Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ps ; ziet er erg goed uit sleur de fox ,ziet er uit alsof hij kan vliegen
Dit gaat echt wel vliegen, velen zijn mij voorgegaan. Ik twijfel alleen nog of ik rolroeren en een hoogteroer of richtingsroer en hoogteroer maak (zoals de EZ heeft). Maar het gaat er allemaal in passen. :yes:

fox-diyrc_01_first_fit.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, net even gevlogen met de WD. Ik moet eerlijk bekennen dat er een pittig windje stond :rolleyes: Maar het ging gelukkig weer goed. Slecht één crash gemaakt waarbij alles het heeft overleefd :thumbsup: De schuld hiervan was gebrek aan concentratie, op een gegeven moment hangt je vliegertje in zo'n positie waarvan je dan denkt hoe hij vliegt :confused: dus logischerwijs stuur je dan net de verkeerde kant op :(.
Junkie was er ook met zijn EZ, en ook hij ging goed in de wind :yes:.
Ook was er iemand van de vliegclub uit Heemskerk die even langskwam, nog even mee gebabbeld, was ook weer erg gezellig.
Fritsie kwam tot slot ook nog even de boel verkennen :p dus dat zal ook niet lang meer duren voor hij zijn eerste airmiles maakt :D ;)
Helaas moest ik vroegtijdig afhaken (toch nog 38 minuten gevlogen) omdat ik schade aan mij WD heb :? schatting v/d kosten: € 0,02 :rolling: Het palletje van het hoogteroer was afgebroken dus de WD maakte een mooie vroegtijdige landing :rolleyes: ;). Conclusie: de WD en EZ vliegen prima bij 3 Beaufort :yes:

@ Sleur: ik ben benieuwd hoe de kleine vliegt :wink:

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit sleur :D, jij ff testen ,ikke ook kopen :yes:

Net terug van ht , toch nog de nodige vluchten gemaakt met de ez ,philliams vloog ook netjes rond , later kwam fritsie ook ff snuffelen a/h vlieg plezier .

was weer top ,maar stond een pittig windje ( 3 ) ,maarja we gaan steeds beter vliegen :D
was ook nog iemand van de vliegclub uit heemskerk, die vond het ook wel wat op ht ;)

Sleur ; ik vergat te melden dat het eigenbouwsel goed vloog ,maar kwam net dat beetje kracht tekort om door te klimmen , maar was wel stabiel , kan dus 3 dingen doen ; of lichtere accu plaatsen of grotere prop,of wat je al aangaf de 370 motor erin v/d tamtech of de scalpel, dan gaat hij echt vliegen schat ik in :D

welterusten ,junkie moe :squarewink:

Sleur ; ik vergat te melden dat het eigenbouwsel goed vloog ,maar kwam net dat beetje kracht tekort om door te klimmen , maar was wel stabiel , kan dus 3 dingen doen ; of lichtere accu plaatsen of grotere prop,of wat je al aangaf de 370 motor erin v/d tamtech of de scalpel, dan gaat hij echt vliegen schat ik in :D

welterusten ,junkie moe :squarewink:
Ik heb nog een 6x3 propje liggen (even groot als die ik heb op mijn EZ maar wat dunner). Ruilen voor jouw propje? Dat is een mooi maatje voor op de Fox. ;) Moet je anders maar even proberen want de passen niet echt op de EZ. Ik ben nu op jacht naar een heeeel klein (brushless) motortje onder de 18 gram. 8O

Ik heb nog een 6x3 propje liggen (even groot als die ik heb op mijn EZ maar wat dunner). Ruilen voor jouw propje? Dat is een mooi maatje voor op de Fox. ;) Moet je anders maar even proberen want de passen niet echt op de EZ. Ik ben nu op jacht naar een heeeel klein (brushless) motortje onder de 18 gram. 8O
. .ik heb nog wel 2 soorten kleine props, neem ik wel mee ,als er weinig wind is vanavond al . ik heb ook wel de 6x3 prop maar die passen niet op het kleine asje v/d 370 motor,en heb daar nog geen adaptor van .

Voor diegene die een dx3r zoekt (kan me bijna niet voorstellen;)) voor een leuke prijs en gratis verzending

Ik ga zo ff naar hoogtij om een vlucht te maken :p Ik ben er rond 16.00 uur :yes:
Voor wie ga je vluchten dan? 8O :mrgreen: Misschien kom ik ook wel even. De EZ ligt alweer enige dagen opgeladen achterin de auto. :?

-edit-
Ik kom niet. Even wat late lunchen met een klant. :banana:

Laatst bewerkt:
Je bedoelt zeker een early diner :)

Ik ben alweer terug ;) Het was perfekt weer om te vliegen, zwak windje om hoogte te maken :thumbsup:. 2 accu's leeggevlogen, was mooi de gelegenheid om de WD eens mooi uit te trimmen :yes:

Helaas was er niemand om een foto te maken, er kwam namelijk een heli zeer laag overvliegen, dat zou een mooie foto geweest zijn :confused:.

En dat voor die prijs :D

Volgens mij zijn het prima accu's, ik weet niet of Sleur ze inmiddels in elkaar heeft voor de tapijtgrazer....?

Nog een stuk of 7 moet ik nog wel kunnen missen volgens mij.

En dat voor die prijs :D

Volgens mij zijn het prima accu's, ik weet niet of Sleur ze inmiddels in elkaar heeft voor de tapijtgrazer....?

Nog een stuk of 7 moet ik nog wel kunnen missen volgens mij.

Burp heb je een linkje van waar je die bulk batterijen vandaan hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back