Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Sleurtje kunnen we de fietscross club uit Velsen Noord niet een keer contacten om daar te rijden met de barbie bakkies
Ik had ze gewaarschuwd dat dat kleine bakkie een echt gif kikkertje is maar ja niet luisteren ieNiet te hard die schans nemen want dan schiet je de velsertunnel in
Trouwens snoekie, je moet wel uitkijken waar je je baja en barbiebak parkeert he ....
FOK.nl / Nieuws / Twee lijken op zandvlakte in Zaandam / FOK!frontpage
Nope, dat mag niet hier. :nooo:Hebben hullie nog een goedkoop adresJe voor onderdelen voor de revo
FOK.nl / Nieuws / Twee lijken op zandvlakte in Zaandam / FOK!frontpage
wat doen jullie nou? De EZ / Multi niet onder controle?![]()
Ga ik vanmiddag even doen gaat helemaal goedkomen en anders lees ik de duitslandse handleiding even doorNope, dat mag niet hier. :nooo:![]()
Must haves: Alu Axle Carriers (2x) en Alu Toe Links (1x).
Weet je nog hoe je moest laden?![]()
Iemand nog iets nodig ??
Ach, zo zijn er wel meer op dit forum.... :?Die grap was op de vorige pagina al gemaakt![]()
Net als deze al eerder geplaatst was.Spijtig dat Turnigy nu pronkt met het succes van een ander:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy KeyChain Camera with 2GB Sandisk High-Speed memory $14.95
Of zou het een test geweest zijn van Turnigy die dingen eerst goedkoop merkloos via ebay te verkopen en nu met merknaam te verkopen?