. :?Weet je wat ik niet begrijp, waarom hebben die dingen vaak zo'n moeite om te starten? Als alles goed afgesteld is en dergelijke dan moet dat toch gewoon in 1 of 2 keer starten?
---kwam deze ook nog tegen in het archief---
MVI_0198_mpeg2video.flv video by philliams_photos - Photobucket
Weet je wat ik niet begrijp, waarom hebben die dingen vaak zo'n moeite om te starten? Als alles goed afgesteld is en dergelijke dan moet dat toch gewoon in 1 of 2 keer starten?
Vinni!! Wat doe je nu???![]()
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
tja vindt het wel zonde
maar krijg toch telkens tehoren dat t onmogelijk is om hem op ons veld tevliegen
dus deze verkopen en een lichteren bigscale er voor terug
mike kan jij mij het bestelnummer pmen van gisteravond?
Lekker interresant Knaller.
Voortaan even hier plaatsen: botenforum - Forumindex
Daar zijn ze wel geinterreseert![]()
Al PB gestuurd Spijker/BYM?Vinni!! Wat doe je nu???![]()
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Yep, 180 cc'tjes. Mooie 4-takt vier cilinder in lijn. Zal wel mooi geklonken hebben. Net als de 7 cilinder stermotor in fXRBddo-MYw[/media] vliegert een prachtig geluidje gaf. 8)Gezien de grootte een 150-200cc blok? wel vet![]()
Hmmmmm, dan moeten we wel kleinere mazen in het hekwerk hebben. Een 250 kan er met gemak doorheen.Morgen op de club de T-rex 250 vliegklaar makenHeb ik ook wel zin in om die is met mooi weer op het veld los te laten. Op 1 of andere manier heb ik het idee dat dat ding ervoor gaat zorgen dat ik hoop angst kwijtraak om bepaalde moves te doen, wat dus weer ten goede komt aan het vliegen met grotere heli's.
Jij wint mijn oma omdat de magnetrons op zijn. Gefeesteliteert... :bday:Vierrrrrrrrrrrrrrrr op een rijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj