Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, was al bezig. Wat hebben we lekker zitten te roeren met onze sticks hè. 8O :oops: Pintje erbij. Two guys, two Trex 600's - The picca's....

trex600-1on1_1.jpg

trex600-1on1_2.jpg

trex600-1on1_3.jpg

Het bewijs:

Hij staat voor de deur

Vanmiddag nog een ererondje met de Focus langs Sleur gereden... tuut tuut, sms terug :mrgreen:
Zo te zien moet je het inparkeren nog wat oefenen. :rolling:
En ik hoorde inderdaad tuut-tuut, zwaaide en zag de Vod Fuckus met bedrijfsopdruk voorbij scheuren. Snel een SMS gestuurd. ;)

Ziet er goed uit die line up van de 600's

Dat inparkeren hoort zo hier in de straat, dwars staan :hammer: Ook staat het achterwiel op de stoep dus hij toont wat hoger. Deze foto is van vanmiddag, nu staat hij echt voor de deur :thumbsup:

Die rode is van mijn wijffie, die vindt ze ineens niet meer mooi :cool:

Morgen synchroon hoveren op das feld?

Ziet er goed uit die line up van de 600's

Morgen synchroon hoveren op das feld?
Nope, morgen komen nog wat lagertjes, hoofdas en feathering shaft binnen. Die moeten er dan nog in gezet worden. Dan nog alles dubbelchecken en afstellen/controleren. Beetje drukkig op het werk dus dan moet ik om 18:00 uur nog gaan sleutelen en haasten om op tijd op het veld te staan en met mijn duffe hoofd met een killer blade te gaan vliegen. No way!!! :nooo:

Knaller wel, heeft mijn accu's en pitch gauge mee dus die gaat wel fladderen. Ik niet. :p ;)

@junkie: BEC's zijn volgens HK vandaag verstuurd. 8)

*maffen gaat* :bye: :sleepy:

Laatst bewerkt:
Wil er eigenlijk geen vliegtuig meer bij hebben....maar toch...

hoeveel funjets zijn er bij de club. 3s of 4s?

Zit er veel verschil tussen de gewone funjet en het nieuwe ultra model?

Ook langzaam goed te vliegen?

Zo het is al laat, maar ik heb de 600 nu helemaal klaar. Morgenavond op het ACH veld de maiden..... ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het voor mij zou willen filmen..... Phil? ;)

Ik heb nu al de zenuwen:D.

Nu lekker slapen. Bis morgen ;)

knaller ; sterkte vanavond op het veld ;)

zo , gaat snel naar zijn werk , aangezien ik het max tot 15;00u uithoud in de volle zon ;)
heb ik nog het gevoel wat gedaan te hebben :)

Zit er veel verschil tussen de gewone funjet en het nieuwe ultra model?
Ja, heel vee; verschil: 20 euro, vaag grijs i.p.v. wit, geen wing tips (tanks), kleinere rolroeren. Verder geen ene fluit en niet veel sneller dan de gewone FunJet (door het ontbreken van de tanks iets sneller ~10km/u)

Zo het is al laat, maar ik heb de 600 nu helemaal klaar. Morgenavond op het ACH veld de maiden..... ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het voor mij zou willen filmen..... Phil? ;)
Ik film wel hoor. :yes: Hebben we in ieder geval de filmpjes nog. ;)

ik ben blij met die sluier bewolking !
Stuk beter dan gisteren .

Sleur ; ik heb de bec opgepikt bij siggy , dus kan ik weer verder ;-)
Ik heb nog 2 flightpower3s lipo 2150 mah 20 c liggen , deze kan ik toch prima gebruiken als ontvanger lipo's ?

Word aankomend weekend weer erg lekker weer , maris begon al over de camping , dusssssss.
Ach ,voordat ik de overige bec's binnen heb , kan toch niet vliegen nie :-)

vorige week is er voor het laatst gemaaid door andreetje. maar ik zou niet weten welke dag ik denk dinsdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back