Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
not a new story, knaller, you have several pm's, wonder if you still have mailbox full...

marco stop stalking me please. I will pm you back.

you know it's not that....don't mess things up.
You should stop doing like the way you're doing now, you know what i mean...

sorry everyone, again to hijack the thread. I am open for explanation (via pm of course!)

Laatst bewerkt door een moderator:
you know it's not that....don't mess things up.
You should stop doing like the way you're doing now, you know what i mean...
It's highly annoying to discuss private issues on a public forum that's about totally different things. Please don't post any more of these messages or I'll file a complaint about this. :teacher:

It's highly annoying to discuss private issues on a public forum that's about totally different things. Please don't post any more of these messages or I'll file a complaint about this. :teacher:

Sorry sleur, and sorry ,again to everyone.
You're totally right, and i always respect forum's rules but when you need to talk to someone who did not want to reply you, you should find a way.

I PROMISE i want do it anymore (and i never wanted to) if HE will reply me back on pm regulary.

Again, it's not my fault, and i hate behave like this.

SORRY.
Marco.

@RonaldR: Ben je morgenavond (eigenlijk alweer vanavond dat is) op het veld. Ik heb een toezichthouder nodig die volledig achter me staat bij het los gaan met de 600ESP. :mrgreen:

Ik had geen zin om de kabeltjes nu netjes te doen. Alles vastgebonden en nu eerst maar eens een batterijtje hoveren met dat lel. :yes: 8)

-edit 01:14u-
Was ik maar schilder geworden i.p.v. zo'n kantoorbaantje. Had ik nu gewoon gaar in bed kunnen liggen i.p.v. werken omdat de rest van de maatschappij langer door wil kunnen werken. :? :p ;)

Laatst bewerkt:
@RonaldR: Ben je morgenavond (eigenlijk alweer vanavond dat is) op het veld. Ik heb een toezichthouder nodig die volledig achter me staat bij het los gaan met de 600ESP. :mrgreen:

Vanavond en donderdag heb ik het geluk de bardiensten te mogen draaier... :(
Wordt het eindelijk mooi weer, moet ik binnen zitten....

Affin, dat begint pas om 20.00, dus tot die tijd op het veld :yes:
* gaat vrouwtje opdracht geven het eten op tijd klaar te hebben, zodat uiterlijk 18.00 veldtijd gehaald gaat worden.* :cool:

Vanavond en donderdag heb ik het geluk de bardiensten te mogen draaier... :(
Wordt het eindelijk mooi weer, moet ik binnen zitten....

Affin, dat begint pas om 20.00, dus tot die tijd op het veld :yes:
* gaat vrouwtje opdracht geven het eten op tijd klaar te hebben, zodat uiterlijk 18.00 veldtijd gehaald gaat worden.* :cool:
Check!!! 18:00 uur op het veld. :thumbsup: 8) Jij filmt, ik vlieg. :rolling:

Donderdag speelt ook Nederland tegen Kameroen ;)

*We moeten winnen*
*We moeten gelijk spelen*
*We moeten verliezen*
Gisteravond nog even met Jasper over gehad. Ik ga kijken of ik de beamert van kantoor kan roven. Kunnen we mooi ballen kijken. In ieder geval gaan we feesten.
smiley59.gif

*beetje last van gaarheid heeft* :hammer: :puppydogeyes:

@Eric3D

70x35 propellors heb ik voor je liggen ........

@Iedereen

Goeiemorgen

@Oranje

Donderdag beamerclubkijken :yes: klinkt goed :yes:

Check!!! 18:00 uur op het veld. :thumbsup: 8) Jij filmt, ik vlieg. :rolling:

Gisteravond nog even met Jasper over gehad. Ik ga kijken of ik de beamert van kantoor kan roven. Kunnen we mooi ballen kijken. In ieder geval gaan we feesten.
smiley59.gif

*beetje last van gaarheid heeft* :hammer: :puppydogeyes:

Hahaha, en ik heb het er al over gehad met Jasper ;) Op het werk hebben wij zo'n free-to-air antenne op de pc, zo hebben wij Nederland Denemarken gekeken... werkt perfect. Zal ik die ff roggelen?

nacht viegen

Hoi heren,

We hebben een uitnodiging gekregen van FMS om zaterdag 3 juli tijdens het F3A-X event s'avonds te komen nacht vliegen.
Laat me even weten wie hier aan mee wil doen dan kan ik dit aan Therry door geven.

Gr. André

Hahaha, en ik heb het er al over gehad met Jasper ;) Op het werk hebben wij zo'n free-to-air antenne op de pc, zo hebben wij Nederland Denemarken gekeken... werkt perfect. Zal ik die ff roggelen?

Phil,

Ik neem wel een digitenne ontvanger mee. Zal ook even wat van dat zwarte folie regelen op m'n werk om de ramen te blinderen.

Hopelijk kan Sleur de beamert regelen. Dan kunnen we een mail sturen naar alle leden voor komende donderdag.

@Jerkev,

Nachtvliegen lijkt me een goed plan. Het weer blijft voorlopig goed, want de zomer is begonnen. Ik ben in ieder geval voor.

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back