Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hejjjj Sleur, heb jij voor 100 euro een Funjet te koop? :twisted:
Zal ik die vanavond van je overnemen, dan neem ik meteen die houten MiniMag voor je mee :twisted:

Voor 17,50 mag een flashlink van eigenaar wisselen, mooie prijs lijkt me (zelf ook voor betaald)

Vanmorgen om 7:30 de makelaar op de stoep, koopcontract getekend. Nog een paar dagen bedenktijd maar die heb ik niet nodig. Huisje wordt van ons :banana:

Wil je weten waar, plaats ik niet hier maar via pb kan het wel.

5p1k3, pretige vakantie, geniet er van.

Junkie, zin in een klusje binnen schilderen op korte termijn?

@Sleur: je zal ffekes moeten wachten nog voordat ik de flutjet bij je ophaal.. Sowwy..
Hejjjj Sleur, heb jij voor 100 euro een Funjet te koop? :twisted:
Vecht dat lekker met 7331 5P!K3 uit. Ik hoor het wel wat jullie doen. :p ;)

Voor 17,50 mag een flashlink van eigenaar wisselen, mooie prijs lijkt me (zelf ook voor betaald)
Nee, ben reeds voorzien. En de benodigde koppelkabel voor de Quark is ook al onderweg vanuit Engelsenland. :? 8)

Goedemorgen allemaal,

Hopelijk na 16:00 nog even helivliegen op het veld. Als het weer goed blijft
kunnen we best nachtvliegen vanavod. Zie alleen dat de wind vanmiddag
gaat toenemen. 4-5bft is natuurlijk een beetje veel.

@Sleur,

Zou jij misschien dat A3 filetje van de SW-mini even naar me kunnen mailen.
Alvast bedankt.

GrTz Jasper

Vanmorgen om 7:30 de makelaar op de stoep, koopcontract getekend. Nog een paar dagen bedenktijd maar die heb ik niet nodig. Huisje wordt van ons :banana:

Wil je weten waar, plaats ik niet hier maar via pb kan het wel.

5p1k3, pretige vakantie, geniet er van.

Junkie, zin in een klusje binnen schilderen op korte termijn?

ten eerste felici met je huis ;)

ten 2e ; raak je snel je huidige huis kwijt ,of word het langdurig een dubbele hypotheek ?

3e ; tuurlijk wil ik jouw huis schilderen , alleen heb ik het best aardig druk , dus even in overleg en hopen dat het veel gaat regenen , dan kan het uiteraard wel snel ;)

wanneer kan er geschilderd worden dan ? desnoods in de weekenden doorwerken ,ik moet tenslotte wat verloren uren inhalen van deze ziekte week :( ;)

Burp zal zijn huissie wel snel kwijtraken, zeker als Junkie het geschilderd heeft :D

---gaat bij de bank informeren voor de maximale hoogte van de hypotheek :wink:---

Burp zal zijn huissie wel snel kwijtraken, zeker als Junkie het geschilderd heeft :D

---gaat bij de bank informeren voor de maximale hoogte van de hypotheek :wink:---

ik heb geen idee of ik zijn ouwe of nieuwe huis moet schilderen ,maar ik ga er vanuit dat het zijn nieuwe huis betreft ;)

en moet jij nou ook opeens een ander huis :confused:, het is net als met vliegers , de 1 koopt een andere vlieger ,de andere wil dat dan ook ;)

@Sleur,

Bedankt. Ik had daar nog niet naar gekeken. Zal hem ook even maken.

@Burp,

Gefelicitaart met je nieuwe huis.

@Phil,

Suc6 bij de bank. :smile:

@Knaller,

Servo gisteren wel opgehaald, maar motor vergeten. :lol: :lol:

:rolling: GrTz Jasper :rolling:

@Burp

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis ;-)

Hoeveel HT dollars kost je "oude" hok ;-)

Wat een wind joh,waai bijna van mijn mobiele schijthuis af :-)

ten eerste felici met je huis ;)

ten 2e ; raak je snel je huidige huis kwijt ,of word het langdurig een dubbele hypotheek ?

3e ; tuurlijk wil ik jouw huis schilderen , alleen heb ik het best aardig druk , dus even in overleg en hopen dat het veel gaat regenen , dan kan het uiteraard wel snel ;)

wanneer kan er geschilderd worden dan ? desnoods in de weekenden doorwerken ,ik moet tenslotte wat verloren uren inhalen van deze ziekte week :( ;)

Thnx,
Huidige huis is best courant, hopenlijk redelijk snel weg, anders maar niet. wordt geen weggevertje maar gewoon een mooie reele prijs.

Binnen moet wat gebeuren, ik verkoop geen rommel, niet met rc maar ook niet met een huis. Binnenkant van twee velux ramen, en wat buitenwerk eventueel. Anders even een bakkie doen om eens te bekijken.

En avond of weekend is geen probleem.

17.50 is goed burpie :)

Ligt in de helikoffer :thumbsup:

Voor jou maken we een speciale prijs :yes:

ik heb geen idee of ik zijn ouwe of nieuwe huis moet schilderen ,maar ik ga er vanuit dat het zijn nieuwe huis betreft ;)

en moet jij nou ook opeens een ander huis :confused:, het is net als met vliegers , de 1 koopt een andere vlieger ,de andere wil dat dan ook ;)

Het gaat nu om het oude huis, het nieuwe hoeft nog niet. Die is echt helemaal mooi.

Gezien het feit dat het op korte termijn is, zal het wel zijn oude huis zijn. ;) Die moet nu in de verkoop. :?

:yes: :yes:

@Burp,

Gefelicitaart met je nieuwe huis.

Thnx.

Net een andere makelaar op bezoek gehad en we zitten mooi op een lijn mbt verkoop van dit huis. Als iemand echt interesse heeft, let me know, kunnen we natuurlijk onderling ook wat regelen, voordeel voor beide. ;)

Goedemorgen allemaal,

Als het weer goed blijft
kunnen we best nachtvliegen vanavod. Zie alleen dat de wind vanmiddag
gaat toenemen. 4-5bft is natuurlijk een beetje veel.

GrTz Jasper

Erg geintereseerd in een NackyVlieg vannavond !! laat aub weten of jullie inderdaad gaan !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back