Er komt weer een aswolk aan,dus dat wordt twee weken schipHOL![]()
En dan zijn je vakantie dagen voorbij....toch maar gewoon gaan vliegen op t veld ipv vakantie ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er komt weer een aswolk aan,dus dat wordt twee weken schipHOL![]()
En dan zijn je vakantie dagen voorbij....toch maar gewoon gaan vliegen op t veld ipv vakantie ???
is er geen camping in de buurt v/h veld ? wel zo gemakkelijk
wij blijven deze zomer in hollandia op de campiff , weer eens wat anders
Voor mij makkelijk beslissen. Als het droog is en ook enige tijd zal blijven, ben ik wel op het veld. Dus rond 17:00 uur maar beslissen?Gaat t nachtvliegen morgenavond nog door? En sleur? Denk je dat je erbij aanwezig zult zijn?
(zo niet, dan ga ik dat pleuris eind ook niet rijden denk ik)..
Gaat zaterdag de vouwsleurhut oppikken en ook lekker kamperen in de U.S.of Holland![]()
Ja, had je er maar één te koop moeten aanbieden.Sleur, jammer dat je de flashlink gekocht hebt. Ik heb er twee nl....Had je van mij eentje kunnen overnemen.
Bij deze dan![]()
Damn, te laat.burp hier wel interesse![]()
Nou, da's lekker. Gaat mijn weekendje weg.@Sleur
Ik skip vanavond eventjes. Moet nog een hoop doen thuis voordat ik met vakantie ga en wil niet alles op het laatste moment doen..
Mogge.. Nog 1 dagje werken en dan... vakansssssssssssssssie!!!
@Sleur en @nachtvliegers...
Ik skip vanavond eventjes. Moet nog een hoop doen thuis voordat ik met vakantie ga en wil niet alles op het laatste moment doen..
Zal vanavond wel even kijken voor een fotowelke is het geworden ? show some pic's
dit jaar nog ff in de tent , als dat bevalt op de nederlandsche campifs ,volgend jaar ,of het eind van dit zomerseizoen een vouwwagen scoren
zo ,lekker mijn mand maar weer in , het is een plekkie die ik deze week veel gezien heb![]()
![]()
ik zou zeggen : prettige vakantie 5P1K3en geniet ervan
![]()