marcelsiggery
Forum veteraan
Denk dat ik morgenavond ook even kom vliegen.
Iemand nog een leraar-leerlingkabeltje liggen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pffff, da's niet veel meer dan een 3,5mm-3,5mm kabeltje (mits je met de Spektrum gaat lessen). Wat gaan we lessen dan?Denk dat ik morgenavond ook even kom vliegen.
marco stop stalking me please. I will pm you back.
It's highly annoying to discuss private issues on a public forum that's about totally different things. Please don't post any more of these messages or I'll file a complaint about this. :teacher:you know it's not that....don't mess things up.
You should stop doing like the way you're doing now, you know what i mean...
It's highly annoying to discuss private issues on a public forum that's about totally different things. Please don't post any more of these messages or I'll file a complaint about this. :teacher:
Yep, zie mijn onderschrift.sleur jij bent ook zo veranderlijk als het weer he![]()
Ben je ook weer op tijd wakker? Ikke wel. Môgguh weer. :morning:sleur truste, ik gaat ook plat. Zat nog even aan de 250 te knutselen![]()
@RonaldR: Ben je morgenavond (eigenlijk alweer vanavond dat is) op het veld. Ik heb een toezichthouder nodig die volledig achter me staat bij het los gaan met de 600ESP.![]()
Vanavond en donderdag heb ik het geluk de bardiensten te mogen draaier...
Wordt het eindelijk mooi weer, moet ik binnen zitten....
Check!!! 18:00 uur op het veld.Vanavond en donderdag heb ik het geluk de bardiensten te mogen draaier...
Wordt het eindelijk mooi weer, moet ik binnen zitten....
Affin, dat begint pas om 20.00, dus tot die tijd op het veld
* gaat vrouwtje opdracht geven het eten op tijd klaar te hebben, zodat uiterlijk 18.00 veldtijd gehaald gaat worden.*![]()
Gisteravond nog even met Jasper over gehad. Ik ga kijken of ik de beamert van kantoor kan roven. Kunnen we mooi ballen kijken. In ieder geval gaan we feesten.Donderdag speelt ook Nederland tegen Kameroen
*We moeten winnen*
*We moeten gelijk spelen*
*We moeten verliezen*
Check!!! 18:00 uur op het veld.8) Jij filmt, ik vlieg. :rolling:
Gisteravond nog even met Jasper over gehad. Ik ga kijken of ik de beamert van kantoor kan roven. Kunnen we mooi ballen kijken. In ieder geval gaan we feesten.![]()
*beetje last van gaarheid heeft*![]()
uppydogeyes:
Hahaha, en ik heb het er al over gehad met JasperOp het werk hebben wij zo'n free-to-air antenne op de pc, zo hebben wij Nederland Denemarken gekeken... werkt perfect. Zal ik die ff roggelen?