Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffffff, alleen maar wachten tot al die zandlopertjes en voorrgangsbalkjes klaar zijn. 21x Office 2010 Professional installeren is zoooooooo saai. Setup starten, 3x Volgende klikken en dan maar wachten en koffieleuten. :pc: :morning:

Hoezo pleur je niet 1 server neer die in 1x de installatie pushed naar alle 21 de computers tegelijkertijd? Scheelt je een hoop wacht tijd.

Hoezo pleur je niet 1 server neer die in 1x de installatie pushed naar alle 21 de computers tegelijkertijd? Scheelt je een hoop wacht tijd.
Met dat lange wachten heb je even tijd voor de sociale contacten.En wat moet je nu om 2 uur thuis doen,vliegen :rolleyes::rolling:.
Gaat verder met de gang thuis stucen

vntm

Lekker muziekje op de achtergrond

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat voorbereiden is meer werk dan een setup-file aanmaken, op elke plek 3x klikken en dan leunen. Simpel en doeltreffend voor een eenmalige actie.

In het kader van het gaat niet goed met familie relaties momenteel, heb ik woensdag een begrafenis. Een oud tante van me is vanmiddag overleden, ze heeft vrijdag een hersenbloeding gehad :(

Dat laatste wist ik vanmorgen pas, en prompt overlijdt ze nog geen 2 uur later :(

Ik heb me daarom maar even uitgeleefd in de garage, wordt tijd dat dat een beetje georganiseerd gaat worden, dan kan ik een lijst met klussen af gaan werken in en om het huis.

Heb een ladenblok voorzien van een best onderstel, waardoor een hoop ruimte is vrijgekomen zodat ik mijn gereedschapjes netjes een plek kan geven.

Even kijken of er nog meer weggegooid gaan worden dan neem ik er nog eentje mee dan heb ik helemaal een zee van ruimte.

Ook heel veel sterkte gewenst van mij bym !
Je word er toch niet goed van :-(

Mijn vader heeft nu alle onderzoeken achter de rug , de uitslag komt dinsdag .
Dus tot die tijd nogal een spannende situatie ,kan 2 kanten op ,een behandel plan ,of afgeschreven , heel naar .
Ik vraag mij ook af wat erger is , een hartaanval en gelijk dood ,of een slopende ziekte .
Bym ; pb mij jouw o6 nog even , deze vind ik niet meer in mijn inbox.

@ BYM: gecondoleerd

@ Junkie: Ik zou het niet weten wat erger is... het zuigt allebei. Wel is het zo dat je bij een slopende ziekte alle tijd hebt om afscheid te nemen, dit heeft mij ook toendertijd veel geholpen... alles kunnen uitpraten en vragen.
Maar daar gaan we nu nog niet van uit, eerst hopen we op het beste :yes:
Sterkte het weekend.

Het is allbei klote, het heeft allbei zijn voor en nadelen. Jij hebt er veel aangehad Phil maar aan de andere kant was er ook een lijdensproces, wat bij snelle dood niet aanwezig is. Dus ja, het is allebei klote in mijn ogen.

Neem nou BYM zijn heli die ik nu aan het maken ben, die had een snelle dood maar het bouwproces is weer lijden;)

Maandag eerste dag, dus zal wel goed gaan :D:D:D:D

En verder alles goed hoor, kom wel weer eens langs om te gluren :-)

Groeten aan alle en prettige dagen met veel zon toegewenst.

Edwin.

Goedverdegoedver, wat een verkeersdrama zeg. Ik heb bijna 30 minuten met de motor uit op de A2 ter hoogte van Culemborg gestaan. :evil: Verder de hele weg zo'n 60 per uur gesukkeld tot aan 0251. :? In totaal bijna 2,5 uur onderweg voor een stukje van 98km. :hammer:

Maar er is ook goed nieuws (geen verrassing but who cares): De Swift II is binnen (45 eypo incl. verzending met Track & Trace dus viel nog wel mee). Zo ook een pakketje van RCTechnics met een extra Hyperion CX 3S 850mAh zodat ik er drie van heb voor de HKA-250GTX-PB-Special maar ook voor in de Swift. En een hand vol propellortjes APC-E 6x5,5" voor de Swift, want die gaat gillen. :yes: 8)

Woei.. File ellende.. Ga ik zo ook van genieten. A1 is ook altijd ellende op de vrijdagmiddag. Nu helemaal met het Pinksterweekend voor de deur.

Staat maar 25km file momenteel van Amsterdam naar Hoevelaken.. 8O

*gaat nu eerst maar even lekker sch**ten...*

De alu onderdeeltjes voor de e-revo zijn onderweg,alsmede nieuwe bodyposts.Heb iets teveel onderste boven gelegen hier op straat met de barbiebak.Veuls te veel power met een lipo erin :rolling:maar wel kikken

Vanmiddag samen met Bossie wezen vliegen.
De tt Velocity heeft de luchtdoop prima doorstaan :-)

Gaat echt als een kogel en stuurt superstrak.
Motortje gilt er aardig overheen,snerpende geluiden boven de weilanden van Wormerland :-)

Onder het genot van een koud biertje en met je reet in het hoge gras was het vandaag prima toeven ;-)

Goedverdegoedver, wat een verkeersdrama zeg. Ik heb bijna 30 minuten met de motor uit op de A2 ter hoogte van Culemborg gestaan. :evil: Verder de hele weg zo'n 60 per uur gesukkeld tot aan 0251. :? In totaal bijna 2,5 uur onderweg voor een stukje van 98km. :hammer:

Tsja, wie plant er ook een dag door het land als er een lang weekend aankomt :hammer: Iedereen wil lekker naar huis om vervolgens door te gaan naar de campif :yes:

Wil je me voortaan ook niet meer laten schrikken... mijn Sony DSC-W350 bevat wel degelijk een CCD chip en geen waardeloze CMOS chip ;) :banana:

@ BYM , Sterkte en gecondoleerd .

Zo , lekker drie dagen weekeind :zon:

Ik dacht dat ik dit weekend ook moest werken , maar dat is volgend weekend pas , dan gaan we de N 208 aan één kant van een deklaag voorzien en het weekend daarop de andere kant :cool:

Tsja, wie plant er ook een dag door het land als er een lang weekend aankomt :hammer: Iedereen wil lekker naar huis om vervolgens door te gaan naar de campif :yes:

Wil je me voortaan ook niet meer laten schrikken... mijn Sony DSC-W350 bevat wel degelijk een CCD chip en geen waardeloze CMOS chip ;) :banana:
Tsja, dat verrekte bier ook. :oops: En die planning was niet mijn idee. Wel 20 computertjes verkocht dus binnenkort weer heen. ;) Klanten hebben geen geduld dus gewoon dubbel installatiekosten factureren. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back