Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Traag? Je moet je interwebslijntje even checkûh. Hier gaat alles vele malen sneller dan gisteren (op hetzelfde trage lijntje op kantoor). :yes:

Heb jij er 1 over dan ,de mijne is al onder weg hoor en een paar dagen wachten is niet zo erg.

Ja als je die grote aluminium snuifbuis soms bedoelt daar heb ik er wel eentje van over voor jou hoor.

Nieuwe zie ik vanzelf weer retour komen zie ik, bestelling had je al gedaan :)

Nee het gaat Gorby om de tailcase waar de staartas inzit zeg maar. Trek hem wel even van jouw heli af BYM;) erg aardig van je dat je dat wil doen voor onze Gorb.

Ah je hebt hem binnen? Werkt t een beetje? Vanavond FPV vliegen? :halfrobot:
Android OS zuigt enorm. Niet eens WPA2 ondersteuning voor draadloze netwerken. 8O En omdat er geen GSM in zit, ondersteunt Google zijn eigen OS niet. :hammer: Conclusie: Android gaat ten onder door zijn eigen domme regels van Google. :bye:

Wel verder een hip apparaatje. :thumbsup:

Awel, ik spreek je misschien vanavond nog wel sleur. En anders spreek ik anderen wel.. ;) Ik ga nu richting Zaanstad en zal rond 7 uur op het veld zijn denk ik..

Tot straks!

Zo,de Swift II no:2 is ook klaar :-)
Nog even de stroom meten en de boel afstellen.

Zit zo te voelen best power in.

@Burp
Je hebt een SMS ;-)

Vanavond geen veld voor Siggy :-(
Vrouwtje is op cursus in Utrecht en komt pas rond 20.00 uur thuis.

Samen eten is dan wel zo gezellig denk ik dan :-)

Dus in het kader van help mijn man heeft een hobby maar is er wel voor mij als ik thuis kom na een turbulente dag,blijf ik lekker thuis ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back