Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, en ik heb het er al over gehad met Jasper ;) Op het werk hebben wij zo'n free-to-air antenne op de pc, zo hebben wij Nederland Denemarken gekeken... werkt perfect. Zal ik die ff roggelen?
Wat Jasper zegt... ;) :thumbsup: Ik heb ook 5 Digitenne ontvangers (met alle (k)analen actief) dus daar is geen gebrek aan. Eén staat er op kantoor, oude PC (muziek pc die bij de ACH stond) voorzien van capture adapter en nu streaming media op alle werkplekken op kantoor. 8)

We hebben een uitnodiging gekregen van FMS om zaterdag 3 juli tijdens het F3A-X event s'avonds te komen nacht vliegen.
Laat me even weten wie hier aan mee wil doen dan kan ik dit aan Therry door geven.
Oei, beetje laat. Ik heb zaterdag overdag al drukte met wat kopers van diverse spullen (vliegding en andere meuk). In de namiddag en begin van de avonds al een BBQ/party. Mocht ik niet voortijdig lam zijn dan wil ik wel meedoen. :yes:

@ Satstok: okidoki, ik neem Ruben ook mee voor extra support :lol:

@ JerKev: ik zal ff in mijn vrouwtje d'r agenda kijken, klinkt leuk. Voorwaarde is wel dat we op het terrein mogen parkeren :wink:

Wat Jasper zegt... ;) :thumbsup: Ik heb ook 5 Digitenne ontvangers (met alle (k)analen actief) dus daar is geen gebrek aan. Eén staat er op kantoor, oude PC (muziek pc die bij de ACH stond) voorzien van capture adapter en nu streaming media op alle werkplekken op kantoor. 8)

Ook kanaal 23? :rolling:

@ JerKev: ik zal ff in mijn vrouwtje d'r agenda kijken, klinkt leuk. Voorwaarde is wel dat we op het terrein mogen parkeren :wink:

Spijs kanaal :p

Uh, ja, ook anaal 23 natuurlijk. Niet handig als er kids bij zijn. :? :nooo: :oops:

Goed punt. Als zij willen dat we komen, moet er wel wat tegenover staan (naast een pintje van de club natuurlijk). ;)

Uhh, wel om 22.15 tap dicht en om uiterlijk 22.30 de bar dicht 8O

Deze jonge moet smorgens heul vroeg onder weg naar fransenland, dikke vliegers kijken.... :banana:
Ja, daaaaaaaag. :bye: Dan regel je maar een BOB. Ik heb vrijdag vrij (compensatie van vannacht). Wordt prachtig ATV-vliegweer dus eerts mijn roes uitslapen en dan vliegen (lees: bijkomen). Donderdag kom ik ook gewoon op de fiets. 8O

Ondertussen wat stickers uitgeplot en op de Swift geplakt :)

Foto-3PZA4SBM.jpg

Foto-T78FF4PL.jpg

*Gaat zo de servo's ophalen voor de 600 in velserbroek. (Naja, stuurt Patries heen;) ) Het si heerlijk vliegweer, vanavond zeker wel na het eten vliegen.

Ik geef je straks wel een ander kapje erbij Nickos :) Daar kan je je pas echt op uitleven;) Ik hoor binnen nu en 10 minuten wanneer mijn 600 esp er is .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back