Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kleine nuance, de agent stond volledig in zijn recht om te bekeuren, je mag immers niet over de vluchtstrook rijden. De rechter heeft besloten dat in dit geval de overtreding niet bestaft wordt omdat de reden (lees het smoesje :mrgreen:) volgens hem voldoende is. Hij had ook kunnen zeggen dat je het niet zover had moeten laten komen en je al eerder had moeten tanken.

Dat is waarom we een rechtstaat hebben. Ben je het niet eens met een bekeuring dan mag je het laten toetsen door de rechter. Pakt soms goed uit :thumbsup:

ach ,hij deed zijn werk , en de rechter ook , was na 1 minuut al duidelijk dat maris haar centjes terug krijgt ;)
ik vind het wel een belachelijk bedrag trouwens , maar dat terzijde .

als ik zoiets heb , en ik laat het voorkomen , ben je al gauw ruim een halve dag kwijt , dus is voor komen vaak duurder dan het geld van de bon evt terugkrijgen , dus mij zul je daar niet vaak zien ;)

vanochtend floor op de bus gezet en uitgezwaaid voor schoolreisje , laat de bus stop plaats nou net bij minicars voor de deur zijn :p , was barend daar toevallig ook , terwijl hij normaal om 10 uur pas open is .
ik boffen ,en gelijk wat spuitbussen gehaald en een nieuwe starterklem voor de gloeiplugjes , ben ik hopelijk verlost van dat eeuwige gezeik dat mijn blokken niet starten :)

zo even de motorkap spuiten v/d 4stroker , hopelijk heb ik vrijdag mijn 2 saito blokken binnen zodat ik deze aankomende week kan installeren in de SE en de vibrator gym , en niet dit weekend maar het weekend daarna even laten inlopen en invliegen :p

vntm

Mooi, dan kom ik ook en sla ik je meteen ff in elkaar ;)
Joepie, rellûh.
fighting0025.gif

+1 ;-)

Zit lekker in het zonnetje met een biertje op la balkonia.

Hoezo een huisje in Spanje is lekkerder ? ;-)

Heerlijk uit de wind,zonnetje op je bol,wat kan een mens meer wensen :-)

goed bezig sig , we gaan samen wel afkicken ;)

de hobby is net als roken ,het is wel lekker ,maar je wilt er eigenlijk vanaf

ik zou graag een club/veld verbod krijgen ,hoe krijg ik dat voor elkaar ? en wat kost dat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back