Komt ik je toch even ophalen Nijssie, moet je wel ff je adres doorpasen![]()
oke, tof bedankt. stuur je wel ff een sms met me adress
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Komt ik je toch even ophalen Nijssie, moet je wel ff je adres doorpasen![]()
Tweede brug, laatste tentje... :rolling:Komt ik je toch even ophalen Nijssie, moet je wel ff je adres doorpasen![]()
Ik wil je handje wel vasthouden maar dan kun je weer niet sturen. :? Als je met je rug naar het hek gaat staan, sta ik volledig achter je (met twee hekken ertussen en een helm op).Ik durf niet![]()
Fail! Vanavond gaat hem niet worden. Morgenavond op zijn vroegst of anders donderdagavond. Anders zondag pas weer tijd
Morgenavond wordt hem dus denk ik.
Que? Er staat een windje kracht drie over de lengte van het veld. Niets mis mee lijkt mij. :nooo:Voor wie wel gaan,neem stormlijnen mee ;-)
Ik heb nog een flesje CA voor je liggen hoor Gorby,ben je zo weer heel ;-)Zo net gegeten ga dus nie vliegen nie, van het weekend maar weer,ik zit een beetje stuk.
Zo net gegeten ga dus nie vliegen nie, van het weekend maar weer,ik zit een beetje stuk.
dit zijn toch prima ontvanger lipo's ? Hyperion G3 CX - 2S 1600mAh (25C)
zijn niet zo zwaar , de flightpowers 3s 2100 mah die ik heb ,wegen het dubbele
Ik denk het wel ja![]()
Te moe om modder te zoeken.Ik heb nog een flesje CA voor je liggen hoor Gorby,ben je zo weer heel ;-)
*bukt voor de modder![]()
@junkie: Ik wil de draadjes wel voor je in orde maken, is wel mijn ding.Komt dus wel goed.
![]()