Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit gaat echt wel vliegen, velen zijn mij voorgegaan. Ik twijfel alleen nog of ik rolroeren en een hoogteroer of richtingsroer en hoogteroer maak (zoals de EZ heeft). Maar het gaat er allemaal in passen.ps ; ziet er erg goed uit sleur de fox ,ziet er uit alsof hij kan vliegen
Ik heb nog een 6x3 propje liggen (even groot als die ik heb op mijn EZ maar wat dunner). Ruilen voor jouw propje? Dat is een mooi maatje voor op de Fox.Sleur ; ik vergat te melden dat het eigenbouwsel goed vloog ,maar kwam net dat beetje kracht tekort om door te klimmen , maar was wel stabiel , kan dus 3 dingen doen ; of lichtere accu plaatsen of grotere prop,of wat je al aangaf de 370 motor erin v/d tamtech of de scalpel, dan gaat hij echt vliegen schat ik in
welterusten ,junkie moe :squarewink:
. .ik heb nog wel 2 soorten kleine props, neem ik wel mee ,als er weinig wind is vanavond al . ik heb ook wel de 6x3 prop maar die passen niet op het kleine asje v/d 370 motor,en heb daar nog geen adaptor van .Ik heb nog een 6x3 propje liggen (even groot als die ik heb op mijn EZ maar wat dunner). Ruilen voor jouw propje? Dat is een mooi maatje voor op de Fox.Moet je anders maar even proberen want de passen niet echt op de EZ. Ik ben nu op jacht naar een heeeel klein (brushless) motortje onder de 18 gram. 8O
Voor wie ga je vluchten dan? 8OIk ga zo ff naar hoogtij om een vlucht te makenIk ben er rond 16.00 uur
![]()
Je bedoelt zeker een early diner![]()
De nieuwe accu's dus inmiddels ook in gebruik? Merk je nog verschil in vliegtijd?
En dat voor die prijs
Volgens mij zijn het prima accu's, ik weet niet of Sleur ze inmiddels in elkaar heeft voor de tapijtgrazer....?
Nog een stuk of 7 moet ik nog wel kunnen missen volgens mij.
Ja hoor,
CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs
Hou wel rekening met het gewicht en de daarbij behorende verzendkosten
![]()